H@ns. schreef:
Hoi bartb
Verlamming
Wie in de droom verlamd is lijdt aan een psychische aandoening waardoor hij belemmerd wordt om op de juiste manier in het leven vooruit te komen. Soms wil de droom ons waarschuwen dat we in het waakbestaan niet te veel moeten riskeren.
De aarde is de moeder van ons bestaan. De moederlijke schoot die nieuw leven inblaast, maar ook juist tot zich kan nemen.
Ik denk dat jij voor een nieuwe beslissing staat, omdat jij de aarde ziet splitsen, je kan als het ware twee kanten op.
Groeten H@ns.
Denk dat dit wel kan kloppen.. Want heb jaren lang voor het dilema gestaan om ''normaal'' te leven of de spirituele/paranormale leven in te gaan! Heb ondertussen de keuze wel gemaakt voor het spirituele en het paranormale! Alleen was ik niet in me droom verlamd! Maar voelde me lichaam gewoon verlamd zijn! En in me droom zelf was ik niet verlamd zeg maar! Was zeg nmaar pop 2plekken tegelijk! Was lichamelijk gewoon thuis en bewust van me verlamde lichaam op de bank! En me gedachten waren ergens anders! Net alsof me ziel tijdelijk me van me lichaam gescheiden was!