Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 01:26:18

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: vreemde dromen
BerichtGeplaatst: 08-02-2011, 17:21:21 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-02-2011, 17:08:08
Berichten: 40
als klein meisje had ik altijd dromen over vroeger dat ik bij de egyptenaren leefde en ook in de middeleeuwen en de renaissance maar aan het einde ga ik altijd dood, meestal word ik dan vermoord op een brandstapel wat heeft dit te betekenen?

_________________
Forgive and forget, don't wast your time with hate and regret


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vreemde dromen
BerichtGeplaatst: 17-02-2011, 21:54:16 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-02-2011, 21:28:19
Berichten: 5
Als ik op http://www.grotebeer.net/droomsymbolen.html rondneus kom ik op het volgende:

Een droom over het oude Egypte staat voor de kern van je emoties en spiritualiteit. Wellicht ben je nostalgisch over een tijd toen het leven nog eenvoudig was. Dit heeft te maken met een moeilijke situatie in je echte leven waarin je direct actie moest ondernemen. De middeleeuwen staan in je droom voor oude gewoontes en overtuigingen. Kijk naar wat er in je droom gebeurt om te bepalen welk aspect van jezelf opgefrist dient te worden. Wees ook niet te hard voor jezelf. Je hebt (of had) de neiging jezelf te straffen. Mogelijk had je toen ook het gevoel dat anderen je niet waardeerden.

Kun je er iets mee?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vreemde dromen
BerichtGeplaatst: 28-02-2011, 17:11:25 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-02-2011, 17:08:08
Berichten: 40
nou toen ik baby was dronk ik mijn flesje met een pinkje omhoog, en hield ik me altijd aan de etiquette regels, terwijl ik die toen nog niet eens kon. Ook praatte en praat ik soms met ouderwetse woorden. En wist ik toen ik klein was al veel meer dan andere kinderen. Op de kleuterschool zat ik volgens mijn juf vaak in een soort van eigen wereldje. Maar ik had het gevoel juist dat ik daar was met andere mensen die er heel anders uitzagen en dat ik ook al jong volwassenen was in van die kleren in baroque stijl, ik tekende ook altijd mensen uit die tijd. En ik hield van klassieke muziek. En elke keer als ik langs een kasteel kwam werd ik helemaal blij en zij dat mijn prins daar op me zat te wachtten. Best wel vaag, want ik heb meerdere van zo'n dromen gehad zoals met die brandstapel maar van dit wat ik nu schrijf heb ik nog de meeste herinneringen.

_________________
Forgive and forget, don't wast your time with hate and regret


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl