hmhm, ik weet het natuurlijk ook niet zeker...
Ik denk altijd dat diegene die de droom gehad heeft het beste de betekenis kan achterhalen...
Maar ik kan je wel vanuit mijn gevoel de betekenis duiden. Haal eruit wat erin zit voor jou:
ik krijg een krampachtig gevoel tijdens het lezen van je droom. Je zegt dat je meer bang bent voor het gepakt worden dan voor de gevolgen. Dit zorgde bij mij voor het gevoel van geen macht of geen controle hebben in het moment. Je legt zelf de koppeling naar je school situatie. Ik denk dat daar ook een duidelijke analogie in zit:
op school kun je ook slechts je best doen, anderen oordelen op dat moment over jouw prestaties. daar kun je nu eenmaal niets aan doen en dat kan een gevoel van machteloosheid oproepen...
vaak staat de dood in dromen voor een aankondiging van verandering, niet zozeer een einde o.i.d. Misschien ga je binnekort leren anders om te gaan met dat machteloze gevoel. Wat je droom misschien wil zeggen is inderdaad, no worry, be happy... alles komt goed, jij rent al hard genoeg in je leven...
heel veel liefs, binnenspiegel...