Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:29:28

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van Vaneela
BerichtGeplaatst: 12-10-2009, 16:41:09 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-01-2005, 21:26:29
Berichten: 339
Locatie: Hilversum
Sorry trouwens voor het late antwoord bedankt voor het antwoorden!! Het zou inderdaad mijn angst kunnen zijn omdat we zo ver van elkaar wonen ;) Terwijl ik nooit echt zo naar ons gekeken hebt als in een "wij" vorm zeg maar. Het klikt wel heel goed tussen ons maar naar mijn mening kan t niet tot een relatie leiden ivm de afstand tussen ons en het tijdsbestek wat hij heeft. Hij heeft een erg druk en hectisch bestaan. Al sta ik wel overal open voor. De droom heb ik nog steeds maar ook andere dromen waar of hij ergens in de achtergrond is of op de voorgrond.

De laatste droom die ik had was ook heel erg vreemd.

Ik liep door een of ander dolhof waarin ik twee stmmen hoorde één van een vreemde die me pijn wilde doen en de andere was de stem van die vriend. Ik weet dat ik in het begin behoorlijk in paniek was en als een kip zonder kop aan het rond rennen was. Zo nu en dan kwamen ook ineens de muren dichter op elkaar of liep ik tegen een muur op. En toen begon ik te focussen op zijn stem. En hoorde ik ook dat kind huilen en wist ik dat ik sterk moest zijn om bij hun te komen. Terwijl er één of andere gek mij achtervolgde in dat dolhof en bleef maar herhalen dat ik nooit bij mijn man en kind zal komen. Waardoor ik ook heel erg moest huilen. Maar uit eindelijk net voor ik bij het einde was waar ook een fel licht was zag ik ze staan maar viel en werd daardoor ook huilend wakker,..

Ik heb naar mijn mening de droom ook niet af kunnen dromen of het moet bewust zijn geweest dat ik op dat punt wakker moest worden. Bij dat vallen voelde het ook alsof ik echt viel, als je begrijpt wat ik bedoel?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van Vaneela
BerichtGeplaatst: 13-10-2009, 13:16:12 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-01-2005, 21:26:29
Berichten: 339
Locatie: Hilversum
Nouja ik zit gewoon niet veel achter het internet. En als ik er achter zit ben ik heel vaak met andere opdrachten bezig voor school wat ik op dit moment zo snel mogenlijk wil afsluiten om bepaalde redenen. Het is niet dat ik niet wil reageren of dat ik het doe om te pesten het is gewoon dat ik op het moment een erg druk en hectisch bestaan heb en ik waardeer het zeker wat je doet,...

Maar het maakt mij niet uit hoor dan post ik hier gewoon niet scheelt jou weer werk,...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van Vaneela
BerichtGeplaatst: 13-10-2009, 18:13:52 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-01-2005, 21:26:29
Berichten: 339
Locatie: Hilversum
Ik wil je best die simpele ja of nee wel geven maar ik denk dat het wel zo fijn is als ik er een betere uitleg bij geef,.. Maar ik vind ook dat jij van mij moet begrijpen dat ik simpelweg prive gezien niet altijd snel kan reageren,.. Ik probeer meestal wel altijd snel te reageren maar dit lukt gewoon niet altijd en dat is ook niet iets wat ik je zo kan uitleggen wil het je best uitleggen per pb maar ga het niet hier zo openbaar op het hele forum gooien,..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van Vaneela
BerichtGeplaatst: 15-10-2009, 20:32:56 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-01-2005, 21:26:29
Berichten: 339
Locatie: Hilversum
Hoop dat t uitgepraat is! ^^ Het is echt niet zo dat ik niet wil antwoorden maar t gaat gewoon soms niet sorry want ik waardeer echt wel wat je doet!! En vind het ook heel prettig! De meeste dingen liggen sms wel voor de hand maar soms zie je het gewoon niet en is t fijn als er iemand anders naar kijkt die je wakker schud! ^^ Ik hou zelf nu al een paar weken een dromen dagboek bij omdat ik gewoon heel raar en bewegelijk droom,.. Als ik geslapen heb word ik ook wakker alsof ik een hele marathon gelopen heb of als ik niet geslapen heb,... De laatste tijd onthou ik elke droom en is t eigenlijk een wonder als ik geen droom onthouden heb echt heel bizar!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van Vaneela
BerichtGeplaatst: 27-10-2009, 20:19:53 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-01-2005, 21:26:29
Berichten: 339
Locatie: Hilversum
Zo eindelijk tijd gevonden om terug te antwoorden! ^^ Sorry maar heb het erg druk gehad en ben ook behoorlijk goed ziek geweest (nu nog steeds maar het is op dit moment minder hevig).

Ik weet niet of er een bariere is aangezien ik op dit moment een uitweg heb gevonden :) En eigenlijk gaat alles wel weer goed,.. Ben ook weer lekker mezelf alleen een beetje last van dat ik zoveel ziek ben :S maar dat kan ook gewoon door het weer komen,..

Ik heb ook geen man en geen kind terwijl ik wel graag een kind zou willen en voor mijn gevoel klaar ben om een gezin te starten.

Het innerlijke kind in mij is idd erg gekwetst maar dat is iets wat ik niet open en bloot op het forum wilt leggen maar het is iets wat wel bespreekbaar geworden is en waar ik hulp in gevonden heb omdat een plek te geven! :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van Vaneela
BerichtGeplaatst: 17-05-2013, 15:36:11 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-01-2005, 21:26:29
Berichten: 339
Locatie: Hilversum
Zo het is alweer een tijdje geleden dat ik actief geweest ben maar heb een heel erg hectisch leven achter de rug gehad :) Ik hoop dat er iemand is die voor mij de moeite wilt nemen om mijn droom te lezen en mij uit wilt leggen wat het ou kunnen betekenen.

Het begon in één of andere supermarkt. Ik was daar gewoon aan het winkelen. Opeens waren er 3 vampieren die achter me aan kwamen. 2 mannen en 1 vrouw. Zij probeerde mij te verblinden met flitslichten en ik begon met spiegels naar ze te gooien. Ook brak ik allerlei glazen voorwerpen om deze naar hun te gooien om ze af te zwakken. Ik was samen met mijn hond. We konden geen kant op en de mensen die om ons heen liepen zorgde dat ze snel weg gingen ze wilde me niet helpen hoe hard ik ook smeekte. Even later rende ik naar buiten met mijn hond en kwamen we op één of ander evenement terecht met allerlei dieren ook. Daar kon ik mij een tijdje tussen schuil houden tot het nacht werd en iedereen naar huis ging. Toen moest ik weer rennen voor mijn leven omdat ze weer achter me aankwamen. Auto's die voorbijreden die me zagen gaven extra gas en zelfs de buschauffeur trok de deur snel voor mij dicht en reed weg. Uiteindelijk toen ze me ergens in het nauw gedreven hadden werd ik ineens wakker.

Ik snap er zelf echt helemaal niks van. En kom er niet helemaal uit wat er nu precies bedoeld word. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl