Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 12:30:05

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: rubberman's droom
BerichtGeplaatst: 09-11-2011, 17:13:43 
Moderator
Moderator

er werd voor de verandering weer op me geschoten... (9/11)

Ik was op een pier en kreeg te horen via de radio dat er iemand was ontvoerd. Ik lag rustig naar de zee te kijken en ineens hoorde ik geschreeuw. Daar was de kidnapper en de gekidnapte. Dat was een klein kind. Toen hij mij zag begin hij op mij te schieten dus ik begin te rennen. Die man rent met me mee en uiteindelijk spring ik van de pier af. Ik hoopte op een gele auto terecht te komen maar kwam ernaast. Toen werd ik wakker en was er een hele warme ruimte om me heen terwijl de rest van de kamer ijskoud was.

nog even en ik weet hoe het in het echte leven voelt om neergeschoten te worden :lol:

an arrow can only be shot by pulling it backward. When life is dragging you back with difficulties, it means it's going to launch you into something great. So just keep focus, and keep aiming

BerichtGeplaatst: 09-11-2011, 17:21:25 
Feniks
Feniks

Hmm... veel van je dromen zijn negatief.

Als je eigenlijk de hele tijd door negatieve dromen hebt, kan dat er op duiden dat je niet prettig in je vel zit terwijl je wakker bent. Toen ik echt slecht in mijn vel zat, had ik er ook nogal veel last van. Wat kan helpen is proberen je rust te pakken.

[Edit: maar volgens mij wist je dit zelf ook wel :lol: ...]

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.

PS Haters gaan haten!

BerichtGeplaatst: 09-11-2011, 17:31:14 
Moderator
Moderator

haha inderdaad... achja zal wel goedkomen :)

an arrow can only be shot by pulling it backward. When life is dragging you back with difficulties, it means it's going to launch you into something great. So just keep focus, and keep aiming

BerichtGeplaatst: 15-11-2011, 19:07:04 
Moderator
Moderator

Weer een aparte droom haha

5 vrienden en ik waren in een oud gebouw. We hadden daar ingebroken. 3 mensen hadden ons gezien, dus de politie zat achter ons aan. Wij renden naar een trappenhuis en de politie kwam van boven en beneden naar ons toe. We gingendus snel een verdieping in en kwamen in een ziekenhuis terecht. De intensive care. Wij liepen er snel langs en zagen dat een vrouw in het bed alles heeft ondergespuugd en een persoon die een hartaanval kreeg. Die persoon had het niet overleefd. Wij liepen snel door en ik keek een kind van ongeveer 10 in de ogen en ik zag alleen maar angst in zijn ogen. We liepen door een deur en waren ineens op school. We waren met een oud docent aan het praten en was gezakt met een examen. Hij durfde t niet aan zijn ouders te vertellen. Wij waren ineens op een onbewoond eiland en we waren met 1 minder.

Toen werd ik wakker

ps. er is niet op me geschoten :lol:

BerichtGeplaatst: 15-01-2012, 10:46:24 
Moderator
Moderator

Weer een rara droom haha

Ik was samen met mijn broer op een planeet waar t altijd zomer is. We lagen aan het strand en hoorde de golven telkens. We moesten daar weg, omdat er een kans was dat de ster ging ontploffen, dus de planeet ook. Om terug te gaan naar de aarde, moesten we op allemaal andere planeten springen zonder zo'n ruimtepak. Toen we bij de aarde waren moesten we in een soort koepel zien te komen die ons naar de aarde zou brengen. Ik kwam er niet in, dus ik had bijna geen lucht meer. Toen werd er een kleefbal naar me gegooid en daar kwam ik in terecht. Daar zat ook lucht in. Na een baan om de aarde kom ik weer uit bij die capsule en het lukte me nog niet. Uiteindelijk was de lucht in mn longen op en werd ik wakker

Dit was hem haha

BerichtGeplaatst: 12-02-2012, 11:56:51 
Moderator
Moderator

weer een nieuwe...

Ik was op school en zat in de duits les. We hadden ons cijfer terug en iemand zat te zeiken over dat iedereen zo down was om hun cijfer. Zij had als enigste een voldoende. Na een tijd begon ze bij mij ja ik heb een 6 en jij maar een 4, dus ik keek boos. Werd ze boos op mij :P. Ik negeerde haar en ging de les uit. Toen kwam ik nog een paar mensen tegen en toen werd ik wakker

BerichtGeplaatst: 24-02-2012, 21:46:25 
Moderator
Moderator

weer een heel avontuur van 16 februari

het verhaal begon toen ik alleen op reis ging in de tijd vd middeleeuwen. Ik kwam bij een oud huis en sprak daar met een geest. Ik moest iets doen en dan zou hij aan mijn kant vechten... Ik geloofde hem niet en ging verder.

nu kwam ik bij de woestijn. Daar begon ook weer een geest te praten. Deze x geloofde ik hem wel. Ik moest iets in een grote pyramide doen en dat was gelukt. Hij zou nu aan mijn kant meevechten. Daarna gingen we naar een gebied met water en kwamen we weer een geest tegen. Ik moest iets op woest water doen endat lukte ook.

De geesten zeiden dat ik weer terug moest naar de pyramide en daar kwam een aardbeving. ineens stonden er 4 zwarte gedaantes uit een groot gat... Deze 4 leken precies op de geesten en 1 ook op mij. Het werd vechten maar we waren in de minderheid... Toen rende ik weg, maar uiteindelijk werd ik geslagen en werd ik wakker

BerichtGeplaatst: 05-03-2012, 19:00:40 
Moderator
Moderator

23/02 vechten

Ik was op school, maar was mijn biologie boek vergeten. Een vriend van me stelde voor dat ik die van haar zou kunnen lenen, moest alleen het boek even bij haar thuis gaan halen. Ik pakte mijn fiets en ging onderweg naar haar huis. Ik kwam weer terug en we moesten al weg voor de volgende les. Ik gooide een bak snoep tegen een ''vriendin'' haar hoofd aan, omdat ze weer eens over mij zat te roddelen. Ze zei dat ik alleen maar loop te zeuren. Toen ik de doos weer wilde pakken rende er een meid mee vandoor, uiteindelijk had ik haar wel weer te pakken.

Toen we onderweg waren naar de gymzaal kwam ik een oud buurmeisje tegen. Ze moest gaan zwemmen en had een handdoek nodig. Ze was hem vergeten. Ze leende die van mij en ik ging weer verder fietsen. Toen ik de gymzaal binnenkwam begon iedereen te juichen. Er was nog een andere school en die ging ons heel raar aankijken. Ik wilde me gaan omkleden en liep de kleedkamer binnen. Alle meiden van de andere school zaten in die kleedkamer.

Ik was weer verder gaan zoeken en had me uiteindelijk omgekleed. Ik liep langs een opslaghok en daar zaten een paar jongens van de andere school mijn zusjee lastig te vallen. Ik liep naar ze toe en zat helemaal te zeuren dat het zwak is om het op die manier te doen, een jonger iemand te pakken. Mijn zusje verstopte zich en ik draaide er bij een paar de arm uitde kom.

Ik liep snel weg, omdat ik meer gezeur wilde voorkomen en verstopte me. Daar zat mijn zusje en docent ook weer. Omdat ik ze niet in gevaar wilde brengen ging ik weer terug. Ze begonnen me te duwen en ineens was ik wakker.

