Droom over geest in ander huisik droomde eerst dat ik in me bed lag in m'n droom, alleen in een ander huis ofzo..
en ik zag allemaal rare dingen in m'n droom toen ik aan t slape was ofzo.. maarja.. toen later wou ik m'n ma roepen want die was beneden, en die hoorde me telkens maar niet, toen ging k naar de badkamer, en er stond hele tijd al een klein vrouwtje, maar ik had er nie echt opgelet, toen ging ik op de wc zitten, en toen pas drong het tot me door dat er een 'geest' tegenover me stond, en ze keek me hele tijd in m'n ogen aan en ik werd helemaal bang, en begon me moeder te roepen, maar er kwam amper een stem uit me mond..(zoals altijd) en m'n ma hoorde me dus niet..
en toen schrok ik wakker..
Droom over Chardaarna droomde ik, dat ik naar een soort groepje ging,,
daar kwam char
en die deed allemaal dingen voor ons,
toen week erna moest ik weer daarheen.. alleen was er een invaller.. het was een groot gebouw, en ik moest naar best een hoge verdieping..
toen gingen we met se alle het lokaal in, en stond er ineens een man, (en ik had al een voorgevoel voordat ik erheen ging, ik wilde er niet heen, ik zei t tege me moeder, maar toch moest ik gaan.. ) en ik voelde dat er iets vreemds was met die man,, hij was heel vaag..
toen ging k beetje tegen hem ' ouwehoeren ' en toen pakte die mijn hand vast en toen werd ik helemaal gek in m'n droom
heel me hoofd draaide rondjes, heelsnel.
ik voelde 1 rare energie door me heen komen gewoon.. en al die mensen die ook in die groep hoorde keken naar me ,, ik raakte helemaal van de wereld af, en pas toen die me had losgelaten werd ik beetje normaal maar wel heel bang, ik was toen weggerend.. en wou eerst met de roltrappen naar beneden maar toen ik op de roltrap stond zag ik de lift, en wilde daar liever mee ..
alleen het was geen normale lift, want je kon kiezen wat voor lift je wilde,, ik wilde dus een IJSBEER lift..
whaha..
maar die lift zag er helemaal uit als ijsbeersfeer.. ijs enzo..
en toen was m'n droom afgelopen
hehe..
Droom over dood vriendin in het wateren vanacht droomde ik ook iets, ken hem niet echt goed herrineren alleen weet ik dat ik hele tijd weer in het water was..
en dat er ineens een vriendin van mij dood was,, ze had alleen haar bovenlichaam nog ofzo.. en het was allemaal in het water..