Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 14:11:34

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Slecht slapen?
BerichtGeplaatst: 22-10-2010, 11:55:24 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-10-2010, 11:49:09
Berichten: 117
Locatie: Assen
Hee allemaal!

Ik vroeg me af of misschien iemand van jullie nog wat tips voor mij zouden hebben.

Ik slaap sinds halverwege augustus slecht. Ik slaap wel in, en ook wel door. Maar ik droom heel onrustig. Ik word er gewoon weer moe wakker van.
En ik ben nu ondertussen helemaal op. Ik kan me ook vrijwel niks herinneren van mijn dromen. Af en toe flarden. De ene keer ben ik gigantisch aan het woelen. En de andere keer lig ik stokstijf als een plank en reageer ik nergens op. Zegt mijn vriend. Hij kijkt ook altijd of ik dan nog wel adem.

Ik heb verschillende dingen geprobeerd. Zo heb ik een dromenvanger aangeschaft. Brand voor dat ik ga slapen sandelhout wierook. Heb de temperatuur naar beneden gedaan. Heb een nieuw kussen. Doe ontspanningsoefeningen.
Maar tot nu toe heeft niks gewerkt.

Ik hoop dat jullie nog een paar tips hebben voor me!

Liefs,.

_________________
Vrjiheid is het enige ding dat je niet hebben kunt, als je niet bereid bent het ook aan anderen te geven.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Slecht slapen?
BerichtGeplaatst: 22-10-2010, 14:19:43 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
ik denk dat ik weet wat je oorzaak is , het is niet van buitenaf, maar kan het zijn dat je zoveel dingen moet verwerken overdag dat je dan tijdens je slaap je hersenen hard laat verwerken, daarom dat je misschien niet veel van je dromen herrinnerd meestal flarden enzo

kijk je hersenen hebben verschillende soorten ''modus'' als je overdag wanneer je opstaat dan heb je een wake up modus dan ben je beetje moe en word je wakker, in de loop van de dag heb je een soort daywork proccessing brainwork
(dagwerk process hersenwerk) in de loop van de avond word je beetje moe en dan shakeld je hersenen op slaapmodus
maar!! als je slaapmodus in je slaap evenveel moet werken als de dag modus, dan word je heel moe wakker

de enigste oplossing is de stress en overvloed aan onnodige informatie vermijden en af en toe je hoofd leegmaken

(in de puberteit gaat het moeilijker, door de hormonen, maar bij jou is dat niet geldig he? )

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Slecht slapen?
BerichtGeplaatst: 22-10-2010, 18:35:03 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-10-2010, 11:49:09
Berichten: 117
Locatie: Assen
Dankje Ewout-Vandaele :)

Ik heb toevallig vanmorgen een gesprek gehad met een spv-er. En zij gaf me precies het zelfde antwoord als dat jij doet.
Dus ik denk dat hier maar eens mee aan de gang moet. Nu ik er over na denk, ben ik overdag in mijn hoofd ook altijd heel erg druk bezig.
Met de meest onzinnige dingen, dus eens kijken of ik dingen van elkaar kan scheiden.

Haha nee dat is gelukkig niet meer van toepassing. Die tijd heb ik achter de rug ;)

_________________
Vrjiheid is het enige ding dat je niet hebben kunt, als je niet bereid bent het ook aan anderen te geven.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Slecht slapen?
BerichtGeplaatst: 28-10-2010, 10:39:15 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Al geprobeerd politieke gesprekken op te nemen en die af te spelen tijdens je slaap?

Ik val altijd goed in slaap door zachtjes muziek op de achtergrond te spelen. Kan harde rock zijn, maar ook spirituele medidatienoten.

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Slecht slapen?
BerichtGeplaatst: 28-10-2010, 14:39:11 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-10-2010, 11:49:09
Berichten: 117
Locatie: Assen
Ik val altijd met mijn Reiki-cd in slaap.

Ik had het er afgelopen zaterdag met mijn vader over, en hij vermoed dat het aan mijn aarding lag. Dus ben weer bezig mezelf te gaan aarden voor ik ga slapen i.p.v. 's ochtends. En ik slaap wel iets rustiger moet ik zeggen. Maar nog steeds vreemde dromen...

_________________
Vrjiheid is het enige ding dat je niet hebben kunt, als je niet bereid bent het ook aan anderen te geven.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl