Gigo Valonka schreef:
hai
gister ochtend had ik een (voorspellend, want dat voelde ik ook zo aan) droom over een de stier van me stage ( loop stage op een zorgboerderij met 50 melk koeien) in een overvolle stal die mij uitdaagde. ik ontweek hem en ging de andere kant op.daarna liep er een lichtbruine koe met een wit voorhoofd langs die me even aankeek. ze straalde hele zuivere en witte energie uit. hier uit kon ik lijden dat er die dag heel wat moest gebeuren. athans me gevoel zei dat.
die dag was ik op me stage en ik dacht dat ik de droom uit was gekomen, maar klopte iets niet. die avond had ik een leden vergadering van de volkstuinvereniging waar ik bij zit. ik ging naast een mevrouw zitten die ik niet kende. en we raakte aan de praat, we waren net erachter dat we allebei spiritueel actief zijn toen de vergadering begon. tijdens de vergadering ging er iets fout met de stemming van bestuursleden. dus er ontstond spanning onder de mensen en ik zelf moest me wel inhouden. (de stier) na de vergadering had ik een heel leuk gesprek over van alles in het gebied van tuinen en spiritualiteit met de mevrouw naast me. het viel me op dat ze heel zuiver en bewust was in het leven.en ze had een witte sjaal om ( de witte vlek op het voorhoofd ) ze woonde net in zutphen en was pas 3 weken lid van de verenging. na dat aales hebben we email uitgewisseld en gingen we allebei naar huis. onderweg dacht ik na over wat voor bijzonders me was overkomen. voor gevoel klopte het allemaal. ik ben nu aan het verwonderen dat dat allemaal zo kan
heeft iemand anders ook zo n ervaring?
Bijna dagelijks met mn dromen...
Hoeft niet letterlijk met kleuren of zichtbare andere herkenningspunten te zijn...Maar het gaat meer om de rol die dieren of mensen in je droom innemen..
Ik zie overigens ook overeenkomsten in je twee laatste dromen.. Het ontwijken van de stier het onwtijken van de mensen die achter je aanzitten en nog wel meer.. Lijkt erop dat je onderbewuste je iets dudielijk wil maken. Ik heb vanavond misschien iets meer tijd voor je. Moet nu gaan werken,..
Groetjes, liefs... binnenspiegel...