Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:02:43

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van ahavael
BerichtGeplaatst: 14-02-2009, 15:57:38 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-12-2005, 14:07:08
Berichten: 163
Droom over: brug onderwater

Ik heb heel vaak dezelfde soort droom.. Vanacht weer, echt dood eng...

Ik rijd met m'n auto (of loop) over een brug, deze brug lijkt eindeloos lang... Halverwege staat de brug ineens vol met water.. t lijkt alsof hij naar beneden af loopt zo het water in. Ik MOET over steken en moet dus het water in.. dit brengt echt enorme paniek en angst met zich mee.. Uiteindelijk haal ik meestal de overkant wel... maar als ik wakker schrik lig ik te zweten van angst.
Vanacht weer een zelfde soort droom, ik reed met de auto over een weg, deze ging over in een brug, de auto wilde niet remmen, ik reed te hard, vlieg uit de bocht en rijd zo het water in, deze keer zaten mijn kinderen op de achterbank, ik was enorm in paniek "hoe krijg ik mijn kinderen hieruit"... toen werd ik wakker...


Wat is dit toch met die bruggen en water.....

Vind t t niet leuk meer... :cry:

_________________
**Sometimes I wonder, If today is the first day of the rest of my life, what was yesterday?**


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van ahavael
BerichtGeplaatst: 01-11-2010, 14:48:29 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-11-2010, 12:49:07
Berichten: 7
dit soort dromen heb ik ook wel een gehad..
wat ik zo opmaak uit jou droom is dat je ergens bang voor bent. er is iets waar je tegenopziet en je wilt anderen en niet bij betrekken. ook kan het staan voor een keuze die je moet maken in je leven het weergeeft een overgangs periode in je leven.
ik hoop dat je er wat aan hebt maar wees neit te bang voor dromen..dromen zijn dromen en een droom die steeds terug komt wil je op iets wijzen kijk daar naar..

_________________
Je kan drie keer vallen, zolang je maar vier keer opstaat


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van ahavael
BerichtGeplaatst: 01-11-2010, 15:11:09 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Dribbel.


De brug heeft meestal een positieve betekenis omdat hij het overbruggen van moeilijkheden en situaties betekend. Als we over een brug naar de andere oever lopen dan staan ons nieuwe plezierige gebeurtenissen te wachten, maar ook zullen we bestaande problemen overwinnen.

Het water dat we in de droom zien of gebruiken kan symbool staan voor reiniging, nieuw leven maar ook de dood. Verder kan water een geheim herbergen of slechts een manier zijn om ons in het leven voor te bewegen. Voor de uitleg is het dus uiterst belangrijk om wat voor soort water het gaat.

Het vervoer staat symbool voor de manier waarop wij ons levenspad bewandelen. De auto staat symbool voor ons eigen ik dat we onder controle moeten houden willen we geen brokken maken. Rijden we in de droom zonder problemen in de auto rond, dan zullen we in het waakbestaan een onbezorgd leven lijden of tegemoet gaan. Raken we in de droom de macht over het stuur kwijt, dan raken we in het waakbestaan de controle over ons eigen leven kwijt.

Kinderen kunnen ook het symbool zijn voor groei, maar ook dit kan positief en negatief worden uitgelegd. Het is niet te zeggen hoe het kind zich zal ontwikkelen.

Deze droom gaat over je zelf, ik denk dat je meer nadenken mag over geen dat je aan het doen bent, maar ook meer de rem gebruiken, bij sommige aktiviteiten.

Kijk maar of je wat aan hebt.

Groeten H@ns.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl