Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 18:21:16

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: vreemde droom van wittewolf
BerichtGeplaatst: 20-12-2010, 13:24:37 
Kabouter
Kabouter

hey allemaal hoes iedereen?
ik had een tijd geleden een heeel intense droom gehad..
ik kon bijna niet het verschil meer maken tusen een droom of werkelijkheid, dus ik denk zet em hier op het forum
dan heb ik nog wat om te schrijven hehehe...

ik droomde dat ik als klein jongetje door een plat gebombardeerde stad rond zwerfde, ergens in een asiatische land.
alles was wegvaagt tot aan de ground aan toe..
toen ik paar vreemde mensen naar me toe zag lopen vluchte ik weg achter een stuk gele zwart afgebrand muur ik voelde me in het nauw gedreven en doods bang !
ik zal die droom nooit vergeten, het leek zo echt gewoon, alsof ik ok echt meegemaakt heb of zo mmm, het zal wel :? .

nog niet zo lang terug een jaartje ofzo droomde ik dat ik in een zwart gat viel en voor dat ik wist schokte ik wakker.
de meest opmerkzame droom die heb gehad was dat ik droome dat mijn opa overleed in januari ( zo'n 12 jaar geleden ) nog verbijsterde was dat die droom uit kwam :( .

toen ik nog klein was, droomde ik dat ik rond liep in een moeras van bloed.
en muren waren gemaakt van armen en andere vlees ware het meeste opmerkzame was dat mijn opa en oma er ook in voor kwamen en mijn ouders kwamen ook in die droom voor ok al zo vreem iets :? .
ook zon maffe droom die me altijd zal bij blijven !

de meeste dromen maak ik maar 1 keer mee, gelukig :) .
soms zou ik zweren dat dromen slaan op hoe je ziel het leven ervaard :) .
ik hoop dat dit boeiend genoeg is om lezen P
grt van witte wolf .

Laatst gewijzigd door witte wolf op 21-12-2010, 10:45:31, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 20-12-2010, 22:52:37 
Nimf
Nimf

Dat van die oorlogs droom herken ik

Ik heb zo'n droom gehad toen ik ongeveer 15 jaar was, het was zo eng. Ik droomde van een oorlog tussen Duitsland en Nederland, er kwamen vaak verschillende soldaten op me af, eerst een duitser, en toen zei ik tegen die duitse soldaat " ich bin ein deutcher" wanneer er een nederlandse soldaat op me af kwam zei ik "ik ben nederlands" het is zo dom maar het hielp een tijdje.

Verder kwamen er allemaal flitsende beelden van Helikopters enz en vliegtuigen die bommen werpten, het enge was is dat ik wakker werd en nog steeds die vliegtuigen hoorde en die helikopters ook hoorde ik die soldaten die mij wouden doden de trap op lopen bij ons thuis. Toen ben ik gerent naar mijn ouders hun slaapkamer en heb ik daar geslapen, zo bang was ik. De hele avond heb ik het gehoord, ik was me op een gegeven moment bewust dat het niet echt meer was maar bang was ik nog zeker! duurde enorm lang voordat ik in slaap viel, werd ook om het kwartier ongeveeer wakker :(

TRAUMATISCH TOEN!!

majah misschien is het vorig leven ofzo, dat geldt misschien voor jouw dus ook?!

BerichtGeplaatst: 21-12-2010, 10:26:45 
Kabouter
Kabouter

mm.. het zou best kunnen hoor, dat je ervaring uit vorig leven zo beangstigend was dat je het mee neemt naar een nieuw leven :?
veel mensen zijn instant dood gegaan door bommen en denken dat ze nog steeds leven.
zo zijn dolende onstaan denk ik :P .

en thx voor reactie :mrgreen: .

Berichtenonderwerp: Re: vreemde droom van wittewolf
BerichtGeplaatst: 21-12-2010, 18:11:05 
Nimf
Nimf

ik herken me wel in dat zwarte gat gedoe..haha..

Dat is echt vervelend. Je hebt ook echt die kriebels in je buik van de zwaartekracht terwijl je wakker schiet. Ik heb zelfs een keer mijn vinger gekneusd door het grijpen in mn matras tijdens zo'n droom... :mrgreen:

Geen idee wat het betekend. Voor mij wel altijd een moment om even bij te komen en door te ademen. En me, voor de zoveelste keer, voor te nemen het eens rustiger aan te doen die dag...

Berichtenonderwerp: Re: vreemde droom van wittewolf
BerichtGeplaatst: 22-12-2010, 13:37:39 
Kabouter
Kabouter

gekneusde vingers nog wel, dan had zeker het gevoel dat je van een canyon afviel :P
het geeft zo'n vreemd gevoel inderdaad soort schok :) .
of dat je droomd dat je op de wc zit en het blijkt niet zo te zijn ok zo iets vaags :P

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00