Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 16:05:37

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: dood droom.
BerichtGeplaatst: 29-03-2012, 17:37:45 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 15-10-2011, 15:20:48
Berichten: 119
Locatie: brabant.
helluuww :)

2dagen geleden heb ik weer eens een 'dood droom' gehad.
het ging dit keer iets te snel, dus herriner ik het me maar vaag :p

ik liep in een lange tunnel( had een zwarte sjaal of iets om). ik pakt iemand vast,( we waren met zn 3e) de gene lans mij deed een ketting om de nek van die gene die ik vasthield. de gene tegenover mij had een mes en stak hem dood (klinkt heel ongeloofwaardog maar het is zo!!!) ik zag een flits, gevolgd door een schreeuw van een jongen(?)

gister nacht heb ik het deel ERVOOR. maar nu keek ik uit de ogen van de gene die vermoord werd.

dit isnu de 3de keer, maar meestal niet verdeeld over 2 nachten.. wat kan dit zijn??!
xxx daphne


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dood droom.
BerichtGeplaatst: 05-04-2012, 20:01:04 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-01-2012, 20:08:04
Berichten: 30
Wat naar dat je zulke dromen hebt. Ik kan er niet over mee praten, ik heb nooit zo'n droom gehad. Misschien kan je je afsluiten voordat je gaat slapen?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dood droom.
BerichtGeplaatst: 05-04-2012, 21:17:17 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 05-04-2012, 20:21:47
Berichten: 11
Heyy
Ik heb je andere berichten ook gelezen en ik dacht dat je mssc visioenen hebt. Je ziet tog ook geesten dus dat zou best kunnen, maar ik heb daar verder niet egt veel ervaring mee, dus je hebt waarschijnlijk meer aan iemand anders.

Doeii
Xxxme

_________________
Life isn't about surviving the storm, it's about learning to dance in the rain.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dood droom.
BerichtGeplaatst: 06-04-2012, 15:26:08 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 15-10-2011, 15:20:48
Berichten: 119
Locatie: brabant.
helluwwww :)


bedankt voor de reacties! :D

@charlotte, ik denk niet dat het visioenen zijn.. anders komen de middeleeuwen weer terug in de toekomst :O :P
@shamballa, ik weet niet hoe ik me moet afsluiten :P


xxx daphne


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dood droom.
BerichtGeplaatst: 10-04-2012, 13:43:24 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 05-04-2012, 20:21:47
Berichten: 11
Haha oke..
Maar kan het niet gwn een normale droom zijn?? Ik weet het ik lul maar wat maar anders zou ik het ook niet egt weten.. Maar ik droom meestal over dingen die me dwars zitten/dingen die ik die dag heb meegemaakt/dingen die ik nog moet doen (uitstellen,uitstellen,uitstellen:P) maar ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jou zit.. In elk geval sterkte :hart:

Xxme

_________________
Life isn't about surviving the storm, it's about learning to dance in the rain.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dood droom.
BerichtGeplaatst: 10-04-2012, 16:55:22 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 15-10-2011, 15:20:48
Berichten: 119
Locatie: brabant.
helluwww :)

@mirror, bedankt voor de reactie!!ik snap het alleen niet, ik heb wel eens eerder erge periodes meegemaakt. maarik droom pas over de dood sinds ik me bezighoud met spiritualiteit. ik heb niet echt een idee dat het een verband is.

@charlotte, bedankt voor je reactie :) en het zou heel goed normale dromen kunnen zijn :)

xxx daphne


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dood droom.
BerichtGeplaatst: 12-04-2012, 20:49:05 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 05-04-2012, 20:21:47
Berichten: 11
Heyy
Wel raar dat je elke keer over doodgaan droomt:P
Maar je zei toch ook een keer dat je daarover droomt sinds je met spiritualiteit bezig bent?? Dan kan het wel idd zoals Mirror al zei betekenen dat je normale tijd afgelopen is en dat je nu 'opnieuw' begint:P
Oke oke ik zeg maar wat hoor
Maar mssc kun je leren je dromen te besturen?? Dan bepaal je gwn zelf waar je over droomt...

Xx

_________________
Life isn't about surviving the storm, it's about learning to dance in the rain.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dood droom.
BerichtGeplaatst: 22-04-2012, 11:43:37 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 15-10-2011, 15:20:48
Berichten: 119
Locatie: brabant.
helluww :)
@charlotte, thnx voor de reactie :)

als da kon, je dromen besturen, vraag ik me af hoe ik dat ooit ga kunnen?! kan het eigenlijk? geen idee...

xxx daphne


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dood droom.
BerichtGeplaatst: 24-05-2012, 19:55:47 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-05-2012, 17:58:02
Berichten: 40
ik denk dat je niet echt je dromen kan besturen, maar ik denk wel dat ze een betekenis hebben. dromen zijn een soort berichten van je onderbewusten naar je bewustzijn en verwerking van dingen.
ik heb eff wat erover opgezocht voor je:
Moord : Als je droomt dat je een moord gepleegd hebt, duidt dit op het beeindigen van een oude (slechte) gewoonte of denkwijze. Het kan ook het eind van een verslaving betekenen. Een ander uitleg van deze droom is dat je veel onderdrukte woede hebt, naar jezelf of naar anderen. Moord-dromen komen trouwens vaak voor als je niet lekker in je vel zit
ketting :Dromen over kettingen wijzen op een verlangen los te breken uit een bepaalde routine, een oude denkwijze of relatie. Als je in je droom geketend wordt, suggereert dit dat een bepaald gedeelte van jezelf krachtig onder controle gehouden dient te worden
Mes :Als je droomt dat je een mes draagt, duidt dit op woede, agressie en/of afscheiding. Er kan iets zijn wat je als het ware uit je leven wilt snijden, iets waar je vanaf wilt. Een mes kan ook symbool staan voor iets onharmonieus in je leven. Je zou deze banden willen doorsnijden of een mischien een relatie willen beeindigen

dit is over het algemeen, dromen kan voor iedereen anders zijn. ik hoop dat je er iets aan hebt

_________________
If what you see by the eye doesn't please you,
then close you eyes and see from the heart.
because the heart can see beaty and love more
than the eye can ever wonder.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dood droom.
BerichtGeplaatst: 24-05-2012, 19:58:36 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2010, 15:31:13
Berichten: 1507
Locatie: Helmond
D: ik vind dit vrij scary;
Ik moest een paar dagen geleden echt uit het niets aan dit topic denken,
Het schoor als een flits door m'n hoofd: Dood droom.

En nu staat ie weer bij nieuwe berichten. :O
-sorrie dat zit even offtopic is..-

_________________
'Trouble to Make, Problems to solve.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dood droom.
BerichtGeplaatst: 05-03-2013, 16:09:28 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2013, 11:28:44
Berichten: 113
heey, ik heb precies hetzelfde alleen droom ik ook over andermans dood. Bij mij is het ook begonnen sinds ik met spirualiteit bezig ben. Maar mijn verhaal moet je ook maar even lezen ik heb ook zo'n bericht tropic iets ofzo geplaatst moet je maar even kijken of je het herkend.

Byee :kiss:

_________________
Never let go of your dreams. <3


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dood droom.
BerichtGeplaatst: 12-03-2013, 19:35:25 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 15-10-2011, 15:20:48
Berichten: 119
Locatie: brabant.
heeeyy :)

thnxx voor de reacties allemaal!

@iedereen,

ik ben achter sommige dromen achter wat ze betekenen, ook al zijn sommige nogal vaag.

ik heb bijvoorbeeld 1 droom 2x gehad. maar uit 2 verschillende ogen van 2 verschillende mensen.
ik ben er dus achter gekomen dat ik een van die 2 mensen was, weet alleen nog niet welke, ( de moordenaar, of degene die dood ging).

dit heb ik bij best veel dromen gehad in een x?

@suzanne372, jaaaa dat komt allemaal in mijn dromen voor, en jaaa alle beschrijvinging kloppen ook.. alleen die van het mes klopt een heel klein beetje. maar ja ik heb er best veel aan! dankjewel! :)

dus eigenlijk komt het erop neer dat ik droom over de dingen die ik voel/ mee ga maken/wil?

ttylx daphne


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dood droom.
BerichtGeplaatst: 12-03-2013, 22:02:26 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-12-2012, 19:05:47
Berichten: 140
Locatie: Inside Your Machine
~daphne schreef:
als da kon, je dromen besturen, vraag ik me af hoe ik dat ooit ga kunnen?! kan het eigenlijk? geen idee...
xxx daphne
Ja Daphne dat kan, maar er gaat wel iets aan vooraf. Dat heet awareness.
suzanne372 schreef:
ik denk dat je niet echt je dromen kan besturen
That's obviously wrong, where did you get that info ?

Sans opinion, Juste les faits

Wat is dromen nu eigenlijk ? Je gaat liggen, je bent moe. Je denkt niet langer na, je laat jezelf varen. Je hersenen zijn actief, maar je stuurt ze niet. Je hersenen komen in een andere golflengte. Het is donker, je projecties, neuronen die vuren. Je bestuurt ze niet, je bent moe...

Je bent je er bewust van dat je aan het dromen bent, toeschouwer en bewust. Je kijkt en stuurt wat je wil zien. Je bent zo moe, je raakt buiten bewustzijn, je bent vergeten dat je aan het dromen bent. Dit is geen droom dit is echt. Niet omdat het echt is, jij gelooft dat het echt is, je bent namelijk vergeten dat je aan het dromen was, remember ?

Je maakt je los van je lichaam, je energie walst uit de kamer. Das heftig ik voel je tot hier.


Word wakker en droom. :wink:
A lucid dream is any dream in which one is aware that one is dreaming. Lucid dreaming has been researched scientifically, and its existence is well established.

Are we sleep-walking through our waking state or wake-walking through our dreams ?

Afbeelding

To the functional system of neural activity that creates our world, there is no difference between dreaming a perception and an action, and actually the waking perception and action.

world-of-lucid-dreaming.com


Hope it helps,
noOne

_________________
no «¤{Ω}¤».ƒ®εε•۩ïβε±.«¤{Ω}¤» thing


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dood droom.
BerichtGeplaatst: 13-03-2013, 01:10:04 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Ik ga meestal uit dat dromen staan voor het verwerken van dagelijkse, al dan niet, onderbewuste processen en belevenissen.

Om preciezer te zijn heb ik meer info nodig... hoe voelden die andere 2 die bij jou groepje horen? vertrouwd, vijandig, afstandelijk? ken je ze? kende je ze in het echte leven? vrouwelijk of mannelijk?

Wat ik er tot noch toe uit kan opmaken is dat iemand anders dan jijzelf iets heeft beëindigd zonder dat jij daar enige controle over kon uitvoeren (de moord voor jou ogen).

hoe voelde je je na het gebeuren? Angstig, bedroefd, teleurgesteld, boos, blij?

Je zegt dat er een duidelijk verband is met een andere droom die je de dag ervoor had... Hoe zag die er uit?

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl