Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 12:52:39

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Siera's Dreamjournal
BerichtGeplaatst: 29-09-2010, 20:18:22 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-09-2010, 22:59:43
Berichten: 86
Locatie: Z-H
Hier zal ik mijn dromen opschrijven.
Ik heb veel aparte dromen die heel vaak ook iets belangrijks voor me betekenen.
Dus ik dacht van, in plaats van ze in een echt boekje te schrijven kan ik ze beter hier opschrijven zodat ik mischien als dat nodig is hulp van jullie kan krijgen en ook gewoon voor mij persoonlijk zodat ik het ergens kwijt kan.
Een soort van blog voor dromen^-^

_________________
Never give up on the things that make you smile<3

Luister naar iedereen, lees alles en geloof niks tenzij je zelf hebt ondervonden dat het klopt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Siera's Dreamjournal
BerichtGeplaatst: 30-09-2010, 18:35:21 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-09-2010, 22:59:43
Berichten: 86
Locatie: Z-H
Nacht van 29/30 september 2010

Het speelt zich af in Rome Ik ben met veel andere mensen op een bespreking en ik word als een van de weinigen uitgekozen om voor een man te spreken die een ongeluk heeft gehad. (hij was iets van indonesisch ofzo) We worden onderbroken net als ik het podium op wil gaan.
Dan bevind ik me op een balkon, het is licht er zijn bomen het balkon is wit en de man staat onder het balkon en vraagt me via een papiertje of ik rijst wil omdat hij geen nederlands kan praten (maar dus wel schrijven)
Ik zeg ja (ik hou eigenlijk helemaal niet van rijst)
Dan ga ik op reis terug naar de zaal waar de bespreking was zodat ik kan vertellen.
Onderweg word ik tegengehouden door een jongen met een tralies hek.
Hij zecht dat ik er niet langs mag maar dan word er een andere weg aangewezen door iemand.
Ik ga die weg en kom ik bij een treinstation (ik herrinder me ook een winkel met glasblazen daarnaast)
De trein komt aan en ik word vooruitgeblazen door de kracht van de wind van de trein.
Dan stap ik snel in en zoek een coupe. Er staat opengegevenmoment een man die de gang geblokkeerd houd en ga dus in de coupe waar hij achter staat. Er zitten 2 mensen in de coupe.
Dan kom ik in een groot pakhuis. Mijn vrienden zijn daar maar als ik zeg dat ik hun hulp nodig heb blijven ze vrolijk verder praten over vrolijke dingen.
Ik ga verder en kom uiteindelijk bij de zaal terecht waar ik mijn verhaal voor die man kan vertellen.
Daarna kwam ik in een groot modern huis. Het is erg licht en krijg van de man mijn rijst terwijl hij me bedankt.

_________________
Never give up on the things that make you smile<3

Luister naar iedereen, lees alles en geloof niks tenzij je zelf hebt ondervonden dat het klopt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Siera's Dreamjournal
BerichtGeplaatst: 03-10-2010, 10:32:27 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Siera.

Dromen over een stad wil zeggen van moedelijke macht en bescherming
En Rome is en was een heilige stad.

Stations
Stop en denk na alvorens op dezelfde weg voort te gaan

Ongeluk
Een waarschuwing voor gevaar

Balkon
Gunstige hoge positie om een situatie te overzien

Bos of een boom.
Laat u door details niet afleiden van uw doel

Wit
Geestelijk bewustzijn combinatie van genezende kleuren

Rijst
Waneer je droomt over rijst, dan voorspelt deze droom succes, voorspoed, geluk, vruchtbaarheid en hechte vriendschap.

Jongen
Jeugdigheid. Genezende energie

Tralies.
Is scheiding. Het kan een reis voorspellen, zelfs naar andere werelden, dus goed opletten op de symbolen.

Trein
De collectieve en individuele levensreis. Reizen tussen gebeurtenissen

Man
In de droom van een vrouw betekent hij het mannelijke element in haarzelf, in de droom aan een man is hij een ongedefinieerd aspect van zichzelf

Gang
Wanneer je droomt over een gang, dan wijst dit erop dat je een nieuw pad in het leven zal inslaan.

Mensen
Bekende mensen zien in een droom betekent dat je bepaalde eigenschappen zou willen hebben die zij bezitten. Onbekende mensen in een droom symboliseren bepaalde aspecten van jezelf die je zou moeten confronteren.

Zaal
Gemeenschapsgevoelens

Huis
Huis van de ziel. Het huis staat vaak voor de dromer of de dingen die zijn leven stabiliteit en richting geven.

Rijst
Waneer je droomt over rijst, dan voorspelt deze droom succes, voorspoed, geluk, vruchtbaarheid en hechte vriendschap.

Na al die symbolen krijg je uiteindelijk je rijst, wat zeggen wil, dat voorspoed en geluk enz. te wachten staat.

Ik hoop dat je er wat mee kan.

Groeten H@ns.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Siera's Dreamjournal
BerichtGeplaatst: 03-10-2010, 17:10:28 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
amai hans keigoed gedaan aan zoveel uitleg had ik het niet kunne gedaan hebben :D

levee hans :)

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Siera's Dreamjournal
BerichtGeplaatst: 05-10-2010, 12:44:15 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2009, 12:03:07
Berichten: 781
Locatie: friesland
idd duidelijke uitleg Hans ! klinkt ook heel logisch!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Siera's Dreamjournal
BerichtGeplaatst: 05-10-2010, 22:04:28 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-09-2010, 22:59:43
Berichten: 86
Locatie: Z-H
Dank voor je uitleg Hans kan heel goed kloppen, ga eind oktober/begin november of een healing of een initiatie krijgen van een sjamaan uit Peru, licht eraan wat het beste voor mij is. Moet er idd wel bij stilstaan want het kost wel wat maar zo een kans krijg je niet vaak en ik wil het ook heel graag. Ook zo iemand ontmoeten en voelen hoe zijn energie voelt het kan dus zo zijn dat mijn leven een nieuwe weg inslaat en ik een reis maak. Hoop dat ik er idd mijn rijst voor krijgxD

_________________
Never give up on the things that make you smile<3

Luister naar iedereen, lees alles en geloof niks tenzij je zelf hebt ondervonden dat het klopt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Siera's Dreamjournal
BerichtGeplaatst: 06-10-2010, 14:01:07 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-09-2010, 22:59:43
Berichten: 86
Locatie: Z-H
Droom van 05/06 oktober

Na mijn droom over dat ik onverwacht een examen had en niks wist en dacht dat ik die pas volgende week had (wat ik ook hebxD)... (tja de examenstress begint nu al:P) had ik een heel vervelende droom:/

Ik droomde namelijk dat ik mijn kat zijn linkerachterpoot eraf scheurde en opat.. :shock: Ik hou heel veel van mijn kat0.o Dus toen ik dat had opgegeten dacht ik, wat zal ik verder met hem doen? Ik kan hem niet alleen dood hebben laten gaan om zijn poot te gebruiken als voedsel, ik moet alles van hem gebruiken. ik zat vol en kon niet meer op. Toen ik hem dus voorzichtig oppakte (hij lag nog op mijn schoot) bleek hij nog te leven en keek op een bepaalde manier waardoor ik dacht wat heb ik gedaan? :( Hij leek opeens veel jonger en zijn vachtpatroon was veranderd. Toen hield ik hem tegen me aan en knuffelde hem.

Toen ik wakker werd heb ik hem maar een lange tijd lekker geknuffeldxD was echt naar.

_________________
Never give up on the things that make you smile<3

Luister naar iedereen, lees alles en geloof niks tenzij je zelf hebt ondervonden dat het klopt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Siera's Dreamjournal
BerichtGeplaatst: 07-10-2010, 11:05:37 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Serra.


Een kat in je droom symboliseert een stukje geluk.

Katten staan ook voor kracht, vrijheid en je dierlijke kant, met name voor vrouwen.

Droom je dat je een kat bent, dan zul je een conflict met succes oplossen.

Een droom over de dood is niet per sé een slecht teken. De dood staat namelijk voor het einde van iets en dit kan ook positief zijn.

Knuffelen in je droom is een positief symbool. Het staat voor liefde, tederheid, troost en bescherming.

Ik denk dat het opeten van een linker poot met je begingsvrijheid te maken heeft, maar ook omdat je je kat zowat op geten hebt een vernieuwing gaat mee maken, maar je moet er wel wat voor doen om dat door ging tot dat je op ploffen stond en daar door op het eind van je droom de poes die je zelf bent geworden door het op eten er van zie dat je weer een nieuw velletje een nieuw begin hebt gemaakt voor je zelf, en dat kan weer te maken hebben wat je vertelde over wat je graag wil maar een hoop geld gaat kosten.

En dat is wat ik nog zeggen wil blijf hopen op wat je graag wil, je kan het ver werken in een fusualisatie en steeds in je zelf blijven herhalen of uit typen op een a4 zodat je het steeds weer leest, kan je ophangen in je hele huis.

Groeten maar weer.

H@ns.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Siera's Dreamjournal
BerichtGeplaatst: 07-10-2010, 17:52:10 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
pfjieuw hans keigoed bezig :o ik zat hier de heletijd over aan het nadenken tot wanneer ik je berichtje zag ;)

hans hoe komt het dat je zo goed in spiritualiteit bent

(tja ik zit op een ideetje te broeden)

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Siera's Dreamjournal
BerichtGeplaatst: 10-10-2010, 12:18:05 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Ewout-Vandaele.

hans hoe komt het dat je zo goed in spiritualiteit bent

Dat is een goede vraag, ik zal hem proberen te beantwoorden.

Wat dromen betreft raad pleeg ik droom boeken en alles wat er op lijkt.

Ik ga symbolen in een droom op zoeken waar ik dan een verklaring voor zoek, heb ik er een gevonden vraag ik aan mijn begeleider of die verklaring goed is voor die droom, zo niet ga ik verder zoeken tot dat ik de goede oplossing heb gevonden, je kan het meer zien dat ik als een kanaal ben voor het uit leggen van dromen.

Dat is wel zo,n beetje denk ik.

Groeten.

H@ns.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Siera's Dreamjournal
BerichtGeplaatst: 10-10-2010, 15:56:16 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
zeg hans ik heb het gevoel dat mekaar dingen kunnen aanleren
jij de rustige zelve ik de actieve x)

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Siera's Dreamjournal
BerichtGeplaatst: 13-10-2010, 14:01:58 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Ewout.

Dat zou best eens kunnen, maar dan wel op en ander topic.

Dus laat eens wat van je horen en wat ik van jou kan leren.

groeten H@ns.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Siera's Dreamjournal
BerichtGeplaatst: 14-10-2010, 19:33:53 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Ewout.

Je bericht ontvangen, als je schrijven wil over het een en ander mag je ook mijn e-mail adres gebruiken en dat is.

hans.jongsma@quicknet.nl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Siera's Dreamjournal
BerichtGeplaatst: 17-11-2010, 23:26:55 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-09-2010, 22:59:43
Berichten: 86
Locatie: Z-H
16/17 november 2010

3 dromen van 1 nacht0.o Ben benieuwd:)

Ha, vannacht had ik toch een droom, ben benieuwd wat jullie ervan kunnen makenxD er woonde een krokodil onder mijn bed die heel er van rode druiven hield die ik hem dan ook regelmatig voerdexD daar ging eigenlijk de hele droom over:p

Droom nr. 2 eerst zag ik een meisje in een huis. Ze werd mishandeld en ik probeerde haar te helpen weg te komen. Het huis stond op een heuveltje met een oprijlaan met grint aan de zijkant en allemaal lichte kleuren. Het meisje was blank met donkerbruin haar en ogen. Ze was een jaar of 6 oud.
Op een gegeven moment lukte het haar om te ontsnappen. Ik herriner me een teddybeer die ze toen verloor. Na jaren op straat zwerven en dingen meemaken groeide ze op. Ze was op zoek en op de vlucht voor iets. Ze werd geholpen door een klein groepje mensen. Opengegeven moment werd ik haar. Ik kwam langs een winkel waar ze me niet konden helpen en ik mijn ex tegenkwam (mijn eerste echte liefde) Hij gaf me zijn telefoonnummer, ik belde hem en hij vroeg hoe ik aan zijn nummer kwam) ( oh het is al ong 3 jaar uit:p) Toen rende ik weg verder op mijn zoektocht en kwam bij een oudere vrouw die me wou helpen. Ik weet nog dat ze me snoepjes gaf. Ik ging weg (ik bleef die hele tijd dat meisje) mijn familie kwam er ook nog even in voor, ze hadden geen idee dat er iets aan de hand was. Later ook vrienden en die gingen me helpen. Waar ik naar op zoek was weet ik niet.

Droom nr. 3
Ik was thuis en het was donker en midden in de nacht. Ik hoorde iets in de tuin en besloot om te kijken omdat anderen niks hoorden. Bleken het 2 reparateurs te zijn.(?) Ze waren heel erg aan het lachen en toen ik zei dat ze weg moesten gingen ze weg.

_________________
Never give up on the things that make you smile<3

Luister naar iedereen, lees alles en geloof niks tenzij je zelf hebt ondervonden dat het klopt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Siera's Dreamjournal
BerichtGeplaatst: 18-11-2010, 15:22:41 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Siera.


Even de symbolen.

Wanneer je over een krokodil droomt, is dit een belangrijke waarschuwing. Je kunt verraden worden door je beste vrienden.

Droom je dat er iets onder je bed ligt, dan ben je in iets in je leven niet helemaal eerlijk.

Rood is al vanouds het symbool van de liefde, het bloed maar ook van de strijd en het gevaar.

Druiven in je droom staan voor rijkdom, maar ook voor jezelf dingen toestaan.

Als druiven in je droom voorkomen, dan wil dit vaak zeggen dat je je uitgaves in de hand dient te houden.

Tweede droom.

Je droomd over je zelf, vanaf klein meisje, dat blijkt uit wat je schrijft, je wordt later zelf het meisje.

Het huis in de droom is het symbool voor ons eigen lichaam, het is het huis van de ziel, ons eigen ik.

De beer is het symbool van mannelijke kracht, maar ook van het aardse en de warme beschermende moederlijkheid, of wie een knuffelbeer omarmt, heeft in het waakbestaan behoefte aan warmte en bescherming en is bang dat hij alleen komt te staan, maar jij verliest je teddybeertje, maar naar jaren zwerven kom je toch weer bij een nieuw begin punt.

Dromen over een telefoon voorspelt dat u vreemden zult ontmoeten die het u zakelijk moeilijk zullen maken.

Onbekende vrouwen die in de droom verschijnen symboliseren de onbewuste vrouwelijke kant van de dromer. C.G. Jung noemde dit de anima. Dergelijke vrouwen kunnen ons belangrijke dingen over ons gevoel en onze capaciteiten mededelen. Onbekende vrouwen wijzen daarom meestal op eigenschappen waarvan we ons tot nu toe niet bewust waren dat we ze hadden.

Dromen over snoepgoed voorspelt dat een tegenstander die zich als vriend voordoet u schade zal berokkenen.

Het snoepen dat we in de droom doen kan worden geassocieerd met seksuele verlangens, hoe meer we snoepen hoe groter ons verlangen. Mogelijk hebben we daar in het waakbestaan een enorm te kort aan, vandaar dat we in de droom aan het snoepen slaan, rode snoepjes hebben altijd met de liefde te maken.

De derder droom.

De nacht staat als tijdsymbool ook aan het begin van een nieuwe levensperiode, de duistere toekomst waarvoor we bang zijn.

Wie iets repareert dat het niet meer waard is gerepareerd te worden zou er goed aan doen eens na te denken over zijn huidige relaties en contacten.

Al met al een leerzame droom, lijkt, maar je stuurd de reparateurs weg, voelde jij je soms uitgelachen door hun.

Ik denk dat je veel hulp aangeboden krijgt in wat voor form weet ik niet, maar je moet wel heel erg opletten, van wie dei hulp krijgt.

En wees niet bang voor de toekomst, heb er vertrouwen op dat het goed komt.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl