Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 10:25:31

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van Innerchild
BerichtGeplaatst: 02-12-2008, 11:56:19 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-12-2008, 11:36:49
Berichten: 1
Droom over overleden huisdieren

Hallo allemaal,

Ik ben Esther en nieuw op dit forum.

Ik ben erg benieuwd hoe jullie mijn dromen intepreteren:

Dit jaar is mijn kat op 4,5 jarige leeftijd in mijn armen gestorven. Hij had HIV (bij katten heet dat FIV, misschien bekend?). Mijn kat had best al een struggle om te overleven, was erg verkouden toen hij een kitten was en hij was de enige overlevende van zijn zusjes en broertjes. Na onderzoek bleek dat hij dus kattenaids had. Ik heb veel zorg aan hem gegeven, het lieve dier had tussenposen waarin hij blakend van gezondheid rondrende en er niets aan hem te zien was en zou volgens de arts niet een heel lange levensverwachting hebben maar zeker wel 10 kunnen worden. Toen kreeg hij een luchtweginfectie en was het binnen een heel korte tijd over. Hij overleed in mijn armen, omdat zijn hart het niet meer aan kon (bleek uiteindelijk).

Nu een half jaar verder, droom ik regelmatig van hem (misschien ook wel logisch). Maar in mijn droom is hij dan bij me, zoekt me op. Ik wil alleen altijd in mijn droom anderen bewust maken dat ik hem 'echt' zie en voel en dat hij bij me is. Het gevoel 'hij is er weer'.

Vanochtend werd ik wakker van een een hele intense droom:

Ik droomde dat ik ergens was in een groot huis. Ik lag met mijn vriend in bed en toen werd ik wakker in mijn droom. Mijn bed was bezaaid met allemaal bloemen, het zag er prachtig uit. Naast me lag mijn kat op de grond en ik begon hem te aaien, onderwijl om me heen kijkend of iemand kon zien dat hij er echt weer was en dat ik niet in de lucht aan het aaien was. Toen kwam mijn 'oude' konijn die ook dood was onder het bed vandaan lopen en daarna mijn 'oude' kat. Alle overleden dieren zag ik een bepaalde richting oplopen, een stroom van andere overleden dieren volgen. Ik liep naar buiten een bos in en een groep honden keken me aan met een gespannen blik in de ogen 'waar gaan we heen?'. Een vriendelijke stem boven me, trok mijn aandacht. Ik keek naar boven en een donkere man met een vriendelijk gezicht boog zich over een hoge muur heen. Hij was de leider van de dieren en leidde ze naar een bepaalde plek. Verderop zag ik een fel licht en hoorde zachte liefdevolle harpklanken. De dieren werden allemaal naar een hemelpoort gebracht voor mijn gevoel. Toen ik wakker werd voelde het als een afscheid, alsof ik de dieren nooit meer zou zien, dat dit de laatste keer was dat ik ze allemaal mocht ontmoeten. Met een verdrietig gevoel werd ik wakker...

Ik heb regelmatig de droom dat ik Woody (mijn kat) vasthoud en daar ben ik heel blij mee. Vreemdgenoeg in het dagelijkse leven mis ik hem niet meer zo (lijfelijk). Ik heb kunnen accepteren dat hij niet meer is, maar voel zo nu en dan wel zijn aanwezigheid door een koude stroom/lucht langs mijn benen of op mijn schoot. Ik weet dat het voor hem niet vol te houden was om nog langer te leven, zijn lichaam liet hem in de steek. Nu ineens heb ik het weer heel moeilijk ermee en waarom weet ik niet precies. Het was een zorgenkindje, waar ik soms snachts voor op moest.

Wel zijn we aan het kijken of we weer een nieuwe kat kunnen vinden en dat bezorgd me wel wat ongegronde angst..'durf ik het weer aan om een nieuwe kat te nemen, ik kan het niet nog een keer opbrengen om een zieke kat te verzorgen.. etc.. etc..'

Kan iemand aangeven hoe of wat en weet iemand misschien een persoon die eens contact zou kunnen leggen met mijn kat om te kunnen vertellen wat hij me duidelijk wil maken in mijn dromen?

Fijn dat ik mijn verhaal hier kwijt kan!

Lieve groet,

Esther


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl