Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:31:27

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: weerwolf of niet?
BerichtGeplaatst: 03-01-2012, 09:20:26 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-11-2011, 20:08:06
Berichten: 99
Locatie: Hoogeveen
hoi hoi!

Ik heb even voor je op google gezocht naar wat het zou kunnen betekenen. kijk zelf maar even of het op jou slaat of kan slaan :) Ik hoop dat het je een beetje helpt :)

groetjes teardrops


"Een wolf in je droom staat voor leraren, gidsen en mannelijke invloeden. Droom je dat je een wolf temt of zelf een wolf bent, dan heb je een goede ezondheid en staan er nieuwe avonturen op je te wachten"

"wanneer je droom dat je verstoten of verbannen wordt, dan heb je het gevoel er niet bij te horen, dat je sociaal afgewezen wordt"


"Droom je over een groot oog, dan kun je sterke paranormale gaven hebben."

"Rode ogen staan voor teleurstellingen op romantisch gebied, blauwe ogen betekent dat je de waarheid ergens niet van in wilt zien. je hebt emotionele pijn die wellicht te maken heeft met een romantische situatie"

"Zwart in je droom staat voor het onbekende, onbewuste, gevaar, mysterie en kwade opzet. Was het een fijne droom, dan kan het zwart staan voor je verborgen spiritualiteit en goddelijke kwaliteiten."

_________________
~*~ Kies niet met je hoofd, maar met je hart en gevoel;
je verstand is er om keuzes te begrijpen, niet om ze te maken.
~*~


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: weerwolf of niet?
BerichtGeplaatst: 04-01-2012, 19:03:03 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-10-2011, 15:17:29
Berichten: 149
Locatie: Emmen
darknesswolf schreef:
er was ook een persoon, een soort van gothic meisje met zwart haar. zij was een zwarte wolf met rode ogen. ik hoop eigenlijk dat dat meisje misschien iets voor de toekomst is. iemand zoals ik, een hart voor wolven. en.... een wolvenziel.


Wil je hier nog steeds iets over weten?
Zo ja, zou je meer over dat meisje kunnen vertellen (als je het niet erg vind in een pb)? Ik ken meer mensen die zoals jij dat zo mooi beschrijft een wolvenziel hebben en dit komt me bekend voor.

_________________
Is that what you really think, or is that what they want you to think?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl