Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 03:38:23

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Onthouden van dromen
BerichtGeplaatst: 29-02-2012, 18:44:20 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-02-2012, 18:29:49
Berichten: 7
Hallo,

Ik ben nieuw hier dus ik ken de gang van zaken hier nog niet helemaal.
Maar ik heb wat vragen en wat ervaringen die ik graag zou willen delen.

Ik onthoud mijn dromen bijna altijd, maar ik kan er niet echt een patroon in vinden.
Sommigen lijken op elkaar, anderen staan er totaal los van.
Ik heb hele levendige, wilde en realistische dromen, volop in kleur en sfeer.
Ik heb ook het gevoel dat elke droom een betekenis heeft, maar dat ik alleen het topje van de ijsberg van de betekenis weet of vind.

Soms heb ik 2 dromen die helemaal los van elkaar staan, maar door 1 klein dingetje verbonden worden.
Voorbeeld in het kort: De 1e droom ging over een geest-draak uit een mythe die ik ontmoette en waar ik vrienden mee werd al zei iedereen dat hij gevaarlijk was. (hij hhad een naam met 2x een 'i' er in en een k, maar meer weet ik niet meer)
De 2e droom ging over dat we gingen windsurfen in het zwembad met gym maar dat wist ik niet dus ik had geen pak. Dus liep ik maar naar die draak van de vorige droom.
Maar ik was in een andere situatie in de dromen. Alleen die draak verbond ze met elkaar.

En waar staat een zonsondergang voor in een droom? Want ik heb al 2 dromen gehad met een zonsondergang op de achtergrond.

Vaak droom ik over wat ik heb gezien maar dan met een hele fantasievolle draai er aan , maar soms komen dromen echt uit het niets.

Ik zou graag uitleg hebben en ben je dankbaar als je die misschien hebt. Alle beetjes helpen.

Groetjes, Amber100.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Onthouden van dromen
BerichtGeplaatst: 06-03-2012, 08:40:43 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi amber100

Het dromen over een draak en windsurven in een zwembad zegt iest over je zelf, je verlangt naar meer opwinding in je leven meer plezier en dat lukt niet altijd, je hebt de goede kleren niet aan en ga je maar weer naar je droom draakje waar je uiteindelijk ook niet verder mee komt en dan kan de zon wel eens onder gaan voor jou.

Gaat de zon in de droom onder dan staat ons een saaie periode te wachten.

Dus meisje meer activiteit van jou kant en laat zien dat je er bent ook jij hebt recht op een normaal leven.

Een fantasievolle draai er aan geven daar kom je echt niet ver mee.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Onthouden van dromen
BerichtGeplaatst: 06-03-2012, 11:45:09 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-02-2012, 19:55:05
Berichten: 1282
Locatie: Zuid-Holland
in dromen staat de zon voor het bewustzijn. De zon symboliseert dan ook je 'ik' en de kracht waarover wij beschikken. Zonsondergang kan inderdaad zijn wat H@ns zegt, maar het kan ook staan dat je even die kracht verliest en in een minder stabiele periode bent.

_________________
De zoektocht naar geluk, is de voedingsbodem van ongelukkig zijn.[/color]


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl