Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:14:43

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Terugkerende dromen...
Nooit meegemaakt 0%  0%  [ 0 ]
Wel meegemaakt 100%  100%  [ 8 ]
Ik weet nooit wat ik droom 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen: 8
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 24-12-2011, 13:46:54 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2011, 19:25:59
Berichten: 355
Locatie: In je hart
Nou, het klinkt wel herkenbaar, dan niet bij mij, maar bij mijn vader. Hij droomt al een paar jaar dat hij op zijn verjaardag zal overlijden (gezellige droom). Als hij in zijn droom er iets aan probeert te doen, overlijd hij wel op een andere manier, jaren lang heeft die elke dag die droom gehad, misschien betekende het wel wat? Ik ben daar wel van overtuigd, anders droom je dat niet steeds ;).

Er zit een betekenis aan je droom, tenminste, dat gevoel krijg ik. Het kan te maken hebben met dat je weer in hetzelfde schuitje zit als een paar jaar geleden?

Het is ver gezocht, maar je kan er naar kijken. Moet toegeven dat dit niet mijn sterkste kant is haha :).

Xxxkoekje

_________________
Als iemand huilt, is diegene niet zwak, maar veel te lang sterk geweest <3


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-12-2011, 18:05:20 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
koekje schreef:
Nou, het klinkt wel herkenbaar, dan niet bij mij, maar bij mijn vader. Hij droomt al een paar jaar dat hij op zijn verjaardag zal overlijden (gezellige droom). Als hij in zijn droom er iets aan probeert te doen, overlijd hij wel op een andere manier, jaren lang heeft die elke dag die droom gehad, misschien betekende het wel wat? Ik ben daar wel van overtuigd, anders droom je dat niet steeds ;).

Er zit een betekenis aan je droom, tenminste, dat gevoel krijg ik. Het kan te maken hebben met dat je weer in hetzelfde schuitje zit als een paar jaar geleden?

Het is ver gezocht, maar je kan er naar kijken. Moet toegeven dat dit niet mijn sterkste kant is haha :).

Xxxkoekje



De dood staat voor verandering... Heeft je vader moeite met ouder worden? Dat is de eerste vraag die in me op komt... :) Zijn onderbewuste stuurt hem in ieder geval die boodschap...

Misschien kun je er wat mee...

Liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-12-2011, 18:13:57 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
HeavenBoy schreef:
.
Was dit een soort lucide droom? Dat ik aan mijn droom ging terug denken IN een droom? Klinkt heel raar, maarja ik vind dit soort dingen altijd raar.
Hebben jullie dit ook vaak?



Ja hoor, en dit kun je oefenen... :) ik kan zo bijvoorbeeld mijn dromen ook sturen. Ik heb als puber echt extreem heftige dromen gehad. Moorden die ik van dichtbij mee moest kijken of mee moest doen. Ik heb ook vaak gedroomd dat ik zelf dood gestoken/ geschoten/ opgeblazen/ van een gebouw werd geduwd/ verbrijzeld werd etc... Ik heb mezelf erin getraind om als er dingen in mijn droom gebeuren die ik niet aankan ik mijn droom kan sturen of zelfs kan wakker worden... Zo voel ik ook echte pijnin mn dromen. Dus als iemand me een mes tussen mijn ribben duwde, voelde ik ook mijn long knappen, mijn buikholte zich vullen met bloed, bloed via mijn mond omhoog komen om vervolgens te stikken in mijn eigen bloed... erg lekker kan ik je zeggen... :roll: Dus wanneer ik hier geen zin in had en al wist wat er ging gebeuren kon ik als het ware zeggen; "nu ist genoeg". En dan word ik wakker...

Gelukkig speelt dat nu niet meer... Maar als ik droom en ik zie iets voorbij komen kan het ook zomaar zijn dat ik me bedenk in mijn drom:"he, verrek dit ken ik hier en hier van".. uit mijn werkelijke leven... ik ben me dus heel bewust van wanneer ik droom en dat ik ook echt alles kan in mijn dromen...

Ik droom nu puur symbolische zaken en zit minder in de belevingsthema's... ( gelukkig...zucht)...

Als je vragen hieromtrent hebt, mag je ze gerust stellen... vind zelf ook wel leuk me weer hier mee bezig te houden.. oude hobby van me... ;)

Liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl