Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:51:48

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Toekomst zien via droom?
BerichtGeplaatst: 13-06-2012, 11:35:46 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Al sinds ik klein ben heb ik geregeld dat ik iets droom of voor me zie als een soort dagdroom en dit later ook uitkomt. Tijdje terug had ik een enorm verontrustende droom. Ik werd in de droom begeleid door een gids wat alles dus nog vreemder maakte. Ik zag taferelen van een verwoeste stad, wanhoop, angst en woede. Verwoeste huizen, overal op de grond lagen gebruiksvoorwerpen, zelfs gsm's die niemand scheen te missen. Op straat zag ik mensen drugs zitten gebruiken enzo. Ik was in elk geval enorm onder de indruk toen ik wakker werd.

Deze middag zit ik te lezen op een nieuwssite over griekenland en zie ik dit staan:

Citeer:
"Het is niet erg dat we geen geld meer hebben,
het ergste is dat we onze hoop verliezen".
Restaurantuitbater Giorgo vat het samen wanneer we hem in zijn restaurant in Pireaus
vertellen welke schrijnende toestanden we zagen tijdens onze wandeling door het naburige Athene.
Een tocht van amper twee kilometer van het Syntagmaplein,
waar op 4 april de gepensioneerde apotheker Dimitris Christoulas zich een kogel door het hoofd joeg,
tot de Psiri-wijk, waar we struikelen over junks die openlijk spuiten en we getuige zijn van een
voedselbedeling door de kerk.

Van schaamte of schroom is geen spoor meer in Epikourous Street.
Op de stoep, vlak naast een hulppost van het Rode Kruis waar ze propere naalden krijgen,
spuiten junks elkaar op klaarlichte dag heroïne in. Een Aziatische man die kartonnen dozen in de hal
van een huis stapelt, staat er onbewogen op te kijken.
Even verderop zitten nog twee mannen te spuiten op de stoep van een (gesloten) Indisch restaurant.


Kan iets totaal losstaand zijn maar gelijk riep het die droom in me op en kreeg ik echt kippenvel van dit te zien

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toekomst zien via droom?
BerichtGeplaatst: 13-06-2012, 12:01:17 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2012, 22:02:50
Berichten: 113
Locatie: 't veld
Eibhlin schreef:
Al sinds ik klein ben heb ik geregeld dat ik iets droom of voor me zie als een soort dagdroom en dit later ook uitkomt. Tijdje terug had ik een enorm verontrustende droom. Ik werd in de droom begeleid door een gids wat alles dus nog vreemder maakte. Ik zag taferelen van een verwoeste stad, wanhoop, angst en woede. Verwoeste huizen, overal op de grond lagen gebruiksvoorwerpen, zelfs gsm's die niemand scheen te missen. Op straat zag ik mensen drugs zitten gebruiken enzo. Ik was in elk geval enorm onder de indruk toen ik wakker werd.

Deze middag zit ik te lezen op een nieuwssite over griekenland en zie ik dit staan:

Citeer:
"Het is niet erg dat we geen geld meer hebben,
het ergste is dat we onze hoop verliezen".
Restaurantuitbater Giorgo vat het samen wanneer we hem in zijn restaurant in Pireaus
vertellen welke schrijnende toestanden we zagen tijdens onze wandeling door het naburige Athene.
Een tocht van amper twee kilometer van het Syntagmaplein,
waar op 4 april de gepensioneerde apotheker Dimitris Christoulas zich een kogel door het hoofd joeg,
tot de Psiri-wijk, waar we struikelen over junks die openlijk spuiten en we getuige zijn van een
voedselbedeling door de kerk.

Van schaamte of schroom is geen spoor meer in Epikourous Street.
Op de stoep, vlak naast een hulppost van het Rode Kruis waar ze propere naalden krijgen,
spuiten junks elkaar op klaarlichte dag heroïne in. Een Aziatische man die kartonnen dozen in de hal
van een huis stapelt, staat er onbewogen op te kijken.
Even verderop zitten nog twee mannen te spuiten op de stoep van een (gesloten) Indisch restaurant.


Kan iets totaal losstaand zijn maar gelijk riep het die droom in me op en kreeg ik echt kippenvel van dit te zien


Haha ook dit komt me wel bekend voor!;-) alleen zie ik het niet in dromen, want naar mijn mening droom ik bijna nooit! Tenminste kan me mijn dromen NOOIT herrineren na het slapen! Maar zie vaak dingen tijdens het dagdromen die later uitkomen!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toekomst zien via droom?
BerichtGeplaatst: 13-06-2012, 12:10:37 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Ja echt dromen kan je het niet noemen. Het is meer in bed liggen, beelden zien met je ogen dicht en besseffen wat je ziet en meemaakt. Ik voel alles fysiek ook mee maar kan niet wakker worden.

Alleen vind ik het vrij eng als deze echt zou gaan uitkomen...

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toekomst zien via droom?
BerichtGeplaatst: 13-06-2012, 15:27:24 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2012, 22:02:50
Berichten: 113
Locatie: 't veld
Eibhlin schreef:
Ja echt dromen kan je het niet noemen. Het is meer in bed liggen, beelden zien met je ogen dicht en besseffen wat je ziet en meemaakt. Ik voel alles fysiek ook mee maar kan niet wakker worden.

Alleen vind ik het vrij eng als deze echt zou gaan uitkomen...


Okeoke.. Ja zo maak ik het dus ook mee! Alleen kan ik er uitstappen als ik wil! Op 1keertje na dan!:p toen voelde me hele lichaam verlamd! Dacht tot paar dagen terug dat dit onder een droom viel! Maar begin nu in te zien dat dit niet het geval was! Ook al was het een nogal bizarre ''droom''


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toekomst zien via droom?
BerichtGeplaatst: 13-06-2012, 17:08:05 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
bartb schreef:
Eibhlin schreef:
Ja echt dromen kan je het niet noemen. Het is meer in bed liggen, beelden zien met je ogen dicht en besseffen wat je ziet en meemaakt. Ik voel alles fysiek ook mee maar kan niet wakker worden.

Alleen vind ik het vrij eng als deze echt zou gaan uitkomen...


Okeoke.. Ja zo maak ik het dus ook mee! Alleen kan ik er uitstappen als ik wil! Op 1keertje na dan!:p toen voelde me hele lichaam verlamd! Dacht tot paar dagen terug dat dit onder een droom viel! Maar begin nu in te zien dat dit niet het geval was! Ook al was het een nogal bizarre ''droom''

Die van mij was ook om het licht te noemen bizar. Die ochtend voelde ik me echt letterlijk ziek van wat ik zag. Ik heb het wel vrij vaak voor dat soort dromen. Andere nachten slaap ik wel eens gewoon zonder dat ik herinner wat ik droomde :)

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toekomst zien via droom?
BerichtGeplaatst: 13-06-2012, 17:50:27 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2012, 22:02:50
Berichten: 113
Locatie: 't veld
Ik onthoud me dromen echt nooit! Nouja ong 1keer in het half jaar wordt ik wakker.. En dan wordt ik helemaal raar wakker.. Want dan ben ik me bewust van dat k heb gedroomt! Maar zo goed als nooit onthoud ik het niet

Ook al kan ik in me slaap soms hele gesprekken hebben heb ik wel vaker gehoord:p haah


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toekomst zien via droom?
BerichtGeplaatst: 13-06-2012, 18:00:19 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
bartb schreef:
Ik onthoud me dromen echt nooit! Nouja ong 1keer in het half jaar wordt ik wakker.. En dan wordt ik helemaal raar wakker.. Want dan ben ik me bewust van dat k heb gedroomt! Maar zo goed als nooit onthoud ik het niet

Ook al kan ik in me slaap soms hele gesprekken hebben heb ik wel vaker gehoord:p haah

Haha men broer babbelde ook in zn slaap.

Ik vind het wel raar als je dan iets droomt en je dan later zaken leest zoals nu die toch wel herkenning oproepen. Ik las dat artikel en schrok wel effe.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toekomst zien via droom?
BerichtGeplaatst: 13-06-2012, 18:03:10 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2012, 22:02:50
Berichten: 113
Locatie: 't veld
Eibhlin schreef:
bartb schreef:
Ik onthoud me dromen echt nooit! Nouja ong 1keer in het half jaar wordt ik wakker.. En dan wordt ik helemaal raar wakker.. Want dan ben ik me bewust van dat k heb gedroomt! Maar zo goed als nooit onthoud ik het niet

Ook al kan ik in me slaap soms hele gesprekken hebben heb ik wel vaker gehoord:p haah

Haha men broer babbelde ook in zn slaap.

Ik vind het wel raar als je dan iets droomt en je dan later zaken leest zoals nu die toch wel herkenning oproepen. Ik las dat artikel en schrok wel effe.


Dat geloof ik ook wel ja! Ergens vind ik het toch wel jammer dat ik nooit droom:p


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toekomst zien via droom?
BerichtGeplaatst: 15-06-2012, 21:00:58 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-06-2012, 12:39:16
Berichten: 25
@Eibhlin:

Ik snap dat dit je onzeker maakt!
Het kan zijn dat je misschien iets voorspellends hebt gedroomd, maar het kan ook gewoon toeval zijn..
Misschien heb je onbewust de dag ervoor iets mee gepikt van wat er was gebeurt, zou kunnen.
Of wat ik al zei, dat het gewoon stom toeval is :P

@bartb:
Haha wees maar niet bang, want dromen doe je elke nacht!
Minimaal iets van 5x per nacht of zoiets..
Misschien kan je proberen dat als je 's ochtends net wakker wordt je eens rustig gaat na denken over wat je nou hebt gedroomd vlak voor je wakker werd. Want je wordt 's ochtends vaak na een droom wakker.
Ook al zijn het in het begin maar een paar beelden, schrijf ze op in een soort dagboekje.
Als je dit regelmatig en rustig doet zal je merken dat je makkelijker dromen gaat onthouden. Maar het kan misschien wel een hele poos duren dus heb geduld!

Als je echt graag je dromen wilt onthouden kan dit werken.
En ik raad het je aan, want dromen kunnen echt geweldig avontuurlijk, bijzonder en spectaculair zijn!
Hoe mooi is het wel niet om hoog in de lucht te kunnen vliegen, of naar een diep onderwater paradijs te zwemmen..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toekomst zien via droom?
BerichtGeplaatst: 17-06-2012, 13:02:41 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Onzeker maken doet het me niet hoor. Ik vond het gewoon nogal shocking toen ik dat las. Ik heb wel vaker voorspellende dromen. Die droom heb ik ergens begin januari gehad dus daar zit wel genoeg tijd tussen om iets op te pikken.

Ik zat gewoon rustig artikeltjes te lezen, normaal lees ik nooit wat over die zogehete "crisis" maar net dat had ik wel het gevoel om het even te bekijken. Ik had dus eerder een wooooow gevoel.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toekomst zien via droom?
BerichtGeplaatst: 21-06-2012, 14:52:44 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-06-2012, 12:39:16
Berichten: 25
Snap ik. Dat soort dromen maken je niet happy, en helemaal niet als je ziet dat zoiets echt is gebeurt!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toekomst zien via droom?
BerichtGeplaatst: 20-04-2013, 15:29:45 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-04-2013, 15:13:39
Berichten: 3
Hoi,
ik droom ook over de toekomst alleen heb ik pas later door dat ik het gedroomd heb


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toekomst zien via droom?
BerichtGeplaatst: 21-04-2013, 07:38:49 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-03-2013, 15:10:13
Berichten: 14
Ik heb zoiets ook altijd ik beleef bijv. een gesprek met iemand in die droom.
Dan gebeurd het ook in real maar de dingen die die man/vrouw zegt worden dan ook buiten die droom gezegd.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl