Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:12:32

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van geintresseerde_16
BerichtGeplaatst: 04-08-2008, 10:14:16 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2005, 10:43:19
Berichten: 2370
Locatie: Noord-Holland
Droom over: vluchten

Vaak zoek ik zelf uit wat dromen betekenen, maar ik kom er zelf even niet uit. Aangezien er iets in voorkomt wat naar mijn mening best wel belangrijk is, zet ik het even hier neer.

Ik was ergens samen met iemand anders, we liepen en opeens moesten we vluchten. Wij in de auto gestapt en als een gek weggereden. We reden bijna een vrouw met kinderen aan, maar we konden tussen hen doorrijden.

Later zaten we ergens te luisteren naar een soort toespraak waar ik me ongemakkelijk voelde. Toen mochten we weg. We gingen naar een soort van winkelcentrum. Het had 3 verdiepingen, 1 etage was een dierentuin, ander etage zat vol winkels en de andere weet ik niet meer. Bij de dierentuin zag ik een hok wasberen, maar die ontbraken. Even verderop stonden giraffen en wer wat verderop de olifant. Ik wou een foto dichterbij maken van de olifant, maar deze werdt boos en ging mij en mijn moeder achterna. Wij renden voor ons leven. Op een gegeven moment zat neptunes erbij (die uit de mythologie). Ik zag een soort hele smalle spleet in de muur, wat leidde tot de toiletten. Ik sleurde mijn moeder erin en dat was het moment dat het lukte weg te komen.

Het is een vage droom, maar dat is alles wat me echt nog bijstaat. Misschien dat jullie hier iets mee kunnen :).

_________________
Weglopen van de waarheid is weglopen van jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Dromen van geintresseerde_16
BerichtGeplaatst: 05-08-2008, 10:38:36 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2005, 10:43:19
Berichten: 2370
Locatie: Noord-Holland
Reactie op: droom over vluchten

Dank je wel voor je reactie :D.

Ik vluchtte weg van een groepje jongens. Dat was trouwens in een kleine auto. hmm invloed op andere mensen. Zou ergens misschien wel kunnen kloppen. De sfeer hier thuis is wel hardstikke goed, geen enkel probleem. Als ik even wat dieper nadenk, dan heb ik al een idee wat het is. Zet ik alleen liever niet hier neer :).

Wat daar gezegd werdt, weet ik helaas niet meer. Al toen ik wakker werdt was ik dat kwijt.

Over die wasberen..wat een diepgang zeg. Moet mijn hersens hierbj wel even kraken. Kan dat ook onbewust zijn? Het leven minder zwart wit zien dan voorheen? Bewust merk ik het niet. Even over dat omgaan met verschillende stemmingen, dat klopt wel nu ik erover nadenk. Tegenwoordig gaat dat wel beter.

Het heeft wel met ontregeling van het onderbewuste te maken en kan een beperkende werking hebben op je wezen. Kun je me dit uitleggen? :oops:

Dat van die olifant is helemaal duidelijk. Om dat te kunnen aanpakken, moet ik er eerst achter komen wat er uit balans is.

Het voelde ook wel bijzonder, met name toen ik wakker werdt. Het bleef ook wel in mijn hoofd zitten. IK zal je wel even een pbtje sturen.

In ieder geval bedankt voor je reactie!

_________________
Weglopen van de waarheid is weglopen van jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Dromen van geintresseerde_16
BerichtGeplaatst: 05-08-2008, 17:54:35 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2005, 10:43:19
Berichten: 2370
Locatie: Noord-Holland
Reactie op: droom over vluchten

Ik herinner me nog iets. De wasberen hadden wel in een hok moeten zitten, het was een hok, maar de olifanten was een ander verhaal. Daar stond geen hek en kon ik zo naar toe lopen. Ik begrijp je uitleg, van mijn vraag ook inmiddels. :wink:

_________________
Weglopen van de waarheid is weglopen van jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van geintresseerde_16
BerichtGeplaatst: 15-08-2008, 14:33:32 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2005, 10:43:19
Berichten: 2370
Locatie: Noord-Holland
Droom over: acteur

Vannacht heb ik iets gedroomd, waarvan ik het gevoel nog steeds niet kwijt ben.
Mijn examenklas van 3 jaar geleden kwam bij mekaar. We hadden een soort sportdag, waarbij we moeste vollyballen. De ene helft zou eerst gaan en de rest mocht in een soort aula gaan zitten, totdat ze aan de beurd waren. Ik zat bij die laatste groep. Ik kwam daar binnen en er stonden allemaal soort bankjes met een tafel ertussen, je kan het zien als een picknicktafel, maar dan van zachter materiaal.
Nu zag ik daar een jongen zitten, eentje uit de serie gossip girl. Ik werdt naar hem toegetrokken en besloot om er brutaal naast te zitten. Ik gaf hem mijn mp3 (oude). Hij pakte het aan en ik begon een beetje te flirten. Later zeg ik: ik denk niet dat dit echt jou muzieksmaak is. Hij: ik luister ook geen muziek, ik probeer ectra ruimte te maken. Daar is een trucje voor.

Later vertelde ik dit aan mijn beste vriendin, en liet vallen dat ik verliefd was.

Nu ben ik het gevoel nog niet helemaal kwijt, dus ik vroeg me af wat het kan betekenen.

_________________
Weglopen van de waarheid is weglopen van jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van geintresseerde_16
BerichtGeplaatst: 22-08-2008, 10:18:19 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2005, 10:43:19
Berichten: 2370
Locatie: Noord-Holland
Reactie op: droom over acteur

Allereerst, bedankt voor de reacties :D .

@lvel Ik denk dat je gelijk zit, over dat geconfronteerd worden met je gedrag. Iemand anders van he forum heeft me ook een mogelijke uitleg verschaft, en dat komt wel voor een deel overeen.
Dat is inderdaad wat ik doe, afwachten, eerst de kat uit de boom kijken :) . Maar die jongen is dus een deel van mezelf?

_________________
Weglopen van de waarheid is weglopen van jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van geintresseerde_16
BerichtGeplaatst: 23-01-2009, 14:40:15 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2005, 10:43:19
Berichten: 2370
Locatie: Noord-Holland
Droom over: enthousiasme en teleurstelling

en daar ben ik ook weer. Vannacht had ik weer een droom waar ik zelf weer niet uit kom. Het ging als volgt: Ik was eerst bij mijn oma, en daar was iets met de vissen (naar mijn weten niet zo belangrijk). De volgende dag had ik school, het was net vakantie geweest. Ik ging op de fiets, samen met mijn broertje, hij ging vervolgens ergens anders heen. Enfin, ik zette mijn fiets weg en liep op een jongen af die ik van vroeger ken (ik droom wel vaker over hem, terwijl ik hem nooit meer spreek of iets). Hij lachte en ik zag dat hij het nieuwste harry potter boek in zijn handen had. Ik dacht aan iets wat een vriendin van me had gezegd: dat dat boek nog lang niet uit is hier. Daarom vroeg ik hem, hoe hij aan dat boek kwam. Hij vertelde dat hij op vakantie was geweest in amerika en hij die daar gekocht had. Vervolgens vroeg hij of ik dat boek wilde hebben. Ik antwoorde: Echt? Mag dat?! Hij: Ja, ik heb er nog een. Ik vloog hem om de hals en begon te gillen. Ik bekeek het boek vluchtig en zag dat op een bladzijde van het boek een aantal zinnen met groen potlood gekleurd waren (wat er stond weet ik helaas niet meer). Hierna hadden we een soort uitje in een fabriek. Ik moest de groep rondleidden. We kregen een cijfer en ik was de enigste met een onvoldoende. Hierna werdt ik wakker.

_________________
Weglopen van de waarheid is weglopen van jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van geintresseerde_16
BerichtGeplaatst: 28-01-2009, 19:30:21 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2005, 10:43:19
Berichten: 2370
Locatie: Noord-Holland
Reactie op: droom over enthousiasme en teleurstelling

Ja dat ik niet meer weet wat er stond vind ik zelf ook wel jammer..Ik zelf vond het heel onterecht dat ik een onvoldoende kreeg, ik was gewoon min kennis aan het rondvertellen, maar blijkbaar was het niet goed genoeg. hahah doorzettingsvermogen zeker wel :lol:

Nee, dat zullen we afwachten. Maar zoals je het verteld lijkt het me wel logisch, dank je wel :D

_________________
Weglopen van de waarheid is weglopen van jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van geintresseerde_16
BerichtGeplaatst: 22-03-2009, 20:41:18 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2005, 10:43:19
Berichten: 2370
Locatie: Noord-Holland
Droom over: horoscoop dat uitkomt?

Door 1 bericht beland je in 1 keer in de de 7e hemel (dit bleef de hele tijd bij)

Samen met een vriend en vriendin sta ik op het schoolplein, een spel te doen. Ik zie een jongen kijken..en ja hoor hij komt op me af, met het verhaal dat hij me leuk vind. Ik ben verbaasd, wat moet ik ermee? Dus hij: ja ik heb het je eerder toegeroepen maar je liep weg met je vriendin. Dus ik: ja ik wist niet wat je zei, ik zei nog tegen mijn vriendin 'hoorde jij wat hij zei?' antwoord ze: 'nee'.

We gingen met zijn allen uit eten, we hadden iets in onze hoofd maar hij nam ons mee naar een naar zijn mening erg lekker restaurantje. Daar bestelden we pizza, vriendin ging op een andere stoel zitten en zei: hier nu kun je bij hem op schoot zitten. Dus ik: nee hoeft niet. Iemand anders: oeh een date? :P Hierna moest ik naar het toilet. Deze was net schoongemaakt, maar het was nog wel een zooitje daar. Hierna gingen we weg, en hij pakte heel voorzichtig mijn hand, het duurde even voordat onze handen verstrengeld waren. Al snel liet ik los, toen ik mijn beste vriend zag kijken. Vond het zielig voor hem, gezien het feit hij ook gevoelens had.

Later zaten we in een soort park op een heuvel (waarschijnlijk met vriend) we hadden een afspraak gemaakt, elk jaar met dolfijnen zwemmenen daar hadden we het over.

Dus we hadden les, gym. We liepen naar binnen en ik sprak met die jongen. Hij vertelde dus dat hij me al een tijdje leuk vond, sinds mei. Dus ik: mei dit jaar? hij: ja..
We gingen ons omkleden, alles in een lange gang. Dus ik zag hem kijken, en was vastbesloten me niet om te kleden. Toen hij zag dat dat niet ging gebeuren liep hij weg, waarna ik de kans kreeg me toch om te kleden. We moesten aan een tafel zitten in groepjes. Ik zat met een jongen, vriendin en vriend. We kregen cytologie, kopac b code. (iets van mijn opleiding) Ik moest mijn punt slijpen van mijn potlood, maar mocht zijn puntenslijper, die van de jongen die naast me zat, niet lenen. Vriendin en ik gingen weg. Het was trouwens verdeeld (de tafels), rood en blauw, ik zat bij rood. Die jongen die mij leuk vond bij blauw.

Toen zat ik in de bus met die jongen en moest naar het toilet, dus dat zei ik. Hij: alweer? ik: ja en toen liep ik de bus uit.

einde wekker ging.

Op de een of andere manier heb ik het idee dat het belangrijk is, ben al bezig het uit te zoeken maar kom er zelf niet uit, vandaar deze post.

_________________
Weglopen van de waarheid is weglopen van jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van geintresseerde_16
BerichtGeplaatst: 03-04-2009, 15:49:09 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2005, 10:43:19
Berichten: 2370
Locatie: Noord-Holland
Bedankt voor je reactie. Naar mijn mening klopt het wel wat je zegt. Zou alleen niet weten hoe ik dat 'opruimen' zou moeten aanpakken. :)

_________________
Weglopen van de waarheid is weglopen van jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van geintresseerde_16
BerichtGeplaatst: 01-06-2012, 20:58:35 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2005, 10:43:19
Berichten: 2370
Locatie: Noord-Holland
Droom over: apart verhaal

Vannacht had ik een droom gehad, wat me lang na bleef. Toen ik wakker werd ben ik ook best lang in de droom en de gevoelens die het bij me los bracht, gebleven. Ik wil het even met jullie delen en kijken wat jullie ervan vinden :).

Ik liep in een trouwjurk rond bij mij op het station. Voelde me daar ontzettend gelukkig in. Iedereen keek me uiteraard aan. Er stond een groepje ganzen en ze maakten mijn jurk vies. Ik werd er een beetje boos om. Toen zag ik mijn ouders staan en ging naar ze toe. Blijkbaar zat er eens gans onder mijn jurk, maar toen ik die als het ware vrijliet, bleek het een zwaan te zijn. Ik ging met ze mee naar huis, waar mijn baby op me wachte. Had haar nog niet gezien, maar ik wist dat het mijn dochter was. Ik durfde haar echter niet aan te raken. Ze was zo anders dan normale baby's. Ze had een licht doorzichtige groene buik. Het was net of ze tegen me sprak dat ik haar gerust kon pakken. Ik legde mijn hand op haar buik en toen begon ze tegen me te praten.Wat ze precies zei kan ik me niet meer herinneren. Maar het was een krachtige droom.

_________________
Weglopen van de waarheid is weglopen van jezelf.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl