Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:50:19

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Sterren en het heelal.
BerichtGeplaatst: 22-03-2010, 10:46:00 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-02-2008, 22:14:10
Berichten: 58
Hoihoi,

Heb al even niet meer gereageerd op het forum maar lees regelmatig wel even wat topics.
Maar ik heb dus een vraag over een droom en kan weinig vinden over zulke dromen op internet, dus hopelijk kunnen en willen jullie ermee helpen door mee te denken :)

Het gaat niet echt over één droom maar meer over meerdere dromen die ik wel eens heb over dat onderwerp.
Het gaat over het heelal en de sterren. Meestal zit ik dan op het dak van ons huis en kijk naar de lucht.
Het is dan nacht en dus donker. En de lucht lijkt ook veel "groter", veel opener zegmaar, alsof je veel verder kan kijken in de lucht. Maar vaak zijn er dan heel erg veel kleuren in de lucht te zien, een beetje SF-film achtig denk ik. En die kleuren bewegen dan ook, maar er doorheen zie ik ook gewoon de normale lucht.
Ook is er nog wel meer te zien in de lucht maar dat kan ik nu niet duidelijk voor ogen krijgen. Het is inelkgeval een drukke bedoeling allemaal ;)
Als je nu in het echte leven naar de lucht kijkt dan is het zegmaar "plat", maar in mijn droom dus echt 3D.

Ik voel me in die droom dan ook heel gelukkig, echt zo'n gevoel van.. eindelijk gebeurd het! Geen idee waarom eigenlijk. Een beetje zo'n gevoel alsof alle problemen op de hele wereld meteen opgelost zijn ofzo :lol: Echt dat intense geluk gevoel, dat gevoel ken ik eigenlijk ook alleen in mijn dromen, niet in de echte wereld, in mijn dromen is dat gevoel zo echt en heftig, moet nog zien of ik dat in het echt ook eens zal voelen ;)
En verder gebeurd er eigenlijk niets in die droom, ik kijk alleen maar naar de lucht.
Vannacht had ik weer zo'n droom maar toen waren er niet echt kleuren, meer alsof de rest van het heelal en de planeten dichterbij waren oid, geen kleine stipjes van sterren maar echt bollen e.d.

En ik kan er dus maar niet achter komen hoe dat nou zit met die droom.. verder kan ik bijna al mijn dromen wel analyseren, nouja vaak voel ik gewoon waardoor die droom komt.
Maar deze komt ook niet door een film of iets wat ik op tv heb gezien, ik kijk bijvoorbeeld nooit SF-films, of films die op mijn droom lijken ;)
En ik kan het ook niet echt associeren met iets in mijn leven.
Normaal weet ik dat ook wel als een droom ergens door komt, maar deze lijkt er gewoon te zijn zegmaar.
Die dromen doen me trouwens ook wel een beetje denken aan heel het gebeuren rond 2012, zo voelt het in mijn droom ook wel, alsof er een andere dimensie is begonnen. Niet dat ik ga geloven dat ik voorspellende dromen heb hoor :mrgreen: Verder ben ik daar ook niet mee bezig dus de droom zal daar niet door komen, dit is meer iets wat ik me erna bedacht.

Maar dromen met deze "sfeer" heb ik wel vaker, die dan niet over de lucht gaan maar wel die bepaalde sfeer hebben, daaraan voel ik altijd dat het weer zo'n droom is. Vaak is het dan ook donker in de lucht, en dan zie ik volgensmij ook nooit sterren of een maan, gewoon donkergrijs, zwart oid.

Dus ik ben heel benieuwd wat jullie van deze dromen denken!

_________________
*Be the change you want to see in the world.. * Animals are my friends... and I don't eat my friends..*


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Sterren en het heelal.
BerichtGeplaatst: 21-07-2010, 12:16:42 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
Hoi,

Het heelal staat voor oneindig en een ster staat voor een bron.
En de kleuren staan voor allerlei energie.
Het lijkt erop alsof je een grote verandering van energie.
Dat je dichter brengt bij je innerlijke bron.
En wat je zegt dat het met2012 te maken dat mensen dichterbij hen zelf komen

Gr gedachtenkracht


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl