Droom over: horoscoop dat uitkomt?Door 1 bericht beland je in 1 keer in de de 7e hemel (dit bleef de hele tijd bij)
Samen met een vriend en vriendin sta ik op het schoolplein, een spel te doen. Ik zie een jongen kijken..en ja hoor hij komt op me af, met het verhaal dat hij me leuk vind. Ik ben verbaasd, wat moet ik ermee? Dus hij: ja ik heb het je eerder toegeroepen maar je liep weg met je vriendin. Dus ik: ja ik wist niet wat je zei, ik zei nog tegen mijn vriendin 'hoorde jij wat hij zei?' antwoord ze: 'nee'.
We gingen met zijn allen uit eten, we hadden iets in onze hoofd maar hij nam ons mee naar een naar zijn mening erg lekker restaurantje. Daar bestelden we pizza, vriendin ging op een andere stoel zitten en zei: hier nu kun je bij hem op schoot zitten. Dus ik: nee hoeft niet. Iemand anders: oeh een date?
Hierna moest ik naar het toilet. Deze was net schoongemaakt, maar het was nog wel een zooitje daar. Hierna gingen we weg, en hij pakte heel voorzichtig mijn hand, het duurde even voordat onze handen verstrengeld waren. Al snel liet ik los, toen ik mijn beste vriend zag kijken. Vond het zielig voor hem, gezien het feit hij ook gevoelens had.
Later zaten we in een soort park op een heuvel (waarschijnlijk met vriend) we hadden een afspraak gemaakt, elk jaar met dolfijnen zwemmenen daar hadden we het over.
Dus we hadden les, gym. We liepen naar binnen en ik sprak met die jongen. Hij vertelde dus dat hij me al een tijdje leuk vond, sinds mei. Dus ik: mei dit jaar? hij: ja..
We gingen ons omkleden, alles in een lange gang. Dus ik zag hem kijken, en was vastbesloten me niet om te kleden. Toen hij zag dat dat niet ging gebeuren liep hij weg, waarna ik de kans kreeg me toch om te kleden. We moesten aan een tafel zitten in groepjes. Ik zat met een jongen, vriendin en vriend. We kregen cytologie, kopac b code. (iets van mijn opleiding) Ik moest mijn punt slijpen van mijn potlood, maar mocht zijn puntenslijper, die van de jongen die naast me zat, niet lenen. Vriendin en ik gingen weg. Het was trouwens verdeeld (de tafels), rood en blauw, ik zat bij rood. Die jongen die mij leuk vond bij blauw.
Toen zat ik in de bus met die jongen en moest naar het toilet, dus dat zei ik. Hij: alweer? ik: ja en toen liep ik de bus uit.
einde wekker ging.
Op de een of andere manier heb ik het idee dat het belangrijk is, ben al bezig het uit te zoeken maar kom er zelf niet uit, vandaar deze post.