Citeer:
mijn mentor is raar, als je dan iets vraagt geeft ie een uur later antwoordt ofzo, maar i kben wel al naar de decaan geweest en die had gezegt dat ie langs zou komen. Dat is de mentor van mijn broer dus ga m binnekort weer mailen om te vragen wanneer die nou langskomt
Ik had in de 2e ('k zit nu in de 4e, ter vergelijking) ook een mentor die ik maar niks vond.
Hij was oud, een zeur en on-ge-lo-fe-lijk saai (als je slaapproblemen hebt: he's the cure
) een keer vroeg ik 'm of hij me wou helpen met school, ik stond 6 tekorten (uh... doet jouw school ook met tekorten? Nouja, een 5 is 1 tekort, een 4 2, etc. super logisch...), en werd ik gepest, hij gaf echt zo'n vaag nonsense antwoord waarmee hij eigenlijk zei "zoek 't lekker zelf uit!" nou, daar heb je wat aan!
Ik ben toen idd ook van klas gewisseld en vooraan gaan zitten, verder heb ik nog wat gesprekken met docenten gehad... toen ging het beter, ik werd helaas nog steeds gepest... dat is pas overgegaan in de 4e, maar ik ging tenminste over
nouja, ik hoop dat je overgaat. En onthoud dit: houdt de moed erin!
geloof het of niet, maar in de 3e was het bij mij pas
echt raak. Toen stond ik 17 tekorten bij het 1e rapport, en met heel veel inhalen, praten en ruzie (met m'n ouders :<) heb ik het uiteindelijk gered met 2 (!) tekorten! (tja, zo na afloop weet ik ook niet precies hoe 'k het voor elkaar gekregen heb, maar bedenk dat
zelfs wanneer je zo slecht staat je nog steeds niet moet opgeven!!)
In welke klas zit je trouwens?