Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:47:09

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Veeel dromen
BerichtGeplaatst: 22-06-2011, 06:54:05 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-06-2011, 21:57:05
Berichten: 73
Hallo,

Sinds ik me beter en gezonder voel droom ik erg veel(leuk) maar ik wordt hierdoor snachts meerdere malen wakker, geen schrik maar gewoon even wakker zijn. Hoe kan dit komen?

Ik dacht zelf; misschien door het vele nadenken voor het slapengaan? Afgelopen nacht heb ik van 11 tot kwart voor 12 met een pauze gemediteert. Is dit goed? Ik heb ook het boek "the secret" gekocht wat me erg aan het denken zet, kan het ook komen doordat ik gewoon teveel informatie in een korte tijd heb om te verwerken? Wamt ben sinds een maandje geintereseerd in vanalles: spiritualiteit, entiteiten, aardstralen en energie, lezen(hiervoor nooit gelezen en nu ben ik er
Niet vanaf te slaan), law of attraction en ga maar door:)

Hoop dat jullie wat weten, en ja ik voel me
Super goed!

Gr kyoto


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Veeel dromen
BerichtGeplaatst: 22-06-2011, 18:12:49 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-06-2011, 21:57:05
Berichten: 73
Mirror schreef:
Kyoto schreef:
Hallo,

Sinds ik me beter en gezonder voel droom ik erg veel(leuk) maar ik wordt hierdoor snachts meerdere malen wakker, geen schrik maar gewoon even wakker zijn. Hoe kan dit komen?

Ik dacht zelf; misschien door het vele nadenken voor het slapengaan? Afgelopen nacht heb ik van 11 tot kwart voor 12 met een pauze gemediteert. Is dit goed? Ik heb ook het boek "the secret" gekocht wat me erg aan het denken zet, kan het ook komen doordat ik gewoon teveel informatie in een korte tijd heb om te verwerken? Wamt ben sinds een maandje geintereseerd in vanalles: spiritualiteit, entiteiten, aardstralen en energie, lezen(hiervoor nooit gelezen en nu ben ik er
Niet vanaf te slaan), law of attraction en ga maar door:)

Hoop dat jullie wat weten, en ja ik voel me
Super goed!

Gr kyoto


Hey Kyoto,

Ik vind alles rond 'dromen' altijd interessant en leuk. Helaas zijn nachtmerries ook dromen en die ken ik ook maar meestal heb je die als je (on)bewuste angsten hebt en minder goed in je vel zit, is mijn ervaring.
Ik werd vanmorgen wakker en wist dat ik net daarvoor in een droom op een klein snorfietsje had gereden...lol...ik was bijna thuis..en waarom? ik denk dat dat met vrijheid te maken heeft. Ik ben niet zo mobiel nl omdat ik tegen een hernia aan zit en daarnaast voel ik me soms wat beperkt, ook in andere dingen. Ook als je droomt dat je vliegt....Er zijn boeken over het analyseren van dromen maar ook waar oefeningen in staan hoe je je dromen evt. kunt sturen, beiinvloeden.

Alles wat je overdag meemaakt en wat indruk op je maakt neem je mee de nacht in. Het is ook logica, indrukken worden opgeslaan en moeten verwerkt worden. De meeste mensen zeggen ach," ik droom nooit". Het schijnt dat ieder mens droomt maar we kunnen het ons niet altijd herinneren.

Ooit was ik erg bezig met dromen en ik besloot mijn dagboek met een pen erbij naast mijn bed op het nachtkastje te leggen. Met de gedachte er aan dat ik mijn droom wilde opschrijven viel ik in slaap en werd ik rond een uur of twee snachts wakker! Dat alleen al vond ik best frappant, dat het het besef er was en ik schreef dus mijn droom op en ik ben weer in slaap gevallen daarna tot mijn wekker ging. De volgende ochtend herinnerde ik mijn droom en schreef hem nogmaals op. Ik ging het vergelijken met wat ik snachts had geschreven en ik had nog geen kwart onthouden vergeleken met mijn eerste verhaal...

Ik denk Kyoto dat je even een pas op de plaats 'moet' doen.
Je bent misschien teveel met teveel dingen tegelijk bezig. Het ene wordt dan ónderdrukt 'of 'overlopen' door het andere. Dat zou jammer zijn en voor jou zou het goed zijn dat je blijft mediteren maar wat meer rust neemt in je hoofd.
Ik wed dat je dan snachts minder of met de tijd niet meer zo spontaan wakker wordt.

Ik heb vannacht bagger geslapen en ben meerdere keren wakker geweest...door een klein, lief , schreeuwend en snipverkouden wekkertje;-)

succes !

Liefs Mir

Bedankt voor je reactie:) ik wist niet dat hier boeken over waren, misschien wel interessant om eens over te lezen dus! Heb vandaag goeie wierrook gehaald om een fijne sfeer in mijn kamer te creeeren, hopen dat dit me een wat beter nachtrust geeft. Ik ben niet moe smorgens maar het zet me teveel aan het denken dat ik snachts steeds wakker wordt. Had vanacht gedroomt dat ik een nieuwe usb stick had uitgevonden, opslag in een muis(?!) best goed idee maar vergezocht en idioot haha. Ik voel mezelf wel vol creativiteit stromen omdat ik dit zelf zo graag wil.

Bedankt voor je tips:)

Gr kyoto!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl