Droom over verlamd zijn Ik lag in m'n bed, en ik was geloof k al 26 uur wakker, had wel paar uurties geslape maar probeerde het daarna weer.
ik lag gewoon te 'dromen'maar voor mn gevoel was ik wakker.
in die 'droom'lag ik ook in me bed, ik was het gewoon zelf helemaal, alles was hetzelfde als normaal, alleen kon ik me niet bewegen,praten,alleen maar denken en horen en voelen.
ik voelde op een gegeven moment koude windvlagen langskomen hele tijd en wou dus mn deken meer over me heen doen maar k kon me armen niet bewegen. dat vond ik al een beetje raar. ik had wel een beetje het gevoel alsof mn geest niet in mn lichaam zat. (dat was in die 'droom'ofzo)
toen was ik wat meer weer in dromenland en keek ik op me telefoon en was ik gebeld( niet in het echt maar in die droom) door CHI (haha van deze site) terwijl ik haar nr nie heb en zij mijne niet, maar die bleek ik dus gemist te hebben en belde haar terug, toen kreeg ik haar voicemail, en hoorde ik haar praten tegen haar vriend, ze zat achter de computer, en ineens op die voicemail zette ze een liedje aan (leek bob marley ofzo) en ging ze helemaal meezingen( was mooi hoor hahaha
) maar et werd ineens een heel mysterieus liedje ofzo ik weet niet. nou toen hing ik op (lag by the way gewoon de hele tijd in mn bed, in dezelfde houding als ik echt lag enz. enz.)
en was ik weer wat meer 'wakkerder' en had ik hele tijd het gevoel alsof er geesten bij mij waren en kreeg ik op de 1 of andere manier spontaan 2 namen door, maaike en nog iemand (vergeten), een man, dat hun bij mij waren ofzo. toen dacht ik daar niet meer aan,
en wou de hele tijd mn deken omhoog trekken maar kon mn armen niet bewegen, zat geen gevoel in ofzo,
nou toen begon ik weer beetje te denken over iets,en werd ik weer gestoord en hoorde ik ineens vanaf ver een 1 of ander geluid een soort sirene wat steeds dichterbij en luider werd, et leek alsof t vanaf mn pc of telefoon kwam, maar dat kan natuurlijk niet, toen werd ik ineens helemaal bang en riep MAMMMM, maar kwam natuurlijk geen geluid uit, en toen was ik 'echt weer helemaal wakker' in het zweet.
ik zet dat tussen haakjes, omdat de hele tijd dat ik 'droomde' al het gevoel had dat ik wakker was namelijk, daarom vond ik het zo raar dat ik nog meer wakkerder werd, door de schrik dus.
nou ik hoop dat iemand het begrijpt hoor, ik snap het zelf ook niet echt, maar het was net gebeurd, dus vandaar.....
en wat het is??? ik heb geen idee, heb zulke dingen nooit eigenlijk
1 keer eerder zoiets gehad maar goed, zelf heb ik geen ervaringen met zulke dingen
ik moe nu weer naar mn bed, hopen da ik kan slapen haha, maar da zal wel goed komen denk.