Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 23:53:56

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: in een wit verlichte gang
BerichtGeplaatst: 15-05-2011, 21:00:20 
Dwerg
Dwerg

hallo allemaal,

ik heb een aantal jaren geleden een droom gehad of nachtmerrie hoe je het wilt noemen deze droom is me altijd bij gebleven vergeten zal ik hem denk ik ook niet maar zal hem vertellen

ik liep in een gang die wit verlicht was alsof er iets in die gang was dat mijn aandacht trok het trok me naar een kamer daar zag ik mensen die daar bezig waren met een vrouw aan het renimeren ze maar er waren ook schaduwen (zo noem ik ze weet niet wat het waren ze waren omringt en wazig) die aan haar troken omdat ze haar mee wouden hebben. toen ik dichter naar het bed liep waar deze vrouw lag zag ik dat het mijn tante was die aan het vechten was voor haar leven net als de artsen haar leven wouden reden. maar uit eindelijk zag ik een bepallde schaduw de levenskracht van mijn tante had. maar kon niks doen behalve dan ernaar kijken leek alsof ik vast genageld was aan de vloer. en opdat moment werd ik wakker.

maar om te beginnen is het misschien verstandig dat jullie weten dat mijn oud-tante des ondanks kort of misschien op dat tijd stip is overleden, dat weet ik omdat mijn vader een uur nadat ik dat had gedroomd me op belde met de mededeling dat mijn tante was overleden. deze droom voelde zo echt aan en als ik eraan denk leek het wel alsof ik er echt bij was.

wie kan mij helpen wat die droom betekende,

knuffels dark rose

Berichtenonderwerp: Re: in een wit verlichte gang
BerichtGeplaatst: 16-05-2011, 07:29:43 
Dwerg
Dwerg

Hoi Dark rose.

Wat jij hebt gezien is dat je tante los gemaakt werd van haar lichaam, door spirituele meester, of misschien door overleden familie leden en naar een plaats werd gebracht om uit te rusten.

Groeten H@ns.

BerichtGeplaatst: 16-05-2011, 16:11:35 
Dwerg
Dwerg

zou kunnen maar als ik de hele geschiendenis behaal zit er toch echt meer achter die droom. eerst krijg ik die droom dan sterft mijn tante (de zus van mijn oma) en dan precies een week later mijn oma die al 3 weken aan de beademing lag en slapende werd gehouden ik weet dat mijn oma een vechter was en niet wou opgeven om te sterven. als je dit allemaal bekijkt zou er toch een wezen zijn die wou dat ze stierf en dus hulp ging zoeken. mijn oma en haar zus waren onafschijdelijk van elkaar. zou dat kunnen dat zei daarom is opgehaald door een schaduw.

wees gezegend,

dark rose

BerichtGeplaatst: 16-05-2011, 17:01:05 
Kabouter
Kabouter

Hoi dark rose,

Ik denk niet dat er een schaduw je oma heeft opgehaald.
Een schaduw klinkt zo negatief en ik ben van mening dat er geen positieve of negatieve energieën/entiteiten zijn,
het negatieve hebben we namelijk nodig om ons bewust te worden van bepaalde zaken om vervolgens weer positiviteit te ervaren nadat we een les geleerd hebben.

Bij mij in de familie is bijna het zelfde overkomen:

2 broers van mijn moeder deden alles met elkaar, samen bij de luchtmacht gezeten, opleiding etc.
op een gegeven moment was er bij 1 van die broers bloedkanker geconstateerd.
hij heeft toen voor zijn diagnose heel lang volgehouden en op een gegeven moment hadden de artsen de hoop opgegeven en een week voor hij overleed was die andere broer overleden door een hart aanval, echter was deze man volkomen gezond!
het leek dus dat ze samen de stap wilde maken om naar een volgende dimensie over te gaan.

Gr.
Celahir

~Kennis plus ervaring maakt weten~

~Het is niet het antwoord dat verlicht, maar de vraag~

BerichtGeplaatst: 16-05-2011, 17:05:10 
Dwerg
Dwerg

hoi Celahir

eigenlijk wel bizhar dat ons hetbijna het zelfde is over komen, ik noem ze schaduwen om dat het zwarte wazige plak was wat ik in mijn droom zag, weet niet zo goed hoe ik ze anders kan benoemen, maar het was geen angstige droom, dus het was geen negative kracht. was er ook niet bang voor. voel zelf soms aanwezigheid van bepaalde entiniteiten.

wees gezegend,

dark rose

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00