Hallo, ik zat al lang te twijfelen of ik het hier zou opzetten of niet. Nou ja hier komt die: Al van zolang ik me kan herinneren heb ik altijd dromen gehad, altijd dezelfde. Eerst stelde ze niets voor maar toen begon ik erover te praten met vriendinnen en toen kwamen we erachter dat onze dromen elkaar opvolgen. En dan opeens een voor een verdwenen die dromen opeens, en konden een paar meiden zich niets meer herinneren over die dromen. Opeens waren we nog met zen drieën en toen begonnen die andere twee meiden te zeggen dat alles een leugen was. En toen weet ik niet meer wat er gebeurde, maar dan herinnerde niemand zich nog wat. Daarna gebeurde er een heleboel rare dingen met die groep meiden. Alleen zij vergaten het altijd meteen, en ik niet.
Ik wou het daar niet bij laten dus ik ging raad vragen bij een oude dame in men straat over men dromen. (de meeste van men dromen gingen over een familie waarvan ze allemaal een voor een een vreselijk ongeval kregen en stierven, de laatste droom ging over een ouderlijk huis dat in brand stond) Zegt die oude dame dat er vroeger in onze straat ook een huis is afgebrand waar drie mensen zijn omgekomen net zoals in men dromen. Ik zat hier echt wel een tijdje mee in de put, ik voelde me raar. Ik wou dus meer raad vragen, kon ik die oude dame niet meer vinden, volgens anderen zou ze gewoon nooit bestaat hebben. We zijn bijna 3 jaar verder nu maar ik voel me er nog steeds vreemd bij. Wat moet ik nu doen ? Soms denk ik echt dat ik gek word.
_________________ I can let go of the past, the past just can't
|