Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 09:21:41

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: schrikwekkende enge dromen
BerichtGeplaatst: 04-03-2012, 10:40:17 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 04-03-2012, 10:25:48
Berichten: 2
hey

ik heb al een paar nachten van die dromen ever moorden en bedreigingen enzo. in en rond mijn huis .
weet iemand de betekenis van dit?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: schrikwekkende enge dromen
BerichtGeplaatst: 04-03-2012, 10:47:01 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-02-2012, 19:55:05
Berichten: 1282
Locatie: Zuid-Holland
Het kan zijn dat jou iets in de weg staat als we kijken vanaf t spirituele gebied.
We kunnen een deel ontkennen dat we deel zijn van onze eigen aard en dingen niet vertrouwen zoekend naar houvast en controle. (Als je droomt over moord)
het is onderkennen van eigen gevoelens zowel bij zelf moorden als vermoord worden.
Iets wat vast zit.\\

_________________
De zoektocht naar geluk, is de voedingsbodem van ongelukkig zijn.[/color]


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: schrikwekkende enge dromen
BerichtGeplaatst: 04-03-2012, 13:10:28 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Hallo spiritualhorse,

Ik ken de context niet, maar hier mijn antwoord. Het kan ook zijn dat je deze dromen hebt, omdat je minder goed in je vel zit. In die dromen kunnen bekenden (of jijzelf) worden omgebracht. Soms zijn het ook onbekenden of mensen die je op dat moment niet herkend. De bekenden zijn je houvast en je bent bang om die mensen te verliezen.

Heel vervelend, maar het betekend niet dat je het loodje gaat leggen :wink: . Heb je de laatste tijd nog wat meegemaakt?

Groetjes,
Blackbird

(P.S. Wat valentijn zegt, ook na een film kun je soms echt vervelend dromen. Daarom kijk ik liever geen horrorfilms :lol: ...)

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: schrikwekkende enge dromen
BerichtGeplaatst: 05-03-2012, 18:40:18 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 04-03-2012, 10:25:48
Berichten: 2
ja iedereen bedankt voor de reactie ,maar het klopt wel ik heb de laatste tijd veel meegemaakt en ik zit niet zo goed in mijn vel maarja ..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: schrikwekkende enge dromen
BerichtGeplaatst: 25-04-2012, 15:28:55 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 25-04-2012, 15:23:48
Berichten: 4
Mijn zusje heeft wel is dat ze vaker hetzelfde droomt

ze dacht dat ze geritsel hoorde op mijn kamer en dacht dat ik thuis was gekomen. Ze hoorde me ook met mijn moeder praten. Toen werd ze door iets uit bed gerold. Ze had ook echt het idee dat ze gevalle was. Daarna lag ze weer op het bed toen er weer onder en toen er weer op. Ze kon haast geen geluid maken in haar droom.Toen werd ze door de kamer geslingerd en daarna lag ze plotseling weer in bed. En toen ze wakker werd rende ze meteen naar onder naar mn moeder omdat ze wou weten of ze echt wakker was.

Ze heeft nog een keer zo'n soort droom gehad maar die heeft mn moeder ook wel eens gehad. Er was iets van een mannetje met een lampje op dr kamer en die kwam dichterbij en toen raakte die met zn vinger haar wang of hoofd aan. Het voelde net echt en weer kon ze geen geluid make en toen zweefde ze door de kamer wel richting de deur maar ze kon er net niet bij. En toen lag ze plotseling weer in bed en werd ze heel angstig wakker.

maak me een beetje zorgen, weet iemand wat het betekend?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: schrikwekkende enge dromen
BerichtGeplaatst: 02-06-2012, 13:41:53 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-05-2012, 12:29:11
Berichten: 13
hoihoi.
voor zowel Flower23 als spiritualhorse heb ik een tip. er is een steen die Carneool heet. je kan er kopen, hem dan reinigen en opladen. leg hem dan onder je kussen, en dan heb je minder last van nachtmerries ! je kan het ook met een Maansteen proberen, maar dat heeft bij mij niet geholpen.
hopelijk hebben jullie er wat aan.
xxLieke

_________________
Sommige mensen noemen ze freaks; ik noem ze speciaal.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl