Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 10:38:59

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Nare dromen
BerichtGeplaatst: 10-01-2013, 20:56:17 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 24-10-2012, 02:25:04
Berichten: 2
Locatie: Groningen
Hallo iedereen :)


Ik heb van mezelf al dat ik heel erg slecht in slaap kom, de reden hiervoor is aangegeven dat het door mn ADHD komt, dus dat neem ik dan ook voor lief. Afgelopen nacht had ik een droom waarin satan mij kwam opzoeken. Ik heb echt heel erg veel ellende en ongeluk meegemaakt vanaf de basisschool tot nu en hij en ik hadden daar een gesprek over. Overigens is hij ook een eng wezen om te zien, maar zo wordt hij ook beschreven (:

Het kwam erop neer dat satan mij vertelde dat hij altijd bij me is, waar ik ook heenga. Dat ik niet aan hem kan ontkomen, zo hard kan rennen als ik wil maar het toch niks helpt. Ik heb gisterenavond een gesprek gehad met mijn beste vriend over dit soort rare dromen en over mijn ervaringen met "geesten" zien en ook het contact met satan e.d (als dat ook echt zo is).

Voordat ik in slaap viel, was ik compleet blind ik zag helemaal niks meer zelfs met mn ogen open. Normaal zie ik nog vrij goed in het pikkedonker maar ik zag toen helemaal niks meer. en zwart/rode flitsen verschenen rond mijn kamer. Ook voelde ik een enorm hard en dreunend geluid in mijn hoofd... en heb daarna nog een half uur na zitten shaken van de schrik.

Kan iemand mij vertellen wat dit allemaal te betekenen heeft? Ik wil op geen manier ook contact hebben met satan of demonen e.d Ik wil dat gewoon vermijden! Want dit is echt niet leuk meer!

Alvast bedankt,

Groet,

Lion93


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nare dromen
BerichtGeplaatst: 11-01-2013, 14:17:28 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2012, 18:00:59
Berichten: 276
Locatie: groesbeek
hallo.
Ik snap dat dit allemaal heel eng voor je is, en ik herken het ook heel erg.
ik ben zelf volgens de wetenschap autisme en adhd.
maar geloof hier niet zo meer in.

dromen is een voorstelling van wat je overdag meemaakt, is het leven soms nogal duister voor je?
ik denk dat satan staat voor negatieve ervaringen en angsten.

En wat die rare beelden betreft voor het slapen, kan er mee te maken hebben dat je al erg slaperig bent.
Het kan dan soms voorkomen dat je lichaam al slaapt en je geest nog niet helemaal, dan ga je vaak kleuren strepen of een soort aura's zien.
Ook kan het lijken dan je kamer beweegt of zoiets.
je droomt al een soort van maar wel in "wakkere" toestand.
Het is een heel normaal concept waar wel meer mensen last van hebben.

En wat betreft dat je niks wil met satan en demonen...
Ik denk dat in iemands leven iedereen wel eens in aanraking komt met het duistere.
Niet denk ik dat het satan zelf is, satan is namelijk een verzinsel van de kerk om mensen bang te maken.
maar ik ken je situatie wel, dit soort angsten en problemen heb ik ook gehad.
Wat je zou moeten leren is dat licht en duister in evenwicht moet zijn, en ookal is duisternis niet prettig het hoort er wel bij.
maar dat heeft tijd nodig om dat zo te voelen.

ik hoop dat dit jou een beetje geruststeld.
Als je nog meer antwoorden wil, pm me maar :wink:


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl