Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 12:37:36

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14-02-2013, 11:56:40 
Groentje
Groentje

Hallo, ik ben brunetje, en ik wil mijn droom met jullie delen. misschien kunnen jullie me helpen met de betekenis?

Ik fietste met een meisje naar huis, er zaten allemaal deuken in de weg en het was modderig. we kwamen bij een hoge berg van zand aan. We probeerde er op te fietsen maar het meisje kwam halverwege. Ik riep haar nog maar ik fietste toch verder. Ik bereikte zonder moeite de top.

Ik kwam een huisje tegen en was heel nieuwschierig, het bleek een winkeltje te zijn. om de een of andere reden was mijn moeder binnen. Ik zag allemaal dingen zoals een pinguin die kleiner was dan het topje van mijn pink, een geevolueerde hond/kat en nog veel meer, allemaal magische wezens.

Mijn moeder wilde heel graag de mooie witte plant die in het midden van de kamer stond. maar de vrouw gaf hem niet mee op het begin, daarna is ze toch overgehaald. Om een of andere reden kon mama door middel van de bloem van de plant vliegen, dit had de vrouw ook gezegd.

dat wilde ik ook. Ik kocht dus nog een bloem en het lukte mij niet, ik kwam de hele tijd halverwege, in een pak van een bijtje maar ik werd maar niet klein. Mam ging me helpen en had een afgebroken nagel en een paard in een gang gezet. Ze hielp me nog te verstoppen voor een man die langs kwam. Het paard was daarna rustig geworden en ik begon een lied te zingen van il divo. En ik raakte in een roes, toen werd ik een bijtje en kon ik ook vliegen. Ik was daar heel blij mee dat het me gelukt was. En ik was trots op mezelf!

wel een gekke droom, maar ik vond hem zo mooi dat ik hem wilde delen.

BerichtGeplaatst: 20-02-2013, 23:34:40 
Elf
Elf

Het lijkt een beetje alsof er af en toe obstakels zijn in je droom. Die normaal gesproken mensen zouden afschrikken.
Eerst is het modder en een hoge berg met zand. Iemand in je omgeving haakt daar bij af.
Maar dat obstakel redt jij gemakkelijk... Maar dan komt de uitdaging van het vliegen (nieuw obstakel).
In het winkeltje met al de magische wezens heb je wel gezien dat alles mogelijk is. Maar toch lukt het niet helemaal om op te stijgen. Maar uiteindelijk met wat hulp van mensen om je heen die van je houden (je moeder) en door de rust en muziek die in jezelf zit, lukt het toch.

Ik kan me voorstellen dat de droom indruk maakte op je. Het is een beetje een levensverhaaltje in het klein. Je komt obstakels tegen die makkelijk zijn. En obstakels die moeilijk zijn. Maar als je echt iets graag wil. Dan lukt het uiteindelijk vaak met de mensen om je heen en de kracht die in jezelf zit.

Maaaaarrr om werkelijk te checken of je droom wat heeft betekent kun je het volgende doen:
--> maak een schriftje en schrijf daarin de dromen op die indruk maakten. Over een jaar of 10-20 pak je het schrifje erbij... En dan kun je met terugwerkende kracht zien of het (misschien) iets betekent heeft. De dromenwereld is makkelijker te plaatsen als je terugkijkt, dan wanneer je vooruitkijkt :)

Succes ermee!
Jedia

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00