Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 20:43:33

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: op meerdere plekken tegelijk
BerichtGeplaatst: 03-11-2010, 13:53:19 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-11-2010, 14:15:28
Berichten: 155
Ik heb soms last van dromen waarin ik op een andere plek ben, niet alleen qua locatie, maar ook qua tijd

vaak zijn dat dan ook dromen waarop ik precies zie wat er gebeurd is, op dit moment gebeurd, of gaat gebeuren. ik weet alleen nooit wanneer iets gewoon een willekeurige droom is, of wanneer iets een bepaalde gebeurtenis is

kan iemand me vertellen hoe ik dat kan onderscheiden? of als het mogelijk is, hoe ik kan beslissen wat voor droom ik wil hebben

_________________
http://beating27hearts.wordpress.com/

"Dread of disaster makes everybody act in the very way that increases the disaster." - Bertrand Russel


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: op meerdere plekken tegelijk
BerichtGeplaatst: 07-11-2010, 13:49:41 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-11-2010, 14:15:28
Berichten: 155
Wat ik de laatste tijd vaak opmerk in mn dromen, is dat er 2 'mensen' steeds in terug komen. eentje is een meisje van ongeveer mijn leeftijd, ik zie haar steeds met licht bruin haar, de ene keer golvend, de andere keer meer stijl haar. de andere is een jonger meisje, ik schat haar rond de 9-10 jaar oud, ze heeft steeds heel licht blond haar, en altijd witte kleding aan.

de ene keer zie ik het oudere meisje, de andere keer het jongere meisje, en soms zie ik ze beide, ik hoor ze ook tegen me praten, en zelfs nadat ik wakker ben geworden kan ik me hun stemmen nog herinneren. ik hoor overdag soms ook diezelfde stemmen, vooral die van het oudere meisje hoor ik erg vaak. het klink dan niet alsof iemand iets in mijn oor zegt, en het klinkt ook niet eens een klein beetje zoals mijn eigen stem, het klinkt echt alsof er iemand tegen me praat, maar dat die woorden direct naar mijn mind gaan, zonder eerst via mn oren naar mn hersens te moeten gaan.

de dingen die ik hoor, in mn dromen en als ik wakker ben, zijn altijd vriendelijk en heel erg vaak ook een antwoord op een vraag die ik op dat moment over mezelf heb.

Kan iemand me hier meer over vertellen? want ik heb geen idee wie die personages die ik zie en hoor zijn, ik ken ze niet, ik heb ze nog nooit in het waakbestaan ontmoet, maar toch heb ik een gevoel alsof ik ze al jaren ken.

_________________
http://beating27hearts.wordpress.com/

"Dread of disaster makes everybody act in the very way that increases the disaster." - Bertrand Russel


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: op meerdere plekken tegelijk
BerichtGeplaatst: 08-11-2010, 20:05:09 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-11-2010, 14:15:28
Berichten: 155
iemand?

_________________
http://beating27hearts.wordpress.com/

"Dread of disaster makes everybody act in the very way that increases the disaster." - Bertrand Russel


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: op meerdere plekken tegelijk
BerichtGeplaatst: 09-11-2010, 20:42:36 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
mensen van je vorige levens die meisjes, maar ik denk dat die meisjes ooit zussen geweest waren. en dat ze met jou contact maken omdat ze je een hele lieve vriend was in hun leven

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: op meerdere plekken tegelijk
BerichtGeplaatst: 11-11-2010, 00:06:15 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-11-2010, 14:15:28
Berichten: 155
Ik dacht zelf ook al dat ze zussen konden zijn, omdat ze altijd bij elkaar staan als ik ze samen zie.

ik weet ik niet of ik bevriend met ze was, ik denk meer een soort familieband, vooral met het oudere meisje voel ik een bepaalde band, ik weet alleen niet of dat vriendschap, familie of whatever is.

ik krijg ook iedere keer dezelfde naam door als ik alleen haar in een droom zie, dus zonder het jongere meisje. ik weet niet of dat iets betekend

_________________
http://beating27hearts.wordpress.com/

"Dread of disaster makes everybody act in the very way that increases the disaster." - Bertrand Russel


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: op meerdere plekken tegelijk
BerichtGeplaatst: 11-11-2010, 09:08:19 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
kan het zijn dat die naam geroepen word dat jouw vorige levensnaam?
dat die naam een naam was van je vorige leven

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: op meerdere plekken tegelijk
BerichtGeplaatst: 11-11-2010, 09:20:31 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-11-2010, 14:15:28
Berichten: 155
het is een meisjesnaam...

_________________
http://beating27hearts.wordpress.com/

"Dread of disaster makes everybody act in the very way that increases the disaster." - Bertrand Russel


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: op meerdere plekken tegelijk
BerichtGeplaatst: 11-11-2010, 12:36:51 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Citeer:
vaak zijn dat dan ook dromen waarop ik precies zie wat er gebeurd is, op dit moment gebeurd, of gaat gebeuren. ik weet alleen nooit wanneer iets gewoon een willekeurige droom is, of wanneer iets een bepaalde gebeurtenis is

kan iemand me vertellen hoe ik dat kan onderscheiden? of als het mogelijk is, hoe ik kan beslissen wat voor droom ik wil hebben
Beste Travis,
Wat mij betreft (en er zijn hier mensen die dat niet beamen) zijn en blijven dromen in de allereerste plaats gewoon een zaak van interpreteren naar eigen inzicht. Je kunt er A van maken, maar ook B, en van de minste aanwijzing kun je grote voortekens maken etc. Dus nee, een lijn valt er wat mij betreft niet op te trekken. Zelf trek ik me mijn dromen maar weinig aan, en ik laat ze vooral gewoon droom zijn.

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: op meerdere plekken tegelijk
BerichtGeplaatst: 11-11-2010, 17:26:00 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-11-2010, 14:15:28
Berichten: 155
Citeer:
Beste Travis,
Wat mij betreft (en er zijn hier mensen die dat niet beamen) zijn en blijven dromen in de allereerste plaats gewoon een zaak van interpreteren naar eigen inzicht. Je kunt er A van maken, maar ook B, en van de minste aanwijzing kun je grote voortekens maken etc. Dus nee, een lijn valt er wat mij betreft niet op te trekken. Zelf trek ik me mijn dromen maar weinig aan, en ik laat ze vooral gewoon droom zijn.


nou...

als jij dat vind, heb ik er vrede mee, maar waarom reageer je hier dan?
ik vind het goed dat iedereen een andere mening heeft, maar als dromen voor jou gewoon dromen zijn, vraag ik me wel af waarom je de moeite neemt om andere daar mee lastig te vallen

als dat het enige was wat je wou melden is het enige wat ik kan zeggen dat je de volgende keer maar beter niets kan antwoorden

_________________
http://beating27hearts.wordpress.com/

"Dread of disaster makes everybody act in the very way that increases the disaster." - Bertrand Russel


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: op meerdere plekken tegelijk
BerichtGeplaatst: 13-11-2010, 01:02:38 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-11-2010, 14:15:28
Berichten: 155
Laatst weer een droom gehad, waar ik toch wel wat onduidelijkheid bij heb

In mijn droom was ik een militair van een hoge rang, en ik stond in een gebied waar gebouwen stonden die helemaal van steen waren, met houten deuren, voor de rest niets. in het midden stond een grote toren met een bel er in.
ik stond op 1 van de gebouwen, en keek naar beneden, waar ik een groepje van 4 soldaten zag staan. toen ze mij zagen begonnen ze op me te schieten, en ik rende weg. ik rende op een bepaald moment een gebouw in, en zag aan mn rechterkant een meisje met blonde haren staan, hetzelfde meisje als die ik in meer dromen tegenkwam.
ik probeerde haar op te tillen en in veiligheid te brengen, maar het lukte niet om haar op te tillen, het leek alsof ze aan de vloer vast zat. omdat ik haar niet op kon tillen besloot ik haar gewoon vast te houden, en op dat moment storte het gebouw waarin ik zat in, alleen de verdieping waarop ik stond bleef heel, en daarna werd ik wakker

ik weet niet of iemand me hier iets bij kan vertellen?

_________________
http://beating27hearts.wordpress.com/

"Dread of disaster makes everybody act in the very way that increases the disaster." - Bertrand Russel


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: op meerdere plekken tegelijk
BerichtGeplaatst: 13-11-2010, 10:41:58 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Citeer:
nou...

als jij dat vind, heb ik er vrede mee, maar waarom reageer je hier dan?
ik vind het goed dat iedereen een andere mening heeft, maar als dromen voor jou gewoon dromen zijn, vraag ik me wel af waarom je de moeite neemt om andere daar mee lastig te vallen

als dat het enige was wat je wou melden is het enige wat ik kan zeggen dat je de volgende keer maar beter niets kan antwoorden

Mijn excuses voor het delen van mijn visie, al was het geen moeite voor me. Ik realiseer me dat het ongevraagd is en geheel niet in jouw straatje past, en dat jij zo spiritueel bent dat je het als lastig vallen ervaart. Natuurlijk heb je er totaal niets aan en is een ander perspectief rampzalig. Ik zal dus zwijgen.

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl