Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 18:54:17

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02-01-2011, 19:46:06 
Groentje
Groentje

Hey iedereen, ik hoop dat iemand mij met deze droom kan helpen. Ik analyseer mijn dromen altijd zelf, wat nooit problemen geeft, maar hierbij zit ik met mijn handen in het haar, omdat ik nergens de betekenis ervan kan vinden...

In het kort: ik heb 1 keer eerder zo'n soort droom gehad. Ik ga in een groot (buiten de droom onbekend) huis met 3/4 verdiepingen " ergens" in en kom er weer uit. Ik ben nog steeds in het zelfde huis, alleen en/of het interieur is veranderd en/of de mensen in het huis. Ik vond het vreemd, ging weer terug in "dat ding > erges" kwam er uit en het was weer in het zelfde huis, zelfde ruimte, maar weer ander interieur en/of andere mensen, ik deed dat nog een paar keer en raakte in paniek. Ik wou terug naar mijn eigen interieur en mijn eigen mensen.
De rest herinner ik mij niet meer.

Vannacht droomde ik het weer. Ik ben af en toe alleen licht lucide en herken dingen/omgevingen in mijn droom van andere dromen en/of ben me er echt bewust van dat ik aan het dromen ben. Dit keer was ik helemaal beneden in het huis. Ik ging in een klein soort van liftje in de vloer (niet zoals een echte, het was meer een plankje met in elke hoek een stang en met klein bedoel ik dat ik er in paste maar toch onmogelijk er in zou horen te passen volgens de logica van deze wereld) en die ging heel snel naar beneden door een kort tunneltje (alsof door de vloer) en dan langs verdiepingen, weer door tunneltje en weer verdiepingen en t bleef maar doorgaan, ik dacht toen: "ok volgens mij blijft dit zo doorgaan want het stopt niet, als het weer langs verdiepingen gaat spring ik er snel uit"... en dat deed ik... Ik kwam in de zelfde ruimte terecht, in het zelfde huis, maar met andere meubels/mensen. Toen dacht ik, "ohw ik ben weer door dimensies aan het gaan net als eerst" En in plaats van dat ik angstig was omdat ik niet terug kon keren, was ik meer nieuwschierig en rationeel. Ik keek elke keer rond in het huis, hoe zag het er uit, wie waren in het huis of helemaal niemand, niet boeiend? Niet de oude wereld? ok weer terug naar beneden naar "t soort van liftje" en weer op naar de volgende dimensie... en zo de hele tijd door...
(einde herinner ik niet)

Ik ben een beetje aan het denken gegaan en mischien denk ik te veel of te ver... maar zou het kunnen dat al die dimensies werkelijk bestaan? dus in de zin van ondenkbaar veel mogelijkheden en kansen, en voor elke mogelijkheid en elke kans, bestaat een aparte dimensie? Daar lijkt mijn droom op...
Net als je bijvoorbeeld kan kiezen om langs de ene of de andere vriend te gaan, in deze "echte" wereld, ga je langs de ene, maar er bestaat ook een dimensie, waarin de andere mogelijkheid uitgevoerd wordt.. langs de andere vriend te gaan? Op zoiets lijkt mijn droom namelijk, alleen zie ik dus wat er afspeelt in het ene zelfde huis.

Mijn vraag is dus nu, aangezien ik het voor de 2e x droomde... wat betekent het als je in een droom steeds door verschillende dimensies gaat? Al die dimensies bestaan dus allemaal tegelijkertijd..

Ik hoop dat iemand mij hier een serieus antwoord op kan geven..
Alvast bedankt!

BerichtGeplaatst: 09-03-2011, 22:10:10 
Groentje
Groentje

Hoi D*Angel,

Best wel een ingewikkelde droom, maar misschien dat je dan eens contact moet opnemen met de Droomcoach (http://www.droomcoach.com/). Zij weet best wel veel en hoe er mee om te gaan, met deze droom althans. Het betekent echt wel iets als je dezelfde droom 2x droomt.
:D

Liefs BellaSenorita

BerichtGeplaatst: 13-03-2011, 00:32:40 
Groentje
Groentje

Hey BellaSenorita,

Bedankt voor je antwoord, ik ga er even eens naar kijken ^_^

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00