Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 07:24:48

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Al sinds klein kindje deze droom
BerichtGeplaatst: 11-10-2010, 15:48:52 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-01-2010, 15:58:28
Berichten: 55
Hallo allemaal..

Ik heb al sinds klein kindje een zelfde droom.
Ik droom dan in het begin over iets normaals en dan plotseling ben ik in de 16e eeuw. En dan zie ik mij zelf op een veranda van een heel groot huis met een kopje thee en kijk ik naar mijn gigantische tuin waar mijn bediendes aan het werk zijn. Heel apart he. Ik vraag mij altijd af als dit een herinnering is uit 1 van mijn vorige levens?

wat denken jullie?

Gr. SjelleZk

_________________
Don't Dream Your Life, Live Your Dreams!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-10-2010, 13:58:35 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi sjellezk

Volgens mij wel.

Groeten H@ns.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-10-2010, 13:21:27 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-01-2010, 15:58:28
Berichten: 55
Dat zou je wel denken he.. Het is ook mijn eerste gevoel..

Gr SjelleZk

_________________
Don't Dream Your Life, Live Your Dreams!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-01-2011, 23:42:37 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-01-2010, 15:58:28
Berichten: 55
Ik heb de laatste nachten heel veel raare dromen.. Ik schiet ook elke keer wakker in het zweet en onthoud ook veel dromen..
Er is laatst mij verteld dat in mijn aankomende dromen belangrijke boodschappen zaten.. maar het zijn zulke raare dromen ik snap er niks van!!

* Ik droomde dat ik in een oud groot huis aan het zoeken was naar iets. Ik werd betrapt door een hele oude enge man met hele aparte ogen. Hij binde mij vast op een stoel en vroeg wat ik kwam doen?! Ik antwoorde daarop dat ik HET zocht. De man werd zo boos hij pakte een bakje met baby(pasgeboren) muisjes en stopte ze in mijn mond. Ik moest ze op eten. Ik schrok toen wakker en ben heel hard naar de wc geronnen en heb staan kokhalsen ik voelde echt iets in mijn keel.

Ten eerste heb ik geen vaage film gekeken over muizen/eng oud meneertje/oud huis.
Ik ben helemaal niet bang voor muizen.
Kunnen jullie hier iets wijs uit worden?

Ik heb nog veel meer aparte dromen maar ik weet niet eens hoe ik die moet gaan beschrijven..

Liefs SjelleZk

_________________
Don't Dream Your Life, Live Your Dreams!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-01-2011, 16:12:16 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi sjellezk
Een droom over muizen voorspelt huiselijke onenigheid en de onoprechtheid van vrienden

Het huis in de droom is het symbool voor ons eigen lichaam, waarbij de openingen de openingen van ons lichaam kunnen vertegenwoordigen. Het is het huis van de ziel, ons eigen ik.

Het is van belang of het om een onbekende of een bekende man gaat. De onbekende man in de droom symboliseert de schaduwkant van de dromer. Vaak is de onbekende achtervolger in onze dromen de duistere kant van onszelf. De onbekende man wil ons dwingen onze gebreken onder ogen te komen

Als je droomt dat vreemde ogen je volgen, lijkt dat onaangenaam, maar het is een heel gustig teken

Zitten we in de droom ongemakkelijk op de stoel dan gunnen we ons in het waakbestaan nauwelijks een rustpauze.

Kijk maar of jeer wat mee kan.

Groeten H@ns.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl