Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 10:41:23

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Droom van daan
BerichtGeplaatst: 28-09-2010, 10:17:20 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-09-2010, 21:52:25
Berichten: 6
heey ik ben nieuw op deze forum maar vind het best interessant hier :p, daarom zou ik maar eens beginnen met mijn eigen dromen te delen die me fascineren

Ik ben de laatste tijd echt extreem erg gefascineerd door mijn eigen dromen, ik weet ook echt niet waar ze vandaan komen :p.

eerste droom
al vliegend door mijn omgeving echt gwn zo een heerlijk gevoel en ik belde aan bij een meisje die ik helemaal niet kende.
we gingen samen naar het park wat daar om de hoek is en op de top van een berg vroeg ze aan mij of we iets anders gingen doen.
Ik antwoordde hier op dat het niet kon omdat zo mijn wekker ging afgaan en dat ik terug naar mijn kamer moest vliegen. en op dat moment ging ook mijn wekker af.

Eerst vond ik het best eng, maar ik raakte er wel door gefascineerd.

mijn droom van gisteren

Ik droomde dat ik door een bos vloog, de bomen hadden een mooie gloed rond hun stammen en hadde felle kleuren, tussen de bomen kronkelde een beekje met rood water, geen bloedkleur maar eender een mooie kleur rood zo de zonsondergang's kleur, ik ben hier meerdere male doorheen gevlogen maar telkens koos ik een andere weg.


droom van eergisteren

Van deze droom herinner ik me maar 1 beeld ik stond op een zandheuvel naar de kerk van mijn vorige school te staren die half onder het stand zat, naar de punt van de kerktoren vlogen klokken uit de lucht.


ik kan nooit echt veel onthouden van mijn dromen maar net genoeg om mij creatief te laten stimuleren. ik probeer van mijn dromen altijd beelden te maken zo heb ik dat gedaan van de kerktoren ik weet niet of ik mijn website adres hier mag linken dus voorlopig kan ik ze nog niet laten zien.
Heeft iemand een idee wat mijn dromen zouden kunnen betekenen?

Groetjes


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl