Een fijne droom deze x
(5/8)
Ik was eerst in mijn dorp met 2 vriendinnen, na een tijdje waren ze er niet meer en zat ik met 5 anderen van mijn familie midden op een berg. We liepen een bepaalde route zodat we uitkwamen bij de zee. Toen we er bijna waren moesten we kiezen of we de veilige route namen of niet. Ik nam met nog 2 de veilige route en bleef dus bovenin de berg, daar was gewoon een soort pad aangelegd. De andere 2 gingen vanaf dit punt naar beneden en gingen half door de zee naar het eindpunt.
Toen we daar eenmaal waren aangekomen waren die 2 vriendinnen er ook, maar 1 ervan zei niks meer tegen mij. We liepen verder en daar was de zee. Ik ging als enigste duiken en de rest ging zwemmen. Toen ik onderwater was zag ik heel veel grote vissen en ook zeepaardjes. Ik ging verder, want toen ik dichterbij kwam, zwom de school weg.
Ik ging erna een soort paleis binnen. Daar was een onderwater winkel terwijl er niemand was. Ik ging daar naar buiten en kwam nog een groep zeepaardjes tegen. Ik ging een paar kamers verder en daar kwam ik iemand tegen die snorkelde. Het was een klasgenoot (mijn droom hangt echt van onzin aan elkaar lol). Hij zat in ademnood omdat ik hem een por gaf. Hij moest toen met me mee ademen en we gingen weer naar boven. We waren boven en kwamen een kwal tegen, de eerste die daar ooit was gezien en na een paar golven was de kwal weer weg.
Ik ging terug naar het strand en daar zag ik mijn ma en een vriendin vechten om een opblaasbaar luchtbed. Toen werd ik wakker