Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:47:41

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Elk jaar de zelfde droom(en)
BerichtGeplaatst: 11-06-2012, 21:38:06 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-01-2011, 22:30:38
Berichten: 1392
Locatie: Provincie Utrecht
Hoi Hoi,

Ik merk de laatste tijd dat ik elk jaar dezelfde dromen heb die zich ongeveer het zelfde afspelen, of dat ik weet hoe ik iets moet veranderen.

Mijn eerste droom speelt zich af op mijn basisschool, we gaan met de hele klas naar een stuk bos/open veld.. hier wordt opeens op ons geschoten, en ik zit als ik word geraakt opeens in een huis wat ik niet ken. Er zijn twee mannen met geweren en het lijkt op een italiaans huis qua inrichting/kleuren buiten. Elke keer als ik deze droom droom, komt er een 'geest'achtige gestalte (eerst wit, toen oranje, daarna lichtblauw en laatste keer paars), die mij de weg wijst hoe ik moet ontsnappen.

Ook zitten er om het huis allemaal hekken, en het is een huis vol met kamers, waar elke keer een trap uitkomt waar water over loopt. Als ik naar buitenkijk heb ik zicht op veldslag, zoals bij oorlogen.. Als ik éénmaal de deur naar buiten heb gevonden, dan ben ik zelf een 'militair' en moet ik mensen helpen een veilige plaats te zoeken. Hierbij word ik ook tig keer achterna gezeten en beschoten, maar de laatste keer deden de kogels mij niks en schoot ik terug waardoor de 'vijand' dood ging.


Mijn tweede droom is ook in een soort flat gebouw, hier ben ik met een groepje onbekende mensen naar toegevlucht via de auto omdat er een grote onweersstorm aankwam. Als we binnen zijn staan er 'demonen/magiërs' buiten op ons te wachten en zeg ik tegen mijn moeder (het speelt zich dan opeens af in de woonkamer, de rest van de flat klopt niet met onze flat) dat we zo snel mogelijk weg moeten.. Maar we gaan op de één of andere manier niet weg. De lucht wordt dan vuurrood met zwart en de magiërs schieten vuurballen die we moeten ontwijken. Daarna loopt het hele gebouw vol met water. (en dan word ik wakker)

Nu ik deze droom ook vaker heb gedroomd, weet ik in mijn droom ook wat er gaat gebeuren en hoe ik de vuurballen moet ontwijken.. Echt heel raar.

Misschien iemand een verklaring voor mijn jaarlijkse dromen? Het is niet rond het zelfde tijdstip, vorig jaar was het in de winter, nu in de zomer.

_________________
Just for today, do not worry.
Just for today, do not be angry.

Just for today, be grateful for you blessings.
Just for today,be kind to all living things :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Elk jaar de zelfde droom(en)
BerichtGeplaatst: 19-10-2012, 14:16:08 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-10-2012, 13:58:54
Berichten: 1
Locatie: Zuid-Holland
Mij viel het vanmorgen op, toen ik na een lange tijd weer een droom had waar dezelfde flat in voorkwam als voorheen.
Gek genoeg, ondanks dat ik gewekt werd door mijn moeder, viel ik direct weer inslaap en ging de droom veder waar hij was.
Bij mij betreft het altijd een flatgebouw met een trappenhuis, welk een soort hindernis baan vormt, ongelijke treden, open ruimte tussen de treden en verschillende afstanden er tussen.
Elke keer is er weer een reden waarom ik naar de top moet.
vanacht was er echter een punt waarop ik besloot om te keren om een persoon te zoeken waarmee ik de flat binnen was gegaan.

na dat ik omgekeerd was zat ik plots in een Blackhawk helicopter, vloog over een buur dorpje, waarna ik vervolgens wakker werd.

Wat ik me nog herinner van vroeger was altijd het gejaagde gevoel om boven te komen, en het rustgevende gevoel en een opluchting wanneer ik boven kwam (wat altijd op het dak was)


helaas weet ik nog niet wat voor betekenis deze droom heeft.
waarom deze plek, etc.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl