Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 10:19:19

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen van Esther
BerichtGeplaatst: 04-05-2011, 16:26:51 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Hey Esther,

in elke droom zit wel een boodschap vanuit je onderbewuste, dus ik denk ook in deze. Zeker omdat je zelf aangeeft hier een bepaald gevoel bij te hebben gehad...

Kun je eens voor jezelf nagaan wie die personen waren in je droom en wat deze personen voor jou representeren?

Zo droom ik wel eens over mijn moeder die staat voor mijn impulsieve en irrationele kant. Als ik over mijn zus droom heeft dat meestal met mijn gevoelige en emotionele zelf te maken. Wat voor een gevoel geven deze mensen jou in je droom en in je echte leven?... Vaak kun je dan iets dichter komen bij een eventuele betekenis... :wink:

Het feit dat je bang bent dat ze je verlaten kan te maken hebben met dat je angst hebt dat je die emotie/ dat gevoel (wat die persoon voor jou betekent) kwijt zult raken of dat er iets zal veranderen ...

Liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl