'
hoi AGirl,
Waarom word ik bang als ik je lees ? Geloof je niet in jezelf ?
Hier word ik verdrietig van, ik ben bang.
Dromen hebben met gevoel en indrukken te maken. Manipulatie ? Achterdocht ? Samenzwering ?
Als ik ze zelf probeer te verklaren zal dit weinig overeenkomen met wat anderen zeggen. Zo zou die moeten weten wat mijn angsten zijn, wat mijn streven. Er zijn wel bepaalde richtlijnen en patronen. Over dromen valt veel te lezen. Misschien lees ik niet de juiste sites, maar ik erger me rot aan sites die beweren, dit betekent dit en dat betekent dat terwijl men niet eens moeite neemt mening te motiveren ende elaboreren. Halvelings een verzoek aan de lezer, weet u een site over dromen( en, fr, nl ) die enigszins wetenschappelijk onderbouwt ?
Wist je dat je zelf in grote mate kan bepalen waarover je gaat dromen
Mijn persoonlijke overtuiging is lastig onderbouwen, het is maar een mening.
Velen menen overdag te leren en nieuwe verbindingen te leggen. Onzin, je bent veel slimmer als je slaapt. Dan pas ga je leren, wiskundige tabellen afratelen. Informatie linken, patronen herkennen. Beslissingen maken. Dacht je dat je dat overdag deed ?
Anonymouse
ps;
Uit amerikaanse foltertechnieken is gebleken dat wanneer mensen een naam prijsgeven. Dit zeer waardevol is. Ook al niet de naam die men zoekt, geeft informatie prijs. Zit het in de familie ? Vriendenkring ?