Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-04-2024, 01:58:01

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: bizarre dromen
BerichtGeplaatst: 05-01-2013, 10:06:50 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
droom 1:Ons mama ligt op bed en is stervende,ze wilt absolute euthanasie en mijn zusje belt de dokter.Dokter de witte komt(is in het echte leven een oogarts???) en vraagt aan mijn zus een mes en ze snijd in mijn mama's hand en doet er vloeistof in...Mijn zus zegt tegen de dokter dat zal waarschijnlijk toch niet werken lijkt me en ze doet nog een beetje vloeistof bij....Na een tijdje ziet mijn zus ons mama rechtover de winkel staan met haar bed buiten en ze beweegt nog....Ze belt terug de dokter en zegt:"ja mijn mama is nog steeds niet gestorven hoor ik denk dat je nog eens terug zal moeten komen....Dus de dokter komt terug en vraagt aan mijn zusje een nagel....Mijn zus haalt de nagel en ze stopt die in de neus van mijn mama en slaat er heel hard op tot dat hij in haar hersenen zit.....Vervolgens in het andere neusgat hetzelfde.....Na een tijdje ziet mijn zus dat ons mama nog beweegt en mijn zus vraagt ja mama wat moet ik nu doen??? En ze antwoord heel kort en krachtig ja dat weet ik niet hoor jij lost het maar op.....Toen is mijn zusje wakker geworden
einde droom....

droom 2:
Ik ben met mijn gezin op een boerderij maar het gezin (is niet mijn gezin waar ik in het echt bij ben....)En de dieren op de boerderij zijn dood en hebben hun huid niet meer.....Overal ligt er bloed en het is echt niet aangenaam om naar te kijken....Enfin we doen ons gangetje maar er sterven meer en meer dieren en er word zeker niet opgeruimd....Plotseling begin ik overal lichamen te vinden die ook hun huid missen en het bloed is niet in te schatten....In de verte zie ik een mevrouw bezig met de huiden aan de machine te bewerken....Ze is helemaal ondergedompeld in mensen hun bloed en ze kijkt dwars door me heen....Ik neem zoveel mogelijk kinderen mee naar boven op de zolder en overal liggen lichaam zonder huid sommige leven nog en andere zijn bijna dood....Ik doe de kinderen elkaar volgen en hun ogen sluiten.....Eens we op zolder zijn is die mevrouw er al om het zolderluik open te maken met haar koevoet.Plots merk ik een schroeven draaier en ik vijs het zolderluik helemaal dicht waardoor de vrouw het opgeeft om het zolderluik te openen.....We zitten allemaal te kijken naar buiten hoe die mevrouw de huiden door de machine draait en ik word wakker met een heel eng gevoel......



sorry voor de enge dromen maar vroeg me af of iemand er een uitleg kon aan geven
alvast merci voor de moeite :-)

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bizarre dromen
BerichtGeplaatst: 05-01-2013, 16:07:59 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
bedankt voor de moeite pacovoyage aprecieer ik enorm

:-)

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bizarre dromen
BerichtGeplaatst: 05-01-2013, 16:28:47 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
je bent wel lief dat wel :-)

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bizarre dromen
BerichtGeplaatst: 05-01-2013, 16:31:25 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
wow denk niet dat ik die verdien hoor maar toch bedankt is fijn :-)

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bizarre dromen
BerichtGeplaatst: 05-01-2013, 16:44:57 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
ja is ook zo hoor en weet ik wel....
soms krijg je het op verkeerde manieren laat ik het zo zeggen dan :-)

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl