Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 02:43:19

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Veel terugkerende droom
BerichtGeplaatst: 06-01-2013, 15:22:18 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-12-2005, 16:08:23
Berichten: 192
Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand hier me een beetje op weg kan helpen:

Sinds februari 2012 ben ik gaan dromen over iemand waar ik al jaren geen contact meer mee heb. Dit contact is vanuit beide kanten verwaterd en dat is goed zo.
Echter mijn dromen zijn zeer intens en maken me erg verdrietig.

De eerste droom over deze persoon leek alles wakker te schudden. Ik droomde dat ik door een zwembad door heel veel mensen moest waden om aan de overkant te komen.
Eigenlijk om het hoek liep ik bijna tegen deze persoon aan. Ik keek in zijn ogen en zag een intens verdriet. Mijn reactie was omdraaien en weglopen weg van deze situatie.

De volgende droom was dat we elkaar tegen komen in de trein. We zien elkaar wel maar zeggen niets en gaan vervolgens ieder een eigen richting.

Hierna volgen nog een aantal dromen waar hij mee toeschouwer is en we elkaar in een glimp tegenkomen.

In de droom hierna ontmoeten we elkaar en hebben we een gesprek aan een soort gracht bij terrasjes. Het is heel prettig om met elkaar te spreken.

Na deze droom heb ik toch besloten om eens contact op te nemen om te vragen hoe het gaat. We hebben nooit ruzie gehad en hadden een hechte vriendschap dus waarom ook niet.
Op mijn mailtje kreeg ik een hele enthousiaste reactie om eens wat bij te kletsen, hij zou contact opnemen om een datum te prikken, zo gezegd nooit gedaan.

Ik droomde in Maart dat deze persoon op hele harde ruwe botte wijze duidelijk maakt dat hij geen contact wil.
De droom was zo duidelijk en naar dat ik ook irl geen contact heb gezocht.

Na deze droom is het heel lang rustig geweest tot ik een maand geleden toch weer ging dromen.

Deze dromen beginnen weer met elkaar zien maar niet spreken, elkaar opzoeken maar niet met elkaar spreken en uiteindelijk gewoon bij elkaar zijn zonder te praten. In ieder geval pijnlijke intensieve dromen.

Het vreemde is dat wanneer ik niet droom ik nergens last van heb, geen heimwee, geen behoefte om te bellen, geen behoefte om elkaar te spreken. Maar door de dromen ben ik hier overdag ook mee bezig omdat er een soort gemis/ verdriet blijft hangen.
Omdat ik echt last kreeg van deze dromen heb ik besloten om een healing te laten doen.
Heel prettig, de dromen zijn meteen gestopt en ik voelde me weer normaal en heb een maand geen dromen gehad.

Tot ik 2 dagen geleden toch weer droomde dat we elkaar tegen kwamen in een kroeg. We zien elkaar wel maar maken geen contact. Wanneer ik naar de toilet moet glij ik uit, hij helpt me overeind en we komen toch in gesprek.

Bijna alle dromen hebben 1 ding gemeen, het zijn dromen waarin het gewoon goed is, het is fijn om elkaar te zien. Maar als ik wakker wordt, wordt ik overvallen door een intense pijn.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Veel terugkerende droom
BerichtGeplaatst: 07-01-2013, 09:28:27 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Seren.

Heb je verhaal gelezen en mijn gevoel zegt mij dat je die scheiding nog niet goed hebt verwerkt, dat er nog delen zitten die nog aandacht vragen en los gelaten moeten worden, dus nog een keer therapie.

Sterkte enn groeten.

Hans.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Veel terugkerende droom
BerichtGeplaatst: 08-01-2013, 22:11:18 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-12-2005, 16:08:23
Berichten: 192
Hans en mirror bedankt voor jullie reactie! Sinds ik me kan herinneren
droom ik iere nacht en zeer intens. Wat dat betreft is dit niet nieuw, alleen het intense gevoeldroom is bij deze dromen bijna niet te dragen. Deze dromen lijken nog echter dan mijn andere dromen. Ik heb nog geprobeerd in contact te komen maar tot op heden geen reactie. hij zal er wel een reden voor hebben. Kan t in ieder geval niet plaatsen eerst heel enthousiast en vervolgens niets meer. Op relatie gebied hebben wij ( zeker weten ik) geen gevoelens voor elkaar. Wel hou ik onvoorwaardelijk van hem, maar meer als een broer. Morgen krijg ik weer een healing ik hoop dat de dromen dan weer stoppen.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl