Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:47:43

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Droom over school
BerichtGeplaatst: 28-12-2009, 00:56:31 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-09-2005, 11:02:49
Berichten: 201
Locatie: Utrecht
Hey,

Ik heb een aantal dagen terug een droom gehad, en ben bezig deze uit te vogelen, maar kom er niet echt uit. Misschien dat één van jullie mij kan helpen?

Zo ging de droom:
Dit gedeelte van de droom was een lang stuk, maar ik kan me alleen nog de hoofdlijnen herinneren. Ik was op een campus van een school die ik niet kende, met mensen die iets met –vierkante, witte- kaarten deden(telkens 4 kaarten werden boven elkaar gelegd). Zoiets heb ik laatst ook al gedroomd.

Er gingen een aantal klasgenoten op excursie met het vliegtuig, maar ik ging niet mee. Ik ben toch maar even meegelopen in het vliegtuig, en mijn vader was daar ook, hij ging ook op vakantie. Ik dacht: ik ben al in het vliegtuig, ik blijf er wel gewoon in. Toen ik me net weer bedacht om eruit te gaan, steeg het vliegtuig opeens op.
Het vliegtuig kon trouwens niet in de lucht blijven, eerst maakte het vliegtuig al een duik, en een tweede keer ging het net boven slagbomen van een treinspoor over. Het vliegtuig vloog tegen die kabels boven dat treinspoor aan en toevallig sloeg de bliksem in op die kabels.
Het vliegtuig stortte op de grond. De achterkant was volledig weg. De monteur van de maatschappij ging meteen het vliegtuig repareren en het ging weer verder, maar ik wou niet mee.
Ik was in een klein dorp. Toen kwam een bus eraan, en ben erin gegaan. Daar zat een vrouw in waarmee ik heb gepraat. Die bus ging naar een gigantisch winkelcentrum. Op de begane grond heb ik eerst een pakje sigaretten gehaald en ging met de roltrap naar de eerste verdieping. Daar kwam ik een goede vriendin tegen, en wilden we samen espresso kopen. Die vrouw aan de kassa zei dat ik het pakje sigaretten bij hen had gestolen en maar moest bewijzen dat ik die sigaretten ergens anders had gekocht. Heb na een kleine woordenwisseling de espresso over haar kassa gegooid die kapot ging daardoor.
Ik heb hierna nog even met die vriendin door het winkelcentrum gelopen. Daarna was de droom afgelopen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Droom over school
BerichtGeplaatst: 25-02-2010, 16:52:23 
Misschien een beetje een late reactie.

Kan het zijn dat je, toen je deze droom had, helemaal was volgepland?
Heb je iets gedaan waar je je niet goed bij voelt? Omdat er veel mis ging in de droom krijg ik het idee dat je met een groot probleem zit. Volgens mij heeft het te maken met wat je eigenlijk echt, diep van binnen, wil. Je zit verstopt achter een masker.

Njaa... dit is eerst mijn reactie, als je meer wilt vertellen stuur je anders maar een pb'tje.


X :kiss:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Droom over school
BerichtGeplaatst: 08-05-2010, 09:40:05 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-05-2010, 19:29:18
Berichten: 9
Locatie: Alkmaar
Ik had ook een droom.
Ik was met twee vrienden op school, omdat we klassedienst hadden. Toen had Roberto (de ene vriend) een spel verzonnen, die tot het donker speelden in de school. Toen wilden we naar huis gaan, maar toen veranderde Roberto in een enge man. Hij zei: 'Deze keer pak ik ze.'. Toen gingen Jeremy (de andere vriend) en ik rennen. Ik ging naar Jeremy`s huis, omdat de mijne te ver weg was. We renden heel hard. Op een gegeven moment gilde ik: 'Ik zie niks!' Toen brak de maan door die de boel verlichtte. Toen we bij de poort van de tuin van jeremy aankwamen, ging jeremy naar binnen, maar hij smeet de deur voor m`n neus dicht. De man die ons achtervolgde bleef gek genoeg op een afstand. Na een tijdje deed hij de deur weer open en liet me binnen. De man was weg. De volgende dag (in m`n droom) kregen we straf van de juf omdat we dat spel hadden gedaan. ik had het heel snel af.
Einde droom

_________________
Geniet van het leven
Ga dan pas dood


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Droom over school
BerichtGeplaatst: 09-05-2010, 14:05:30 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2010, 15:31:13
Berichten: 1507
Locatie: Helmond
zoiets herken ik wel,.
niet wat er allemaal gebeurde in de droom maar wat erachter zit.
er gebeure heel veel dingen in korte tijd.

om zeker te weten dat ik goed zit,
heb ik een vraagje:
toen je die droom had. leek het toen net aslof je zegmaar dood was? alsof je hersenen op standby sotnden. en alles vanzelf ging? als dat het geval was dan herken ik dit en soms heb ik dit ook gewoon als ik wakker ben.
wat dit precies is weet ik niet maar het is al even geleden dat de laatste keer dit gebeurde.

waar het op neer komt: als het nog vaker gebeurt vind ik het fijn als je me een PBtje stuurd. okej?
dan kunnen we er samen misschien uitkomen wat dit precies is. hopelijk volg je mijn tip op..

greetzz Shakkie

_________________
'Trouble to Make, Problems to solve.'


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl