Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 15:51:58

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: wolf droom...
BerichtGeplaatst: 04-04-2012, 18:31:07 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 15-10-2011, 15:20:48
Berichten: 119
Locatie: brabant.
helluww :)

een paar dagen geleden had ik een droom en ik herrinner me het nu nog maar vaag...

ik was in een groep mensen met fakkels enzo( middeleeuwen denk ik...). op ene moment liepen wij een grot binnen.
het was daar pik donker, maar op ene moment werden er telkens meer fakkels uitgeblazen. degene waarvna de fakkel werd uitgeblazen werd kort daarna vermoord (?)

ik was met allemaal bekende mensen( vrienden, kinderen van school, famillie, vrienden van vakantie). die werden dus om de beurd vermoord.
op ene moment draaide ik me om, struikelde over een steen en viel. voor mij kwam een grote zwarte wolf (?), maar mijn fakkel was nog niet uit. ik kon met die wolf praten (hij vroeg me om mee te komen). iedereen staarde mij heel raar aan. ik weigerde mee te komen, elke keer al ik weigerde ging er weer iemand dood. toen alleen ik nog leefde, vroeg hij het nog een keer maar ik weigerde. het laatste wat ik herriner was dat mn fakkel uitging, ik iets in mn hand voelde en wakker werd..

waarom droom ik zovaak over de dood?
en waarom droom ik psa over de dood sinds ik met spiritualiteit bezig ben?
en waarom een wolf en altijd alles in de middeleeuwen!?!?!

xxx daphne ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wolf droom...
BerichtGeplaatst: 05-04-2012, 07:38:49 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi ~daphne

Ik denk dat dit een waarschuwings droom is voor jou.

Het was de taak van de vrouw het vuur zo lang mogelijk brandend te houden, ook voor je zelf.

Als je in een droom een grot ziet wijst dit op wisselende vriendschappen

De wolf staat symbool voor je ontembare instinct. Het is je tweede ik waar je continue mee in conflict dreigt te raken. Als je over een wolf droomt ben geestelijk vaak erg gespannen en zou met jezelf in het reine moeten komen. Soms symboliseert de wolf een persoon die heel nuttig voor je kan zijn, mits hij niet je vijand wordt.

In de droom is de fakkel het vuur van de liefde en het succes. Het is belangrijk of de fakkel blijft branden of dooft, want het verlicht of verduistert daarmee je leven.

Ik denk dat de droom jou zeggen wil om de problemen waar je mee zit te verwerken en los telaten
Als je denkt dat het met vorige levens te maken heeft kan je het beste is hypno of regressie therapie doen en terug gaan naar vorige levens en zien of die problemen daar werkelijk vandaan komen, zo niet, moet je in dit leven kijken wat er aan de hand is met jou, je zegt zelf dat je zo vaak over de dood droomd en dat heeft een oorzaak. De dood die in de droom verschijnt als gedaante of als gebeurtenis kondigt maar zelden de lichamelijke dood aan. meestal verschijnt een dergelijk symbool in je droom aan het eind van een bepaalde periode. Ze kan dus het beste gezien worden als een gedaanteverwisseling van je psyche en dat gebeurde waarscheinlijk aan he t einde van je droom toen al die personen of jou problemen dood waren of opgelost

Kijk maar of je wat mee kan.

Groeten H@ns.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wolf droom...
BerichtGeplaatst: 10-04-2012, 17:05:01 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 15-10-2011, 15:20:48
Berichten: 119
Locatie: brabant.
ihelleeuuu

@h@ns, bedankt voor je reactie!!! jammer dat ik hem niet eerder heb gelezen, alles wat er instaat klopte. de wisselende vriendschap vooral.

weet je ook hoe het komt dat ik pas over de dood droom, sinds ik bezig ben met spiritualiteit? daarvoor had ik ergere gebeurtenissen, maar geen droom. (of dat herriner ik me niet meer)

xxx daphne


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wolf droom...
BerichtGeplaatst: 11-04-2012, 07:13:41 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi daphne.

De dood die in de droom verschijnt als gedaante of als gebeurtenis kondigt maar zelden de lichamelijke dood aan. meestal verschijnt een dergelijk symbool in jou dromen aan het einde van een bepaalde periode. Ze kan dus het beste gezien worden als een gedaanteverwisseling van je psyche. Meestal zal het verloop van de droom je echter wel duidelijk maken dat voor een dergelijke verandering wel het één en ander opgeofferd moet worden. Soms worden je er op gewezen dat er iets in jou gedachte of gevoelsleven in leven wordt gehouden dat het beste zou kunnen verdwijnen.

Je zegt zelf dat nu meer met spirituliteit bezig bent en dat kan geestelijke veranderingen bij jou veroorzaken

Groeten H@ns.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl