Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 12:45:06

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Droom over een bus gijzeling
BerichtGeplaatst: 30-08-2010, 07:21:42 
Nimf
Nimf

er is grote kans dat je de toekomst hbt gezien wel erg voor je dat je de negatieve ziet van de toekomst

maarja alle echte toekomstvoorspellers die zien de toekomst alleen negatieve delen

omdat als je de negatieve dingen te horen krijgt die in jouw toekomst zal gebeuren, dan kan je de kracht vinden om het

te veranderen, want als een persoon die alleen maar goede dingen te zien krijgt dan is er risco dat je de goede dingen in
je toekomst kwijt geraakt.

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie

Berichtenonderwerp: Re: Dromen van HeavenBoy
BerichtGeplaatst: 28-12-2010, 10:55:52 
Nimf
Nimf

je droom zegt dat iemand tegen je liegt om zelf hoger te staan, dat ze spullen van je leent en met dat liegen erbij

wilt zeggen dat ze dingen zal afpakken van jou maar dat je het niet echt goed beseft

dat ze iets van je ouders wilt nemen, is dat ze je ouders tegen jou wilt doen

fles wijn= kostbare voorwerp

dat je ouders boos zijn op je willen ze zeggen dat je had moet nadenken en dat ze verdrietig zijn omdat je het zomaar toelaat.

die juffrouw of mevrouw is het toonbeeld van je probleem of meerdere problemen
dat je naar buiten gaat is een teken dat je wegvlucht van het probleem die heel veel ruimte neemt in je leven.
en dat je dacht wat die juffrouw of mevrouw zei is dat je makkelijk beïnvloedbaar bent.
dat je even tegen spartelt is het probleem proberen op te lossen maar dat probleem veranderd constant zodat je verward geraakt zodat het ''werkt'' om die fles wijn te nemen. je ouders worden boos op je omdat ze het zien dat je het toelaat dat er zulke dingen gebeuren, dat je toelaat dat mensen zoiets tegen je zeggen dat je eigenlijk weet! dat ze liegt, maar het door je zelfvertrouwen komt dat je geen vertrouwen meer hebt en als dan iemand zegt dat niemand je graag heeftdan geloof je het nog.

hopelijk helpt je deze uitleg het kan zijn dat je er niet in kan vinden :)

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie

BerichtGeplaatst: 25-04-2011, 11:59:23 
Power Moderator
Power Moderator

HeavenBoy schreef:
Zwanger

Ik droomde vannacht weer heel raar. Het was de omgekeerde wereld. Ik droomde dat ik opeens 7 maanden zwanger was, ik had echt een dikke buik en ik was onderweg met mijn moeder naar de dokter voor een echo.
Ik: "Mam, waarom ben ik zwanger?"
Moeder:"Leuk toch? Je krijgt een kindje!"
Ik: :?

Tijdens de echo zei de dokter: "Je kind is volkomen gezond, je doet het heel goed!"
Ik: "Hoe kan ik zwanger zijn...Ik ben een jongen?!"
Dokter: "Je was toch 7 maanden geleden naar bed geweest met die ene meisje?"
ik: "Welke meisje, en hoe kan ik nou zwanger raken van een meisje?"

De dokter vondt dat ik teveel ging stressen en zei dat ik maar eens rustig in een zwembad moest gaan. Dus ik ging uiteindelijk een zwembad in.
Opeens bleek er een krokodil in het zwembad te zwemmen, dus ik in paniek. Ik probeerde weg te zwemmen maar dat ging moeilijk met zo dikke buik :S

En dat was het.

Ik vind dit wel een komische droom moet ik zeggen :P
Ben benieuwt of iemand er een betekenis in ziet.

BerichtGeplaatst: 18-05-2011, 18:08:28 
Groentje
Groentje

HeavenBoy schreef:
Weet iemand misschien wat deze droom betekent?
Het was best erg...

Ik was onderweg naar mijn stage, ik liep door het winkelcentrum en het begon opeens keihard te regenen, het regende zo hard en de druppels waren groter dan normaal...In twee minuten stroomde er overal water!
Ik keek opeens achter me na dat ik wat geschreeuw hoorde, ik zag een enorme golf aankomen. Ik wilde weg rennen maar de golf was er zo binnen 5 seconden...heel snel dus.

Alle straten werden woestende rivieren leek het wel. Iedereen schreeuwde om hulp en veel mensen verdwenen onder water. Ik hield me vast aan een paal en zag dat andere mensen op auto's klommen of bussen om zichzelf te redden.
Ik zag een raam staan waar een touw uithing, ik greep naar de touw en liet de paal los, ik klom zo door het raam naar binnen.
Ik was opeens bij mijn stage aangekomen, want toen ik binnen kwam zag ik mijn collega's angstig kijken. Opeens brak het dak door :S
Ik zag veel water naar binnen vallen en iedereen begon weer te schreeuwen, ik rende net via de nooduitgang naar buiten en kwam weer in die woestende rivier terecht, het water bleef doorgaan.
Na een tijd begon het te zakken eindelijk en toen werd het redelijk droog, maar wel overal lijken van verdronken mensen :shock:
Ik zag dat er een tram kwam aanrijden met overlevende mensen erin, dus ik stapte ook erin en iedereen ging vertellen wie ze allemaal verloren hebben...Afschuwelijk :?

Toen werd ik wakker

je was dus onderweg naar stage
werk of stage betekent opdracht
dat het keihard regent wilt zeggen dat de problemen die nu komen fel van kracht zullen zijn
een grote golf betekent dat de problemen 1groot gevolg heeft.
dat je wilde wegrenne betekent dat je wilde weglopen van het probleem
dat je niet op tijd was dan is het dat het probleem zo snel komt dat je geen kans krijgt om weg te lopen
je kreeg een touw dat is teken dat iemand je hulp of tja zijn/haar arm uitsteekt naar je
dat je toch ondanks het probleem in je stage/werk ben geraakt wilt zeggen dat het probleem een zwaar obstakel is
maar dat je er toch geraakt
dat het dak doorbreekt wilt zeggen dat de veilige omgeving van de stageplaats verbroken word door het probleem.
en dat je collega's angstig kijken wilt zeggen
dat ze er ook last van krijgen.
dat het water zakt en droog word dat wilt zeggen dat het probleem verminder en verdwijnt
dat een tram komt met overlevende mensen betekent dat een groep mensen na het probleem naar je toe komen.
dat je ze vertelt over wie ze kwijt geraakte wilt zeggen dat je vertelde wat ze verloren hadden.

kortweg: je kreeg een opdracht die een bepaald probleem bevat en dat je een groot gevolg van krijgt
je probeert weg te lopen van het probleem en aanvaard het niet. maar het komt zo snel in je leven dat je geen kans krijgt om het op te lossen. na een tijd zie je een tijdelijke oplossing en aanvaard je ze. maar het probleem komt via een andere weg in je leven en iedereen van je buurt krijgt er last van. het wilt zeggen dat een groot obstakel heel binnekort in je leven komt maar dat je er wel door geraakt.

groeten MrPyro

BerichtGeplaatst: 06-03-2012, 15:54:48 
Reus
Reus

hooi heavenboy:D

wat leuk!!! je droomde over me 8)
trouwens echt een reactie voor mij:P lekker rustig een antwoord geven. don't worry!XD

X babywolfje

BerichtGeplaatst: 06-03-2012, 17:22:16 
Elf
Elf

whahahaha xD wat leuk ik heb een rol in een droom :D
Yaay de dief echt wat voor mij (A)(A) (geintje :P)
hahaha xd vond m erg grappig gelukkig dat ze me niet te pakken kregen!

BerichtGeplaatst: 29-03-2012, 22:21:06 
Reus
Reus

haha leuke droom:P en weer met 3 mensen van SJ erin:P who's next?

BerichtGeplaatst: 10-04-2012, 15:52:38 
Reus
Reus

HeavenBoy schreef:
Vannacht weer eens een rare droom gehad...
dit keer over dat ik een auto ging rijden dat voor erge dingen ging zorgen...
En weer eens een aantal SJ-mensen in de hoofdrollen... :')

Ik was thuis en er werd aangebeld, ik deed open en Just--Mike stond daar.
"Hey, Danny. Kom mee, ik ga jou rijles geven vandaag!" zei hij...
Ik: "Sinds wanneer geef jij rijlessen?"
Hij: "Sinds vandaag en bij jou!" hij keek ook echt met een grote lach op zijn gezicht naar mij. Ik zag de rode auto achter hem staan met nog drie mensen achterin die ik moeilijk kon zien.
Ik vroeg: "Wie zitten er nog meer in?"
Just--Mike: "Mirror, Tutje en Rubberman,"
Ik: "Je weet dat ik niet tegen auto's kan!"
Just--Mike ging me er heen slepen en zette mij achter het stuur. Ik keek achter naar de drie, die met vlaggentjes zaten te zwaaien achterin met erop: Danny gaat rijden!!!!
We reden de straat uit langzaam...en Just--Mike zat naast mij om mij te helpen als het nodig was.

Ik werd alleen een beetje gek van Tutje en Rubberman, die bleven schreeuwen naar elkaar: "TUUUUUTJE!" "RUBBERTJEEEE!!"
En dat de hele tijd door... -_-
Ik zo: "Kappen! Ik probeer op te letten op de weg!"
Mirror ineens: "DANNY, een boom! Omrijden!"
Er kwam inderdaad een boom aan, dus daar reden we net om optijd...
Just--Mike had niets in de gaten, die was ondertussen in slaap gevallen, wat een geweldige rijdocent was dat.
Tutje ging opeens schreeuwen: "Danny, kijk uit! Een grote panter op de weg!"
Ik keek voor me uit en zag inderdaad een zwarte panter mij aanstaren op de weg. Meteen reed ik daar ook om heen...Pff.
Ik zo: "Kunnen we stoppen, krijg nu al de zenuwen!"
Mirror: "Nee, blijf doorgaan! Gezellig juist!"
Just--Mike sliep nog steeds ondertussen en ik vroeg aan Rubberman of die hem even wakker kon maken. Maar dat lukte allemaal niet.

Mirror weer: "Danny, een muur! Omrijden!"
Er kwam inderdaad een grote muur op ons af, ik probeerde te draaien maar de stuur was stuk gegaan...We gingen er dus recht op af.
Tutje raakte het meest in paniek: "LAAT ME ERUIT, IK WIL ERUIT!" schreeuwde ze. Rubberman was alleen wat eerder, die klom het raam al uit en ging op het dak klimmen van de auto. Het dak was alleen niet stevig, hij zakte er dus bijna door heen en viel bijna op Just--Mike.
Mirror en Tutje maakte zich zorgen dat Mike onder Rubberman kwam te zitten, maar ik maakte me zorgen omdat grote muur, waar we tegen aan gingen.
En toen ineens...BAM.. Auto ging tegen de muur aan en alles viel kapot. Rubberman vloog de andere kant uit en Mirror en Tutje vlogen ook weg, hielden elkaar schreeuwend vast in de lucht. Just--Mike zat nog steeds op zijn stoel, die ook uit de auto was gevlogen...Sliep nog steeds.
Toen kwam er een grote explosie, en weg was de hele auto...Naja stuk was hij toch al.

Ik kwam uiteindelijk in het ziekenhuis terecht en de andere ook. Just--Mike sliep nog steeds, en dat vond ik raar. De artsen wisten ook niet hoe dat kwam.
Tutje ging als eerste naar huis samen met Rubberman en Mirror hield slechts paar schammen over. Ik had een gebroken been volgens de dokter en aantal kneuzingen...
Zucht, ik was weer het zwaarst getroffen natuurlijk...
Uiteindelijk werd ik door verwezen naar revalidatiecentrum, voor wat weet ik niet precies...en dat was de droom.

Wat je droomt over mij :O
En dat vertel je niet :P
Ik kan goed slapen soms maar tijdens een ongeluk oke :P

I'm an angel on the earth ;)

BerichtGeplaatst: 22-06-2012, 19:54:18 
Gids
Gids

Haha, nice.

BerichtGeplaatst: 11-11-2012, 02:09:58 
Elf
Elf

Ik zou zeggen iets van gevaar/beproeving en dus iets waar je er alleen voor staat. Maar ik houd me nooit heel erg met dromen bezig.

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama

BerichtGeplaatst: 11-11-2012, 03:23:10 
Elf
Elf

Tja, ikzelf hecht aan dromen nooit super veel waarde, omdat er toch altijd veel interpretatie bij komt kijken.
Wellicht is die slang alleen een metafoor voor een beproeving. Misschien dta je er niet geheel alleen voor staat je hebt immers een steen, wat misschien ook voor iets of iemand kan staan.
Er kwamen geen andere dieren dan die slang in voor?

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00