BerichtGeplaatst: 24-03-2012, 20:08:11 
Moderator
Moderator

20/03

Ik was in Turkije en zat op mijn mobieltje een beetje te kijken, omdat ik me neit lekker voelde. Daarom wilde ik dus ook niet gaan zwemmen. Een man kwam naar me toe en vroeg naar waar ik aan het kijken was. Ik zei dat dat fotolezen is. De man stond op en belde gelijk iemand om te zeggen dat ik kon fotolezen. Ik vond het een beetje raar dus mijn vader ging ineens die reading doen voor de man. De man kwam terug en zei dat mijn vader een reading moest doen over zijn dochter en vrouw. In de avond gingen we nog even weg en we kwamen bij een klein parkje aan. Die man die ik eerder de dag al had gezien liep er ook. Hij stelde ons gelijk voor aan de familie wij mijn vader moest gaan readen.

De volgende ochtend gingen we naar ze toe. Mijn vader moest daar de rading doen. Ik stapte net uit het zwembad dus mocht alleen op de deurmat staan. De bel ging ineens en er was een postbode met een pakketje. De oudste dochter deed de deur open en tekende hem af. Toen kwam er ook nog een jongen binnen, hij had zulke mooie blauwe ogen en heette Kevin, ik schat hem 1-2 jaar jonger als ik. Ineens komt mijn pa naar mij toe rennen en zegt dat hij vaker readings mag geven, maar dat moet dan wel in pak.

toen werd ik wakker

BerichtGeplaatst: 25-03-2012, 09:14:01 
Reus
Reus

jij maakt wat mee :P...
in je onderbewust zijn :P

BerichtGeplaatst: 16-06-2012, 17:25:50 
Moderator
Moderator

16/6

Ik was met een heleboel mensen gewoon aan het lopen enzo, we waren tovenaars. Na een tijdje kreeg ik te horen wat we nou precies gingen doen. We gingen iets kapot maken. Eenmaal in het kasteel was er maar 1 manier om 5 stenen kapot te maken. Dat was door iets van licht. We hadden eindelijk sw 5 stenen kapot gemaakt en toen kwamen we andere tovenaars tegen. Deze gingen ons aanvallen, want de stenen mochten niet stuk. Uit een zak die ik bij me had pakte ik heel de tijd toverstokken en dat soort dingen. Ik had er iets van 50 bij me :lol: . We hadden gewonnen en toen werd ik wakker

BerichtGeplaatst: 21-06-2012, 09:47:14 
Gids
Gids

You're a whizurd, Harry.

BerichtGeplaatst: 05-08-2012, 11:49:56 
Moderator
Moderator

Een fijne droom deze x :) (5/8)

Ik was eerst in mijn dorp met 2 vriendinnen, na een tijdje waren ze er niet meer en zat ik met 5 anderen van mijn familie midden op een berg. We liepen een bepaalde route zodat we uitkwamen bij de zee. Toen we er bijna waren moesten we kiezen of we de veilige route namen of niet. Ik nam met nog 2 de veilige route en bleef dus bovenin de berg, daar was gewoon een soort pad aangelegd. De andere 2 gingen vanaf dit punt naar beneden en gingen half door de zee naar het eindpunt.

Toen we daar eenmaal waren aangekomen waren die 2 vriendinnen er ook, maar 1 ervan zei niks meer tegen mij. We liepen verder en daar was de zee. Ik ging als enigste duiken en de rest ging zwemmen. Toen ik onderwater was zag ik heel veel grote vissen en ook zeepaardjes. Ik ging verder, want toen ik dichterbij kwam, zwom de school weg.

Ik ging erna een soort paleis binnen. Daar was een onderwater winkel terwijl er niemand was. Ik ging daar naar buiten en kwam nog een groep zeepaardjes tegen. Ik ging een paar kamers verder en daar kwam ik iemand tegen die snorkelde. Het was een klasgenoot (mijn droom hangt echt van onzin aan elkaar lol). Hij zat in ademnood omdat ik hem een por gaf. Hij moest toen met me mee ademen en we gingen weer naar boven. We waren boven en kwamen een kwal tegen, de eerste die daar ooit was gezien en na een paar golven was de kwal weer weg.

Ik ging terug naar het strand en daar zag ik mijn ma en een vriendin vechten om een opblaasbaar luchtbed. Toen werd ik wakker

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00