Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 08:07:54

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: nachtmerrie
BerichtGeplaatst: 23-08-2011, 12:55:53 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-02-2011, 17:08:08
Berichten: 40
ik heb nu al een paar keer gedroomd dat ik ergens was ik weet niet waar maar ik had het gevoel dat er mensen woonden ofzo een dorp of een camping zoiets dergelijks en ik had een prulletje en zocht een prullebak, toen zag ik mijn opa en vroeg of hij wist waar een prullenbak was, en ik liep achter hem aan, toen was ik ineens bij een prullenbak voor een muur waar een kerkhof achterstond, ik gooide mijn prulletje weg en wilde zelf ook weg gaan want ik kreeg letterlijk en figuurlijk koude rillingen van die plaats, maar toen zag ik mijn opa naar het kerkhof lopen en ging hem achterna, toen was hij ineens weg en ik stond midden op het kerkhof en er was geen uitgang meer, ik kon niet meer bewegen en ik had het ijskoud, de wind ging waaien ik hoorde ijskoude krijsen en alles ging draaien en werd zwart, toen zag ik ineens het gezicht van een kale man die spierwit was met enge kille blauwe ogen zonder emotie die op me afkwam terwijl hij krijsde en toen schrok ik wakker.

btw. ik zie gezichten als ik mijn ogen dicht heb en zie altijd die man, ik word altijd bang van hem en durf mijn ogen dan gewoon niet meer dicht te doen.

wat heeft deze droom te betekenen?

_________________
Forgive and forget, don't wast your time with hate and regret


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: nachtmerrie
BerichtGeplaatst: 23-08-2011, 21:07:25 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-08-2011, 20:46:25
Berichten: 12
sorry ik weet niet wat dit inhoud maar ik weet wel dat ik ook zoiets had, maar ik herkende die plek. ik kwam er altijd lang. ik zag een lichtgetinte man. dit heeft me uiteindelijk misschien wel mijn leven gered, want hij kwam achte me aan en wist wat er ging gebeuren als hij me te pakken kreeg. ik zag die man ook elke keer als ik mijn ogen dichtdeed. als ik nu mijn ogen dichtdoe zie ik hem niet meer. alleen als er gevaar aankomt. ik hoop dat het bij jou niets is mr denk wel dat er iets mee moet zijn. heb je een kerkhof bij jou in de buurt?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: nachtmerrie
BerichtGeplaatst: 25-08-2011, 13:16:03 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-02-2011, 17:08:08
Berichten: 40
er zijn er 2 in mijn dorp maar dat kerkhof uit mijn nachtmerrie herkende ik niet, er stonden allemaal heel oude grafstenen met keltische kruisen erop, maar bedoel je dat ik hem zie als er gevaar is voor mij of andere mensen?

_________________
Forgive and forget, don't wast your time with hate and regret


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: nachtmerrie
BerichtGeplaatst: 25-08-2011, 13:33:14 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-02-2011, 14:17:43
Berichten: 44
ik denk niet dat je er bang voor hoeft te zijn, als je je ogen dicht hebt en hem ziet vraag dan is wie hij is.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: nachtmerrie
BerichtGeplaatst: 03-09-2011, 20:22:36 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-02-2011, 17:08:08
Berichten: 40
oke zal ik doen

_________________
Forgive and forget, don't wast your time with hate and regret


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: nachtmerrie
BerichtGeplaatst: 05-05-2012, 09:31:49 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-05-2012, 17:58:02
Berichten: 40
ik denk dat het iets te maken heeft met angst.
ben je bang voor kerkhoffen of voor doden mensen???
want als je daar bang voor bent, kan het betekenen dat je de angst daarvoor moet overwinnen.
heb je de droom vakker gekregen of niet???

_________________
If what you see by the eye doesn't please you,
then close you eyes and see from the heart.
because the heart can see beaty and love more
than the eye can ever wonder.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: nachtmerrie
BerichtGeplaatst: 08-05-2012, 17:58:57 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 15-10-2011, 15:20:48
Berichten: 119
Locatie: brabant.
helluwww ;)

ten eerst; heftig! :O ik heb ook wel eens nachtmerries, maar zulke?

ik had zoiets ook, maar dan dat ik mense zie in het donker :)
hoelang heb je dit al?
herken je ook die man die op je af kwam rennen?


ik hoop dat je meer aan andere mensen hebt, en ik hoop ook dat het stopt! ;)

sterkeee :hart:

xoxo daphne


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: nachtmerrie
BerichtGeplaatst: 09-05-2012, 14:58:42 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-11-2011, 20:08:06
Berichten: 99
Locatie: Hoogeveen
Misschien heeft die man jouw hulp nodig. Probeer de volgende keer gewoon eens te vragen wat hij van je wil? en anders moet je hem gewoon zeggen dat hij weg moet gaan dat hij niet gewenst is bij jou in de buurt. Wie weet helpt het :)

BTW, alles wat negatief lijkt hoeft niet per se negatief te zijn he ;) Zo kan de dood in een droom ook duiden op afsluiting van iets (om maar een voorbeeld te noemen, afsluiting van een rotperiode)

Als ik op internet zoek naar kernwoorden die in jouw nachtmerrie voorkomen krijg ik dit te zien:


Kerkhof: Droom je dat je op een kerkhof bent dan staat dit voor zelfvernieuwing, en het opgeven van een oude houding, en oude gewoontes

Was de kale, spierwitte man misschien meer een zombie? Over zombie word dit namelijk gezegd:

Zombie: Word je in je droom aangevallen door zombies, dan heb je het gevoel dat anderen geen rekening houden met jouw gevoelens en niet de betekenis van een situatie zien, of dat niemand je schreeuw om hulp hoort.

Opa: Je opa in je droom staat voor liefde, geborgenheid, wijsheid en bescherming

Dorp: Als je droomt dat je in een dorp bent,dan staat dit voor beperkingen, het kan ook betekenen dat je niet echt wereldwijs bent maar wel goed in balans. een dorp staat ook voor de gemeenschap, eenvoud en traditie. Als je droomt dat je in een dorpje op het platteland bent, dan zul je met succes je doelen bereiken.

Uitgang: Als je droomt dat je geen uitgang kunt vinden, dan ben je met een bepaald aspect van je leven nergens naar opweg. Neem het heft in eigen handen en verander de richting waarin je leven gaat

Ik denk eerlijk gezegd dat het feit dat je deze enge kale man nog steeds ziet als je je ogen sluit dat dat komt omdat je er zo van geschrokken bent dat het je niet wil loslaten.

_________________
~*~ Kies niet met je hoofd, maar met je hart en gevoel;
je verstand is er om keuzes te begrijpen, niet om ze te maken.
~*~


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: nachtmerrie
BerichtGeplaatst: 30-05-2012, 08:13:46 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-02-2011, 17:08:08
Berichten: 40
ja mijn moeder is de enige die het ook weet en zij denkt dat die man me duidelijk wil maken dat ik niet bang moet zijn voor geesten maar dat ben ik ook niet, alleen wel ben ik er bang voor dat er dan een slechte geest bezit van mij neemt en dan allerlei dingen bij andere mensen aan kan doen, daarom probeer ik me ervoor af te sluiten maar dat lukt niet altijd :oops: dus ik moet dan me eigen niet meer afsluiten en het gewoon accepteren?

_________________
Forgive and forget, don't wast your time with hate and regret


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl