Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:14:24

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van Suus101
BerichtGeplaatst: 12-01-2012, 09:40:42 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-12-2011, 17:58:30
Berichten: 20
Locatie: Elst Gld
Hey lieve mensen,

Zoals jullie misschien wel eerder hebben gelezen droom ik heel erg raar en heel erg veel.
Sommige zijn duidelijke toekomst dromen, die maak ik ook echt mee, sommige kan ik niet plaatsen en heb ik heel lang tot ik denk van: hey dit droom ik altijd, en dan is de droom weg. En ik denk dat sommige dromen angsten zijn maar die alleen maar voorkomen in mijn onderbuwstzijn. En of ik dit nu zelf doe of een van mijn onzichtbare bezoekers, ik weet het niet.

Maar nu vandaag deze droom::
Ben rond half 8 weer even in slaap gevallen,
En nu ik dit vertel ben ik nog helemaal van slag,
Maar ik heb al 2 jaar ruzie met mijn vader, ik droomde net dat ik daar weer voor de eerste keer was, ergens op een warme zomerdag. We hebben wat gepraat enzo, en toen wou ik m'n vriend bellen, dat ging niet want hij was in gesprek. Toen wou ik m'n moeder bellen maar die was ook ingesprek maar toen ving ik op dat hun aan het bellen waren. En het ging erover dat hij wegwilde by my:: WOOOW :shock: Maar goed, dat vertelde ik aan m'n vader op dat moment en begon te huilen. Het was zo heftig dat ik net huilend wakker word met heel veel moeite om die droom uit te stappen. Zo worden m'n dromen steeds een beetje heftiger.
Of het nu mijn angsten of gedachten zijn uit m'n onderbwuste, of een toekomst droom dat weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat ik op deze manier niet meer wil slapen! Ik ben pas een keer iedere nacht 3 of 4 keer wakker geworden net voor dat ik begon te dromen, was dus ook helemaal niet meer uitgerust.

Help me, iemand tips etc.

Xxxx God bless, Suus :hart: o:)

_________________
Vergis je niet tussen mijn
persoonlijkheid en mijn houding.


Mijn persoonlijkheid is wie ik ben,
En mijn houding hangt af van wie jij bent.


Laatst gewijzigd door Blackbird op 14-01-2012, 18:12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Verkeerde subforum, verplaatst van Spirituele ervaringen naar Dromen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2012, 17:33:10 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
Suus101 schreef:
Maar nu vandaag deze droom::
Ben rond half 8 weer even in slaap gevallen,
En nu ik dit vertel ben ik nog helemaal van slag,
Maar ik heb al 2 jaar ruzie met mijn vader, ik droomde net dat ik daar weer voor de eerste keer was, ergens op een warme zomerdag. We hebben wat gepraat enzo, en toen wou ik m'n vriend bellen, dat ging niet want hij was in gesprek. Toen wou ik m'n moeder bellen maar die was ook ingesprek maar toen ving ik op dat hun aan het bellen waren. En het ging erover dat hij wegwilde by my:: WOOOW :shock: Maar goed, dat vertelde ik aan m'n vader op dat moment en begon te huilen. Het was zo heftig dat ik net huilend wakker word met heel veel moeite om die droom uit te stappen. Zo worden m'n dromen steeds een beetje heftiger.
Of het nu mijn angsten of gedachten zijn uit m'n onderbwuste, of een toekomst droom dat weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat ik op deze manier niet meer wil slapen! Ik ben pas een keer iedere nacht 3 of 4 keer wakker geworden net voor dat ik begon te dromen, was dus ook helemaal niet meer uitgerust.


Wat een rot droom zeg...
Maar Persoonlijk denk ik dat dit een angstdroom is hoor..
dat je bang bent dat je vriend het uitmaakt, of mischien dat je jouw gevoel sterk toont aan je vader? helemaal verdrietig, wwant dan voel je jezelf kwetsbaar..
Ik weet het niet maar dit is wat ik er persoonlijk van denk :)
Mvg Youri

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-01-2012, 09:17:06 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Suus101

De telefoon is een middel om te communiceren. Ook in de droom heeft het meestal die betekenis. De telefoon staat voor verbindingen, contacten en nieuws.

Huilen in een droom kan goed zijn om emotioneel weer in evenwicht of in balans te komen en is ook een uitlaat klep voor angsten en frustratie.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl