Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 09:43:58

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van xVeerx
BerichtGeplaatst: 27-11-2010, 20:33:10 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2010, 16:25:27
Berichten: 36
Locatie: zeeland
hoi ik heb wel eens dromen waarvan ik denk,wat betekent dat?
wat ook gebeurt is dat ik wel eens een soort flits droom zeg maar
zie ik in een flits een tribune en werd toen wakker en dacht er niet meer aan en een tijd later bij een show zag ik precies dezelfde tribune en dat soort dingen heb ik wel vaker gehad

droom jongen op motor:

een tijd terug heb ik over de jongen gedroomd waar ik op verliefd ben/was en die reed met een groepje op motors en ging zich best wel uitsloven en ik vond dat wel leuk.

snap niet veel van die droom...

droom spin:
vroeger had ik een nachtmerrie en die heb ik een paar keer opnieuw gedroomd en die vond ik echt eng toen,weet het niet meer precies maar wel ongeveer
ik was in een soort cel ergens waar het donker was en een soort heks ging heel eng doen tegen me en er was ook een grote zwarte spin die naar me toe ging

_________________
I don't know if I have spiritual powers but I think I have them


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van xVeerx
BerichtGeplaatst: 28-11-2010, 11:32:57 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi xVeerx


Als je droomt dat je kijkt naar anderen die motorrijden zult je, in tegenstelling tot anderen, geen vooruitgang boeken in persoonlijke en zakelijke aangelegenheden.


In de gevangenis of cel worden meestal onze gevoelens gevangen gehouden. Daardoor zijn we niet langer de baas over onze eigen beslissingen. Wie in de droom in een gevangenis zit opgesloten heeft beperkte vooruitzichten en verkeerde ideeën over het leven. De zijn heksen in het dagelijkse leven gewone mensen die niet aan hun uiterlijk van anderen te onderscheiden zijn. De heks verschijnt meestal in onze droom om ons te behoeden tegen kwaadwillende mensen. Zelden verschijnt zij in de droom om ons kwaad te doen. De boze heks duidt aan dat ons zielenleven op het ogenblik een puinhoop is.

Soms kan de spin ook onze levensdraad spinnen, maar dat zou de rest van de droom uit moeten maken. De spin laat ook zien hoe teer ons geluk is, want de draad waaraan de spin hangt zou gemakkelijk kunnen breken.

Kijk maar of je er wat mee kan, er zit lijkt mij wel een waarschuwing in voor jou, omdat deze droom alleen over jou zelf gaat.

Groeten H@ns.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van xVeerx
BerichtGeplaatst: 28-11-2010, 19:49:33 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2010, 16:25:27
Berichten: 36
Locatie: zeeland
interessant!
het is natuurlijk al van heel vroeger maar volgens mij klopt het wel

vanacht heb ik ook weer een droom gehad

ik heb een hamstertje trouwens,misschien dat het daarom in de droom hoofdzakelijk over hamsters gaat
droom hamstertjes:

ik stond bij een vuile kooi waar een gewone syrische hamster inzat samen met een korenwolf(een hamster die in het wild leeft) en ik keek zo rond in die kooi en zag dat er nog een hamstertje inzat en daarna ging ik vragen aan me ouders of ik ze mocht houden en daarna ging ik plannen maken hoe ik dat allemaal ging aanpakken van dat de wilde hamster terug naar het wild moest en dat ik de kooi schoon ging maken voor de syrische hamster en een nieuwe kooi ging kopen voor die andere en toen werd ik wakker :lol:

vond hem wel leuk maar raar xD

_________________
I don't know if I have spiritual powers but I think I have them


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van xVeerx
BerichtGeplaatst: 29-11-2010, 09:40:01 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi xVeerx.

Hier het symbool van hamsters.
Misschien staat er iets bij wat voor jou van toepassing is

Hamsters zijn het teken van vraatzucht, gierigheid, extreme zuinigheid en verzamelwoede. Wie over een hamster doomt is in het waakbestaan iemand die mogelijk aan het hamsteren is, gierig is of extreem zuinig. De kleur van de hamster kan duidelijkheid geven over het gebied waarop de uitleg van toepassing is. Zo hebben bijvoorbeeld goudgele hamsters te maken met geestelijke en materiele zaken, roodbruine hamsters met liefdes aangelegenheden. Fel rode hamsters met strijd, bruine met aardse zaken. Hamsters die ons bijten waarschuwen ons voor gierige mensen die ons niet zullen helpen als dat nodig zou zijn. Slaan we een hamster dood dan rekenen we in het waakbestaan af met gierigheid voor onszelf of voor anderen. Een enkele keer stoppen we met onze verzameling. Wie een hamster knuffelt koestert zijn bezittingen, vaak ten koste van anderen.

Kooien staan symbool voor geestelijke benauwdheid.

Dieren zijn meestal het symbool voor onze psychische beweegredenen, onze remmingen, onze dierlijke instincten en onze begeerten. Ze weerspiegelen onze dierlijke kant maar ook juist onze te menselijke kanten. Een groot aantal dieren kan er op wijzen dat de dromer slachtoffer dreigt te worden van zijn eigen driften. Voor een juiste uitleg moet men onthouden om welk dier het gaat en welke handelingen het dier verricht.

En de ouders die we in de droom tegenkomen staan meestal symbool voor de gebeurtenissen uit onze jeugd. Vaak verschijnen onze ouders in onze droom als we in het waakbestaan behoefte hebben aan geborgenheid en liefde.

Het lijkt of je schoon schip wil maken, de wilde hamster gaat terug naar het bos en jij maak een kooi schoon of koopt een nieuwe kooi, maar ook dat je behoefte hebt aan begrip en liefde.

Dat lijkt mij een goed teken.

Kijk maar of je er wat aan hebt.

Groeten H@ns.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van xVeerx
BerichtGeplaatst: 29-11-2010, 16:33:46 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2010, 16:25:27
Berichten: 36
Locatie: zeeland
wauw ik wist niet dat een droom zo waar kon zijn
over die kooi klopt wel,ik voel me de laatste tijd erg rot in me vel en heb ook vaak het idee dat ik helemaal er alleen voor sta en niemand me begrijpt
ik wil wel wat veranderen jah

en met mijn ouders maak ik laatste tijd ook veel ruzie mee,ben nogal een heethoofd..

_________________
I don't know if I have spiritual powers but I think I have them


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van xVeerx
BerichtGeplaatst: 30-11-2010, 12:49:01 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi xveerx

Dromen kunnen soms veel vertellen, dus probeer in het reine te komen met je zelf en je ouders.

Groeten H@ns.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van xVeerx
BerichtGeplaatst: 23-12-2010, 12:19:49 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2010, 16:25:27
Berichten: 36
Locatie: zeeland
goh vanacht heb ik heel veel gedroomd

mijn eerste droom:
ik ging met mijn ouders op vakantie ergens naartoe en in onze kamer vond ik een kooi met 5 hamsters erin. 3 syrische en 2 russische dwerghamstertjes. en ik vond ook een tas met wat spulletjes erin voor hamsters.
daarna ging ik ervoor zorgen dat ik alle hamsters apart kon huisvesten om geen ruzie te krijgen tussen hun.daarna zat ik op een school midden in de vakantie en ik vond dat al raar. we kregen post en daarin zaten ook kaartjes en ik had ook een dikke vierkant klein envelopje waarop een heleboel gekleurd tekst stond,wat ik wel weet is dat hij van een vriendin van mij was. ik wou hem openmaken maartoen ging de wekker.

mijn tweede droom:
ik ging weer slapen en droomde dat ik n een nieuw gebouw op mijn school zat. we hadden frans en sommigen moesten een proefwerk inhalen. eerst praatte ik een beetje met een vriendin die dat moest inhalen en de docent(dezelfde die ik ook in het echt heb) had nix door,ik wist niet wat te doen en vroeg het aan haar waarop de docent zei dat ik weg moest.oftewel eruitgestuurd.dat wou ik helemaal niet en wou blijvenmaar ging toch.toen ik bij een kamertje kwam moest ik van een mevrouw opdrachten maken. ik vond het best maar zag dar het opdrachten voor kleuters waren,dus ik vroeg of ik dat echt moest maken. ja dat moest ik,na een tijd mocht ik weg en zag mijn vriendinnen en toen werd ik weer wakker

_________________
I don't know if I have spiritual powers but I think I have them


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van xVeerx
BerichtGeplaatst: 25-12-2010, 14:43:29 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Veertje,

Dat met die hamsters, heeft met je vorige droom te maken.

Als we een envelop ontvangen kan deze goed of slecht nieuws betekenen.
Hij was wel kleurig, dus dat kan van alles zijn, maar ook goed denk ik.
Maar je kon hem niet openen, dat wordt nog een verrassing

Je tweede droom.

De school die we in de droom zien zou betekenen dat we in het waakbestaan nooit zijn uitgeleerd. De school die we in de droom zien kan echter ook een gebeurtenis uit ons verleden verbergen.

Dan.

Kom je weer in dat kamertje terecht waar je de opdracht krijgt om in je kinderjaren terug te gaan, kleuter opdracht en leren wat jou heeft gemaak van wat je nu bent en waarom je een opvliegend karakter hebt, en het is nogal erg, je wordt er zelf door de meester de klas uit gestuurd.

Dus neem eens rustig de tijd voor je zelf, probeer zoveel mogelijk je zelf te ontspannen en probeer te voelen war er in die kleuter periode gebeurd is met jou.

Doe je naam eer aan en wordt zo zacht als een VEERTJE.

Groeten H@ns.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van xVeerx
BerichtGeplaatst: 30-12-2010, 13:25:10 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2010, 16:25:27
Berichten: 36
Locatie: zeeland
dus het zou kunnen dat ik binnenkort goed nieuws krijg van die vriendin?

hmm ik kan heel boos worden en dan reageer ik me op allerlei manieren af maar normaal zien mensen me als een lief,vrolijk en betrouwbaar persoon en de mensen die me niet goed kennen zien me ook als rustig

H@ns,ik vind het echt fijn dat je steeds de betekenis van mijn dromen uitlegt. :D

_________________
I don't know if I have spiritual powers but I think I have them


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van xVeerx
BerichtGeplaatst: 13-01-2011, 17:52:47 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2010, 16:25:27
Berichten: 36
Locatie: zeeland
jupjup ik heb weer een vage rare droom gehad hoor xD

wat ik er nog van weet is dat ik op een vliegveld was en bij een vliegtuig stond. er gebeurden wat dingetjes maar die kan ik me niet herringeren. ineens start het vliegtuig en door die windkracht werd ik in de lucht geblazen. iemand die ik me niet herringer riep nog naar me en ik weet nog dat ik heel bang was toen ik zo door de lucht vloog. volgens mij landde ik maar dat weet ik niet zeker omdat ik toen wakker werd

beetje raar geschreven misschien maar deze vind ik wel heeeeeeel raar

_________________
I don't know if I have spiritual powers but I think I have them


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van xVeerx
BerichtGeplaatst: 16-01-2011, 12:34:34 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi xVeerx

Misschien vind je dit niet zo fijn, maar deze droom wil zeggen dat je moet proberen om met bijde benen op de grond te blijven staan en wel heel stevig, je hebt de neiging om te gaan zweven en de realiteit met de aarde een beetje te verliezen.
Misschien wil je wel te snel alles weten en ervaren en dat kan betekenen dat je bepaalde dingen van je les wil overslaan.

Kijk maar of het klopt.

Groeten H@ns.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van xVeerx
BerichtGeplaatst: 16-01-2011, 15:43:49 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2010, 16:25:27
Berichten: 36
Locatie: zeeland
hmm hoe bedoel je precies met de realitiet met de aarde te verliezen?
ik snap er niet zoveel van :oops:

_________________
I don't know if I have spiritual powers but I think I have them


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van xVeerx
BerichtGeplaatst: 18-01-2011, 11:25:03 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi xVeerx

De realiteit verliezen betekend dat je niet meer voor 100% met het aardse gebeuren verbonden bent en veel meer met het spirituele bezig bent en dat loop uiteindelijk vaak verkeerd af.
Probeer zoveel mogelijk je zelf te aarden en bij het aardse te blijven en dat komt de rest vanzelf.

Groeten H@ns.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van xVeerx
BerichtGeplaatst: 18-01-2011, 19:45:51 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2010, 16:25:27
Berichten: 36
Locatie: zeeland
ow nu snap ik het
ik hoop dat ik er wat aan heb

vanacht had ik over een meisje uit mijn klas gedroomd en die huilde en ik ging haar troosten. hhmmm zal wel nix betekenen waarschijnlijk :P

_________________
I don't know if I have spiritual powers but I think I have them


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van xVeerx
BerichtGeplaatst: 19-01-2011, 08:48:14 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi xVeerx


De school of een klas die we in de droom zien zou betekenen dat we in het waakbestaan nooit zijn uitgeleerd.

Dat meisje dat je ziet ben je zelf in die droom.
en we zien onszelf als jong meisje terwijl we in werkelijkheid al wat ouder zijn, dan zou dit kunnen betekenen dat we bang zijn alleen te blijven staan

Huilen is een tegenovergestede droom; je zult spoedig iets te vieren hebben.

Kijk maar of je erwat aan hebt.

Groeten h@ns.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl