Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 06:32:25

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 20-07-2011, 15:04:25 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
Werkverkeer schreef:
-> Het was een geest die zich ook daadwerkelijk liet zien aan mij (tijdens een uittreding?) en iets duidelijk probeert te maken of iets probeert te zeggen.

Dat zou best kunnen, maar of het tijdens een uittreding was kun je in de meeste gevallen controleren. Het zou ook je gids kunnen zijn geweest die zich kenbaar aan je wil maken. Wat voor gevoel had je voor je ging slapen?

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-07-2011, 15:18:35 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
Hoe moe was je voor je ging slapen? Want als het een spontane uittreding was dan zou een enorme vermoeidheid daaraan vooraf moeten gaan.

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-07-2011, 15:28:19 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
En weet je nog waar in de kamer je stond? En of je misschien niet stond maar een stukje boven de grond hing?

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-07-2011, 15:55:47 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
Werkverkeer schreef:
Ik weet dat de geest zich zichtbaar maakte schuin van mijn kast en dat ik toe keek vanaf een hoek bij mijn bed, ik weet wel waar ik gestaan heb en waar het allemaal gebeurt is maar ik kan dat moeilijk beschrijven.
Ik heb eerlijk gezegd er niet op gelet of ik zweefde. Ik kan mij alleen het hoogte punt herinneren en dat is dat de geest zich zichtbaar maakte en dat ik die hele intense energie voelde die steeds sterker werd.
Ik heb al wel 3x een uittreding geforceerd (ja ik weet dat het gevaarlijk is en ik heb mijn les ook geleerd toen maar dat is een ander verhaal) en ik weet dat mijn geestelijk lichaam er blauw uitziet. Aan de donkere kant doorzichtig blauw maar ik weet dus niet hoe het met mijzelf zat in die droom.

Uittredingen zijn minder gevaarlijk dan je waarschijnlijk denkt. Ik ben zelf nu al een tijdje bezig met het oefenen om uit te treden, maar het is me nog niet gelukt, dus ik zou wel graag willen weten wat voor oefeningen je deed om die uittredingen te bereiken.

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl