Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 15:21:27

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van Gery
BerichtGeplaatst: 27-03-2011, 10:30:30 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-03-2011, 21:14:46
Berichten: 27
Ik kan mijn dromen niet altijd navertellen. Maar twee dromen staan mij zo helder voor de geest dat ik ze wil delen. Het zijn voor mij beiden hele nare dromen waarvan ik niet weet wat ik er mee moet.

1. Ik heb een poos terug gedroomd dat ik samen met mijn moeder ergens hier in de buurt een kanaal in ben gereden. Als kind reden wij hier altijd langs en dat is voor mij altijd zo'n rare ervaring geweest? Ik heb een tijd lang echt in de veronderstelling geleefd dat ik daar het kanaal ben ingereden en verdronken ben. Ik kan dat nu ook niet loslaten wanneer ik daar langs rijdt. Ik heb, mede door dit, ook angst voor water.

2. Onlangs heb ik gedroomd over mijn jongste broertje. Die zat hier in een plaatselijk gebouw wat in de brand is gevlogen en ik heb hem niet kunnen redden. Ik was aardig van de kaart de volgende dag. Ik weet niet waar zulke dromen wegkomen, maar ik vind het rare ervaringen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van Gery
BerichtGeplaatst: 27-03-2011, 11:35:08 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi

Een kanaal heeft te maken met de vooruitgang in het leven.

Wie in de droom zijn eigen moeder ziet heeft in het waakbestaan gebrek aan zelfbewustzijn.

Wie in de droom zelf verdrinkt of anderen ziet verdrinken zal in het waakbestaan iets kwijtraken dat hem dierbaar was. De droom waarschuwt ons ook dat we beter op moeten letten omdat we anders bepaalde fouten weer opnieuw zullen maken.

Als we in de droom onze angst voor het een of ander kunnen overwinnen, dan zullen we ook in het waakbestaan onze angst daarvoor overwinnen.

2 de droom.

Het huis of een gebouw in de droom is het symbool voor ons eigen lichaam, waarbij de openingen de openingen van ons lichaam kunnen vertegenwoordigen. Het is het huis van de ziel, ons eigen ik.

Meestal zal onze broer ons attent maken op psychische problemen of karakterfouten. In de droom van een vrouw is de broer meestal de medemens die ons bij onze problemen helpt.

Brand in de droom is altijd een bedreiging voor onze liefde en onze vriendschappelijke contacten. Het is van het grootste belang er op te letten waar er brand is.

Je hebt hem of het niet kunnen redden met je problemen en die dromen willen je zeggen, dat je er wat aan moet doen.

Ik denk dat je met je problemen aan de gang en er een oplossing voor moet zoeken en dat je daar bij hulp nodig hebt.

Sterkte en groeten.
H@ns.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl