Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 06:40:21

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: dromen van liekje_1991
BerichtGeplaatst: 20-07-2010, 12:35:28 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-09-2008, 09:33:07
Berichten: 12
Het raarste is dat ik zowat elke droom onthoud die ik ooit gedroomd heb, ik onthoud zelfs dromen die m,n vriendin een aantal jaar geleden gedroomd heeft en me toen heeft verteld. Inmiddels ben ik 18 en toen ik wat jonger was en ik ging slapen zag ik ook altijd overal ogen op mijn muren , ze keken allemaal naarr me, maar daar heb ik nu niet meer zo heel vaak last van. Mijn dromen verschillen zo veel van elkaar een paar voorbeelden van de dromen die ik van een tijdje geleden herinner:

droom 1: ik weet niet meer precies hoe deze ging maar het kwam er op neer dat ik samen met mijn familie onderweg naar iets was. Tijdens het rijden op de snelweg was er nog niks aan de hand, naast de snelweg was er een kanaal. Mijn vader verllor het macht over het stuur en we reden zo het kanaal in.

een andere droom: ik droom ook steeds vaker over een andere jongen, terwijl ik een vriend heb. Ik ken die jongen niet maar elke keer als ik wakker word, heb ik wel een goed gevoel.

misschien heeft iemand hier een verklaring voor ?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dromen van liekje_1991
BerichtGeplaatst: 21-07-2010, 19:03:23 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-09-2008, 09:33:07
Berichten: 12
hey
bedankt voor het antwoord ;) dat verklaar al een hoop :)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl