Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:56:45

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen over het verleden
BerichtGeplaatst: 25-01-2013, 21:55:23 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 25-01-2013, 21:44:11
Berichten: 2
Hallo, ik zat al lang te twijfelen of ik het hier zou opzetten of niet. Nou ja hier komt die: Al van zolang ik me kan herinneren heb ik altijd dromen gehad, altijd dezelfde. Eerst stelde ze niets voor maar toen begon ik erover te praten met vriendinnen en toen kwamen we erachter dat onze dromen elkaar opvolgen. En dan opeens een voor een verdwenen die dromen opeens, en konden een paar meiden zich niets meer herinneren over die dromen. Opeens waren we nog met zen drieën en toen begonnen die andere twee meiden te zeggen dat alles een leugen was. En toen weet ik niet meer wat er gebeurde, maar dan herinnerde niemand zich nog wat. Daarna gebeurde er een heleboel rare dingen met die groep meiden. Alleen zij vergaten het altijd meteen, en ik niet.


Ik wou het daar niet bij laten dus ik ging raad vragen bij een oude dame in men straat over men dromen. (de meeste van men dromen gingen over een familie waarvan ze allemaal een voor een een vreselijk ongeval kregen en stierven, de laatste droom ging over een ouderlijk huis dat in brand stond) Zegt die oude dame dat er vroeger in onze straat ook een huis is afgebrand waar drie mensen zijn omgekomen net zoals in men dromen. Ik zat hier echt wel een tijdje mee in de put, ik voelde me raar. Ik wou dus meer raad vragen, kon ik die oude dame niet meer vinden, volgens anderen zou ze gewoon nooit bestaat hebben. We zijn bijna 3 jaar verder nu maar ik voel me er nog steeds vreemd bij. Wat moet ik nu doen ? Soms denk ik echt dat ik gek word.

_________________
I can let go of the past, the past just can't


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen over het verleden
BerichtGeplaatst: 05-02-2013, 08:37:11 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi HearthFromParadise

Droom je van je huis waar je nu in woont en is het in slechte staat, dan gaat het op het moment niet zo goed met je. Je zit niet lekker in je vel.

Een ongeluk in een droom is een waarschuwing dat je in je dagelijks leven aandacht moet schenken aan een situatie voordat deze uit de hand loopt. Het is ook een herinnering om te laten kijken naar bepaalde gezondheidsproblemen.

Een oude vrouw in je droom staat voor vrouwelijke energie, het leven en het koesteren van de geest.

Deze droom kan ook staan voor een overgang naar een nieuwe, aangename levensfase.

Het kan ook zijn dat het belangrijk is om op dit moment te luisteren naar de wijze in jezelf.

Een droom waarin overleden familieleden voorkomen, komt vaak voor uit gemis van deze personen.

Wat moet je nu doen, het is al een oude droom, kijk naar je zelf, ben je gezond en levens lustig en ben je blij, vergeet dan die dromen en laat ze los, zo niet moet je meer gaan werken aan je zelf, of jezelf gaan afvragen waarom heb ik het er zo moeilijk mee en wat kan ik er aan doen om mee beter te gaan voelen.

Groeten Hans.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen over het verleden
BerichtGeplaatst: 08-02-2013, 13:56:04 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-12-2012, 19:05:47
Berichten: 140
Locatie: Inside Your Machine
Hearth oF Paradise,

Die oude vrouw, sprak je die gewoon aan op straat of woonde ze in een huis en ben je het huisnummer vergeten ?
Zat die ook in je droom of bestaat die echt ?

Thanks,
Anonymouse

_________________
no «¤{Ω}¤».ƒ®εε•۩ïβε±.«¤{Ω}¤» thing


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl