Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:30:01

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Vreemde droom
BerichtGeplaatst: 11-02-2010, 17:37:18 
Hier komt ie dan

Ik liep met iemand; ik vermoed dat het Marije is, een entiteit die bij mij woont, een hond uit te laten. Het was bij ons in de buurt en er waren ineens allemaal bomen en wandelpaden waar anders weiland is. Ik moest plassen en had geen zin om de halve kilometer die we al van huis waren weer terug te lopen dus glipte ik door een kleine doorgang de bosjes in. Waarschijnlijk toen ik klaar was, maar dat weet ik niet zeker want daar werd het even zwart, liep ik iets verder omdat ik zag dat er een pad was gemaakt. Marije was me inmiddels ook al achterna gelopen en ik wachtte even op haar en mijn hond. We liepen samen verder en kwamen uit op een open plek. Daar stond een huis. We werden nieuwsgierig en voelden aan de deur, deze was open. Binnen lagen alleen maar matrassen op de grond en voor ons, we stonden nog in de deuropening, stond een soort van bank. Naast ons verscheen een verwilderde vrouw die achter een muur vandaan kwam. Wat daar is weet ik niet. Zij begon te schreeuwen dat we weg moesten zijn en wij maakten dat we weg kwamen. We liepen de open plek over weer door de bosjes, en toen waren we weer op de hoofdweg van het voetpadennetwerk, waar net een oude vrouw ook haar hond uit laatte. Samen liepen we naar de autoweg en liepen via die weg weer terug naar huis.


Een paar dingen die je misschien moet weten:
    1. Marije had lang bruin haar met slagen en was iets groter dan 1.70
    2. Het huis van de vrouw staat er normaal niet, de andere huizen die we tegenkwamen wel
    3. De vrouw kende ik niet
    4. De oude vrouw had een kleine harige hond.
    5. Wij hadden een stabij
    6. Normaal ligt er geen enkel voetpad daar waar we liepen enkel weilanden en slootjes.

Ik hoop dat jullie me uit kunnen leggen wat het betekent. Deze droom droomde ik ongeveer 3 weken geleden maar zit er erg mee want weet niet wat het betekent.

x :kiss:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vreemde droom
BerichtGeplaatst: 16-02-2010, 08:54:43 
Heeft iemand please nog een reactie???
Ik zit hier erg mee :(

x :kiss:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vreemde droom
BerichtGeplaatst: 16-02-2010, 18:00:59 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-02-2010, 17:53:47
Berichten: 5
Hoe oud ben je?
het zou kunnen dat dit een soort waarschuwing is dat je niet moet laten misleiden door bepaalde personen? zegt dat je iets?
je kan beter op het oude vertrouwde pad blijven dan een weg inslaan die je helemaal niet kent?
nieuwe mensen leren kennen?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vreemde droom
BerichtGeplaatst: 17-02-2010, 18:42:34 
Rainbow, ik ben 14, bijna 15.
Misschien kun je je antwoord nu nog wat toelichten?

Ik heb het nodig!!!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl