Droom over zwembad en haaienHoihoi..
Vandaag droomde ik dat ik met iemand was, en we waren in een onbekend stadje..
we zochten een pretpark/dierentuin-achtig iets.
we gingen stiekem in een aantal attracties.
later zochten we ons jasje ofzo, die hadden we ergens laten liggen.
en we liepen nog door een gebouw heen en daar ging ik nog knuffelen met een hele mooie poes met veel haar, en die liep helemaal mee tot de deur.
later kwamen we bij een soort haaientraining aan ofzo. en we gingen in het water (van het zwembad).
het water was heeeel diep, want de haaien zwommen allemaal onder ons.
we waren met een stuk of 45 mensen in dat zwembad, en dan 4 begeleiders.
wij deden dus ook mee, maar ik vond het wel heel eng..heerste wel een gevaar. en deed hele tijd m'n voeten boven water houden.. toen kwam die vrouw naar me toe, en zei dat ik gewoon m'n voeten in het water moest houden, anders kwamen de haaien juist alleen maar sneller, we deden allemaal oefeningen in het water enzo..
later begon de vrouw weer tegen mij te praten, en kreeg dingen door ofzo ..
ze zei dat ik moest weten dat ik altijd beschermt en geholpen werd door 'een paar namen' marco michael of marco en michael staan me nog bij. marco geen idee? michael , aarstengel michael zoiezo.. daar vraag ik altijd bescherminng aan voordat ik ga slapen e.d. en was vanacht nogal in de shit met mezelf, en vroeg echt of ze me een beetje kracht konde geven, dus vind het wel leuk dat dit in m'n droom gezegd werd. dus ik zei in m'n droom, ow echt?
aartsengel michael? ze zegt ja!
ook gaf de vrouw me alweer een klein reiki behandelingetje omdat ik dat nodig had. maar daarna kwam m'n moeder me kamer binnen dus toen was me droom afgelope..
nou het heeft zoiezo weer met gevoelens te maken..maar voor de rest?