Sorry trouwens voor het late antwoord bedankt voor het antwoorden!! Het zou inderdaad mijn angst kunnen zijn omdat we zo ver van elkaar wonen
Terwijl ik nooit echt zo naar ons gekeken hebt als in een "wij" vorm zeg maar. Het klikt wel heel goed tussen ons maar naar mijn mening kan t niet tot een relatie leiden ivm de afstand tussen ons en het tijdsbestek wat hij heeft. Hij heeft een erg druk en hectisch bestaan. Al sta ik wel overal open voor. De droom heb ik nog steeds maar ook andere dromen waar of hij ergens in de achtergrond is of op de voorgrond.
De laatste droom die ik had was ook heel erg vreemd.
Ik liep door een of ander dolhof waarin ik twee stmmen hoorde één van een vreemde die me pijn wilde doen en de andere was de stem van die vriend. Ik weet dat ik in het begin behoorlijk in paniek was en als een kip zonder kop aan het rond rennen was. Zo nu en dan kwamen ook ineens de muren dichter op elkaar of liep ik tegen een muur op. En toen begon ik te focussen op zijn stem. En hoorde ik ook dat kind huilen en wist ik dat ik sterk moest zijn om bij hun te komen. Terwijl er één of andere gek mij achtervolgde in dat dolhof en bleef maar herhalen dat ik nooit bij mijn man en kind zal komen. Waardoor ik ook heel erg moest huilen. Maar uit eindelijk net voor ik bij het einde was waar ook een fel licht was zag ik ze staan maar viel en werd daardoor ook huilend wakker,..
Ik heb naar mijn mening de droom ook niet af kunnen dromen of het moet bewust zijn geweest dat ik op dat punt wakker moest worden. Bij dat vallen voelde het ook alsof ik echt viel, als je begrijpt wat ik bedoel?